Ik slik gravitamon. In levi zijn zwangerschap kwam de vk idd met die visolie capsules, want dat was toen weer helemaal nieuws bla bla bla. Heb ze toen niet gehaald en doe het nu ook niet.
ik heb heerlijk geslapen na een kl*te nacht te hebben gehad op zondag... gisteren wezen zwemmen uit het werk en daarna even op de bank gezeten en hup om 21.30 uur het bedje in!
[QUOTE @ Allemaal! Wat slikken jullie trouwens voor vitamines/foliumzuur etc? Ik heb nu de zwangerschapvitamines van kruidvat eigen merk... Maar heb voor daarna ook nog appart capsules met visolie etc. Ik eet geen vis namelijk en die omega's schijnen erg goed te zijn voor de kleine beeb?[/QUOTE] Ik slik Etos Zwanger Zijn pillen...
ik heb trekpleister " vitaal zwanger" maar deze zijn bijna op en heb nu davitamon Mama vitamines gekocht, die bestaan ook met visolie, maar die heb ik dus niet. Ik eet wel vis, heerlijk!
Heb ook naar de etos, kruidvat ect. pillen staan kijken maar ben gaan vergelijken en gravitamon is toch goedkoper.
Ik slik die El Mare zwangerschap viscapsules. Zo hormonster is alive hier.... 1 of andere collega ging mij wel even vertellen wat ik moest doen, NOT! Weet niet wie hij denk dat ie is, superkneus. Kan er niet zo goed tegen op dit moment
Ik heb die van de Etos, daar zit al visolie in. Moet wel de capsule vóór het eten innemen, zodat er wat eten boven op ligt. Als ik hem na het eten neem, dan boer ik een half uur later visolie BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Maar dit dus opgelost door het ervoor te slikken en nu geen last meer!
Ik heb ze ook vergeleken en kwam juist tot de conclusie dat die van de Etos goedkoper waren dan die van Gravitamon... haha was jij goed in rekenen vroeger? Ik niet 8) Succes met de echo lieverd! Ik ga naar mijn laatste werkdag, morgen ben ik werkloos
@Aszz: dit is de derde x dat ik bloedingen heb.... @Kaatje: ja, moet de rekeningen zelf betalen en dan declareren bij de verzekeraar. Heb nu al meer dan 600,- betaald. Er zitten twee echo's bij de verzekering in, maar deze zijn steeds op medische indicatie, dus die zal ik ook wel terugkrijgen neem ik aan. @Mama2010: mijn leidinggevende weet het ja en een paar goede collega's.... Wie van jullie slikt vitaminen die niet zo groot zijn? Ik kan hier alleen maar van die joekels krijgen en ben niet goed in slikken. Zo smartie formaat gaat net.......
goeiemorgen! alpenmama jeetje word er niet leuker op zo he? hopelijk kan je snel terecht en word je gerustgesteld verder heb ik teruggelezen maar heb ik werkelijk geen idee wat hahaha vergeten dus! sorry! knuffel voor iedereen
Inge, ik wel haha. In die van de etos zitten er geloof ik 60 en in die van gravitamon 100. Weet niet of het die van de etos of een ander was maar daar moest je er 2 per dag nemen en bij gravitamon maar 1. kraamzorg heb me net online aangemeld bij de waarden. Handig dat dat nu ook gewoon online kan
Heb je met die El Mare pillen geen last van, die Etos pillen wel idd. En die hormonen zijn een mooi excuus, maar volgens mij ben ik altijd al zo
Goeiemorgen! @ Kaatje: hè, kan me wel voorstellen dat je in een dippie glijdt als je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het snel beter! @ Alpenmama: nou ja, alwéér?! Moeilijk om dan rustig te blijven zeker.. Ga je bellen of kijk je het even aan? Sterkte ermee! @ nieuwe mama's: welkom! @ Aszz: maar dat ligt natuurlijk ook gewoon (altijd) aan je collega ... Fijne dag, tot later!
Okay! Iedereen dus heel verschillend! Die visolie capsules heb ik gekregen, dus die slik ik straks mooi door... kan alleen maar goed zijn toch! Mijn vriendin dacht dat die zwanger worden pillen van Etos helpen om sneller zwanger te worden... (dat is toch niet zo?) Ze zijn al een tijdje bezig....
Die El Mare dingen zijn helemaal glad. Slik lekker makkelijk weg. Nou dit keer lag het wel aan mijn collega, hij bemoeide zich met dingen... Hij denk dat hij mijn baas is, grappenmaker.