Begrijp dat je daar moedeloos van word hopen dat de pillen snel aanslaan... Van een vriendin die ook zo misselijk was heb ik begrepen dat die wel helpen... Ik moet straks ook naar het CB met sven dat is toevallig
@ kaatje als je van tevoren idd ziek bent oid dan moet je inderdaad die 6 weken, maar ik voelde me verder nog heel goed... Ik kreeg alleen de 2e week van mijn verlof de sleutel en ook al deed ik niets dagen in een nieuwbouwhuis hangen is niet bevordelijk voor je gemoedstoestand haha
Nee idd daar wordt je niet veel vrolijker van. Ben benieuwd wat het cb te zeuren heeft .Was daar 4 weken geleden en toen was Levi in 2 maanden tijd geen gram aangekomen dus moesten weer terug op opvolgmelk en nu terug komen
Bij ons is het cb over het algemeen niet zo moeilijk geweest, sven is inmiddels al 2 jr en ruim 3 maanden dus we hoeven niet zo vaak terug, laatste keer was ruim een half jaar geleden of zo, ben altijd wel benieuwd wat voor testjes ze doen en of het lukt... En ben nu ook wel benieuwd hoe zwaar en lang hij is geworden omdat het ook al zo lang geleden is... Maar het belangrijkste is toch dat wij vinden dat het goed met hem gaat
Zo heb me ook even toegevoegd om de meilijst, had ik nog steeds niet gedaan... Weet alleen nog niet of ik bv/fv en of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen... Daar ga ik de komende tijd maar over nadenken...
Mogguh! Hier ook een slechte nacht Klote muggen, grrr :x Erg slecht geslapen terwijl ik zooo moe was, en nu dus nog moeier Ik weet niet wie het zei maar ik heb bij deze zwangerschap dus ook veel meer last van de vermoeidheid. Vorige keer was ik 's avonds om half 8 wel kapot en kon slapen, maar nu ben ik 's middags om 2 uur al helemaal gesloopt, erg vervelend moet ik zeggen Hier dus ook even een dipje! maar ach, het is voor een goed doel, donderdag heb ik weer een dagje vrij en dan slaap ik wel bij als Fenna op bed ligt Kaatje: ja die CSI! Normaal kan ik overal tegen maar deze, brrr Jij al een beetje zenuwachtig voor de echo? het blijft spannend he... Geniet ervan! Nu weer even aan het werk!
Goedemorgen allemaal! @ Mirri, vervelend dat je zo'n rot dag had.. en wat was dat slechte gesprek met je manager dan? @ Kaatje.. blegghh... kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent met dat misselijk zijn... . En hopelijk is alles goed met Levi, al zou ik me daar sowieso niet al te veel van aantrekken wat het CB zegt... ze zeiden bij mijn dochter toen omdat ze zowel met haar gewicht en lengte aan de bovenlijn zat dat als dat de volgende keer niet veranderd was, ze op haar BMI gingen letten. Nou ik heb nog nooit zoiets achterlijks gehoord, ze is gewoon normaal. Niet dik ofzo! @ alpenmama, ppff wat k*t die bloedingen steeds zeg! Ik kan me voorstellen dat je er heel onzeker van wordt. Maar wellicht betekent het niets. Ik zou in iedergeval wel de VK bellen. Weten ze op je werk al dat je zwanger bent? En verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat en dat iedereen lekker geniet van het zwanger zijn!
@kimm, ik was laatst bij de vk en die zeiden dat ze pas met 14 wkn het hartje konden horen. Heeft dat met apparatuur te maken ofzo?? Ik zou ook wel graag een x wat horen, heb alleen de mini echo maar.
Goedemorgen allen!! Ik ben 4 dagen weggeweest (weekendje Terschelling) dus ga niet alles helemaal bijlezen! haha, zijn er nog dingen gebeurd? nieuwe mama's of helaas mama's weer vertrokken?
Goeiemorgen allemaal Pffft, hou op schei uit, ik ben blij dat ik wel in slaap kon komen, steeds gingen m'n edachten naar 't werk en bracht ik ze weer terug naar m'n buik en m'n beebje, daar wil ik van genieten. Mirre
@Yessica... sommige vk's nemen het zekere voor het onzekere. Het hartje is met zekerheid te horen zo vanaf de 13e week. Om mensen niet ongerust te maken willen sommige vk's er niet eerder aan beginnen.
Mik2sept ( hoe kom je eigenlijk aan je nickname? ) Ja idd. Dat hebben wij ook wel. Als ze nu bv testen willen gaan doen op allergien ofzo zeggen we nee, omdat wij zelf het idee hebben dat hij helemaal gezond is en gewoon niet aankomt omdat hij de hele dag door actief beweegd Tinkerbel, hier ook hoor, maar bij de eerste zwangerschap gaf ik er ook sneller aan toe smiddags,maar nu ben je toch op en in de weer voor Fenna dus hakt er wel in. haha ja ik vond dat oog ook te erg, vooral die achterkant. Nee nog niet echt zenuwachtig. Eerst mijn misselijkheid onder controle krijgen en het cb overleven haha. Voel me op en tot zwanger dus ga wel met een gerust hart naar de echo. Op het werk maken ze geintjes dat het er misschien wel 2 zijn. mag toch hopen van niet Mama2010. Nee idd, net of je een klein kind op dieet gaat zetten. Stelletje gekken op het cb BabeBabe, niet bij gelezen? Schandalig ! haha nee hoor, is goed Lekker weekie gehad? Sorry weet ff geen update.. mijn hoofd is een vergiet op het moment iig een paar goede echo's. Ook hier en daar wat bloedverlies, meeste zijn goed afgelopen,behalve krysteleva? die heeft een mk gehad. Ow is het toch nog een soort update geworden
Yessica, voor de 14 weken ligt het vruchtje nog ver achter je schaambot, en door bot kan je geen geluid meten.
Thnx voor de updat! Weekend was super, hebben het onze vrienden verteld die 5 maanden zwanger is dus was echt dubbel leuk! Alleen heeft mijn smaak me in de steek gelaten... ik lust geen scherpe kruiden meer! ik had mijn favo gerecht besteld bij e mexicaan en vond het zo smerig!! haha, maar vond ik niet erg hoor haha,
Idd is voor een goed doel haha Ik mis af en toe wel een lekkere bak koffie om wakker te blijven maar smaakt hier ook niet meer.
Hoi meiden! Ik ben vandaag weer aan het werk na 1,5 week vakantie. En moet weer ff inkomen... Ik was gisteren lekker op tijd in bed gekropen en om 24.00 uur werd ik weer wakker om te plassen en heb daarna 1,5 uur wakker gelegen.. pff ga nu maar minder drinken 's avonds want zo schiet het ook niet op. @ alle nieuwe mama's 2 be: welkom! en gefeliciteerd @ alle meiden met echo's vandaag: spannend! Veel succes!
Oh ik had zondag zo'n zin in gehaktballen.... en toen gingen we het gisteren eten en had ik echt zoiets van blegghhh die geur van het vet al.... haha... Bij mijn dochter had ik opeens een fobie tegen knoflook!! Hopelijk krijg ik dat deze keer niet meer!! @ Allemaal! Wat slikken jullie trouwens voor vitamines/foliumzuur etc? Ik heb nu de zwangerschapvitamines van kruidvat eigen merk... Maar heb voor daarna ook nog appart capsules met visolie etc. Ik eet geen vis namelijk en die omega's schijnen erg goed te zijn voor de kleine beeb?