Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    @ sebratje: het zit heus allemaal goed! Laat je ons straks even weten hoe het is afgelopen? :)

@ kaatje: Jij ook veel succes en kijkplezier bij de echo

@ anderen: Sorry als is vervelende stof tot nadenken heb gegeven...... het is absoluut mijn bedoeling niet om anderen onzeker te maken of aan het twijfelen te brengen..... :( !!!!!!!

2. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    @ kaatje 14;00 uur? super. zal voor je duimen

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Iedereen met echo: veel plezier en geniet ervan he!! Hopelijk is alles gewoon goed.

Nieuwe mama's: jullie had ik nog niet welkom geheten volgens mij....dus bij deze gefeliciteerd en welkom!

@testen: ik wil het ook niet verder onderzoeken mocht de nekplooi iets uitwijzen...ik denk maar zo, als je een gehandicapt kindje krijgt, betekent dat dat jij dat aankan en het kindje voorbestemd is om in jouw gezin te komen....

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sebratje, spannend hoor.
    Misselijkheid is iig een goed teken ! tot 12 weken groeit je beeb nog in de vruchtzak ipv via jou, en daar het groeien krijg je die misselijkheid.

Lady K, doe niet zo gek. ga je toch geen sorry voor zeggen. Sommige weten misschien ook heel niet wat die combi test precies in houd en nu krijgen ze gewoon 2 verschillende meningen daarover en zou daar ook wel even over na moeten denken als je niet weet hoe of te wat

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juist !

6. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    thanks! natuurlijk laat ik het even weten maar dat zal pas vanavond rond half 8 zijn ongeveer dan ligt ons meisje op bed en is de vaat gedaan haha.

oh en voel je niet schuldig. het is goed over het onderwerp na te denken, het brengt ook veel risico's met zich mee. ooit eens op een forum, weet noet meer waar hoor, gelezen dat een vrouw de zwangerschap af had laten breken op basis van alle testen en kindje bleek achteraf wel gezond. het is en blijft een kansberekening en misschien maak je je zorgen terwijl er niks aan de hand is.
    als je het doet die testen zorg dat je er ect acter staat en bij een verhoogde kans laat alles uitpluizen eer je tot afbraak over gaat.

ik zou het niet doen maar ieder zijn eigen, doe waar jij je goed bij voelt.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, ik ga hier afsluiten. Ben zo ontzettend moe.....
    Tot morgenmiddag (morgenvroeg moet ik werken), meiden met een echo, heel veel succes en plezier!!

Liefs, Nijn

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb bij de 1e geen test gedaan, doen we nu ook niet.
    Nogmaals, een kind met een relatief "kleine" handicap is hier welkom. Bij geen of een onmenselijk leven is het een heel ander verhaal.

Zo, ga in bespreking. Succes dames met echo's!

9. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Ik heb mijn man in ieder geval net alle voors en tegens gemaild omdat ik vandaag mijn termijn echo (en eventueel de combitest echo) wil plannen.
    Neig na jullie antwoorden toch wel sterk naar niet doen... :)

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik vind inderdaad als je echt verhoogde risico's in de familie hebt of je inderdaad wat ouder bent het best hulpzaam kan zijn, maar ik vind ons te jong en wil niet graag het laatste half jaar alleen maar zorgen maken of ons kindje wel gezond zal zijn...

11. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Sebratje, spannend zeg. Heel veel succes vanmiddag. Ik ga ervan uit dat alles goed is!!!

Kaatje, jij ook veel succes.

Ik duim voor jullie

12. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    dat heb ik dus ook.

13. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Ik ben ff weg. Boodschappen doen enzo. Tot later...

14. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    dames ik ga even wat in huis doen, beetje tijd doden. misscien dat dat helpt want zit me al helemaal op te vreten. nog 3 uur te gaan pff.
    ik laat het vanavond even weten! zowiezo even op m'n profiel hoe het is gegaan.

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik vind het juist goed om er een (gezonde) discussie over te voeren :) Zolang iedereen een ander zijn mening maar respecteert ;) Ja ik ben misschien hard en gevoelloos volgens anderen, maar wij zijn daar naar elkaar toe altijd heel duidelijk in geweest, en dat is het belangrijkst :)

Zo de dag is weer door midden :D Moet vandaag tot 5 uur ipv half 6 dus heb het idee dat ik een 'kort' dagje heb hahaha! Vanavond geen plannen, maar weer vroeg naar bed..

Moet zeggen dat ik daar wel een beetje verdrietig van wordt soms hoor. Zou wel weer even lekker energie willen hebben om iets leuks te doen 's avonds of gewoon lekker een film af te kijken met manlief. Ik ben gewoon gesloopt! Ook in het weekend, dan doe ik 's middags een tukkie om bij te slapen, maar kan ook geen puf vinden voor het huishouden ofzo ;) Maar ja: Mijn goede voornemen is om donderdag echt wat te gaan doen in het huishouden, nu maar hopen dat het lukt :p

Vanavond eten wij babi katjap met witte rijst :) Meiden met echo's, veel plezier, ben benieuwd naar jullie verslag en foto!

Liefs!

16. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Hier laten we geen prenatale onderzoeken doen (gezien m'n leeftijd zou ik er wel voor in aanmerking komen). Ik zou nooit voor de keus willen staan een zwangerschap wel of niet te onderbreken; ís voor ons geen keus: er wordt ons nieuw leven toevertrouwd, dat ontvangen we hoe dan ook met open armen.
    We laten wel de 20-weken echo maken. Mocht daarop iets ernstigs te zien zijn is het goed je daarop te kunnen voorbereiden (en de andere kinderen ook). Hoop natuurlijk dat het gewoon puur genieten wordt met die echo...;)

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goed middag allemaal

De dames die een echo hebben, veel kijk plezier en hoop dat alles goed is.

Vervelend hoor heel de tijd dat bloedverlies enz. Heel veel sterkte moeders die dit hebben. Hoop dat jullie snel zekerheid hebben.

Hier slik ik dragavit

18. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Oh ja, vitamine, daar hadden we het ook nog over. Ik zit aan de DA-pillen (multizwanger). Slikte die in de vorige zwangerschap ook, tijdens bv-periode ook (bijna anderhalf jaar) en heb ze al die tijd maar doorgeslikt omdat de dosis foliumzuur er ook in zit en we graag nog een kindje wilden...
    Kan momenteel niet zeggen dat ik er nou zoveel energie van krijg...pfff.
    Ik was zojuist bij de Albert Heijn en wat was ik blij met die blokjes kaas die er lagen...ik moest gewoon wat eten omdat ik totaal out of energy was.
    Herkennen jullie dat? Kan bijna geen stap meer zetten af en toe. Blij dat ik een gevulde buggy heb om een beetje achteraan te slenteren...en intussen maar leunen op dat ding :)

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik bijna ga instorten. Gisteren had ik het ook best zwaar, maar goed dan lig ik in bed en kan ik niet slapen

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Assistent van de gyn belde vanmorgen hij is ziek dus geen echo morgen:S erg jammer nu moeten we tot maandag wachten.
    maar ik bekijk het positief dan is de kleine ook weer wat gegroeid en zien we miss ook meer op de echo:D

Deel Deze Pagina