Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, ik at zowiezo al niet echt verschillende kaassoorten ofzo.... gewoon jonge kaas op de boterham en kruidenkaas op een toastje ofzo... dus dat mis ik niet echt, alleen vis moet je inderdaad echt goed weten of het niet vacuum verpakt geweest is, anders kan het gewoon wel!

@joggingpak... nog 2 uur en 3 kwartier!!!! dan gaattie aan :D
    @zwangerschapszwemmen, dat wil ik ook wel! lekker in warm water beetje relaxen :D Hoe zit het eigenlijk met bubbelbaden en zwangerschap?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

zonde hoor om de brie te laten staan, nergens voor nodig.

Ik word ook zo blij van Sushi... mijn lievelingsmaal. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap 2 x bijna uit een Japanner gekeken...verschrikkelijk.. maar wel lekker gegeten! hihi

3. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Hier ook géén alcohol!
    Heb daar overigens totaal geen moeite mee, ben niet zo'n drinker. Af en toe een glaasje is best, maar dus niet als ik zwanger ben of borstvoeding geef!

4. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Zwemmen, dat wil ik ook gaan doen ja. Kan je denk ik ook heel lang volhouden tot het einde? Ik neem een abonnement zodra we de echo in de 14e week hebben gehad en alles goed is.....

Nog twee uurtjes, dan weten we of het ook na deze bloeding nog intact is......please beebje, laat je zien!

5. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    Spannend Alpenmama, zal voor je duimen!!!

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ zwangerschapszwemmen: ik het gisteren ook eens gegoogled op zwemmen hier in de buurt in warm water. Lijkt me heerlijk! Ga me over een paar weekjes opgeven.

@ joggingpak: ja heerlijk! Eerst een warme douche en dan lekker makkelijke kleding aan. Kan ook niet wachten! Mijn buik is 'savonds ook al flink opgezet dus dan is makkelijk zittende kleding wel fijn.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ madelief: oh balen van je keuken! Maar je krijgt er als het goed is straks weer iets veeel mooiers voor terug?! En voor nu maar veel bij familie/vrienden gaan eten, je lekker laten verwennen!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Inderdaad zonde :) Sushi is niet mijn ding, maar vis dus wel.
    Lekkere zoute haring, of verse zalm. Maarja, nu woon ik op loopafstand van de visafslag :D

@ Alpenmama, spannend hoor! Ik duim voor je.

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Babe: hoezo zijn bubbelbaden niet goed dan? ben er gisteren nog ingeweest.......

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat zwemmen is echt fijn ja! Lekker met je dikke pens dobberen in water van 30 graden... hmmm....
    Wel een beetje beweging natuurlijk.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dan bubbelt ie eruit?

Nee is te warm toch? Net als een sauna....

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, je leest wel dat bubbelbaden zo vol bacterien enzo zitten, maar vind het zelf ook heerlijk!! haha, dus ga ervanuit dat we daar gewoon lekker in kunnen toch? :D

13. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Onlangs heeft iemand hier nog iets gepost over bubbelbaden....dat je die de eerste drie maanden beter kan vermijden

Is zwemmen in gewoon wedstrijdwater ook goed? Dat wilde ik eigenlijk gaan doen.....

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    volgens mij kan bubbelbad geen kwaad hoor.
    oohh nou dan ga ik ook maar lekker aan de brie:D

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ah nee, sauna was de eerste maanden, bubbelbad de laatste weken:

Dompel- en bubbelbad
    Je kunt het saunabezoek tot het einde van je zwangerschap volhouden. De laatste vier à zes weken is het wel aan te raden niet meer in het bubbelbad te gaan en ook het dompelbad over te slaan. Dit heeft te maken met het feit dat je in die laatste weken al enige ontsluiting zou kunnen hebben en de kans op infectie hierdoor toeneemt. Neem dus liever een koude douche.

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    vanaf welke week kun je het beste zwangerschapszwemmen gaan doen dan weet iemand dat zo? hoop dat het hier in de buurt van emmen kan.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

"Neem dus liever een koude douche " Pffft hahahaha. Bubbelbad, koude douche, 1 pot nat :D

Wilde het vanaf een week of 12 gaan zwemmen. Lekker walrusje spelen in het warme water.

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owhhhhhhhhhh dus kan helemaal geen kwaad!pffffff had het gisteren namelijk wel lekker naar mijn zin in het badje hoor :D

19. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    Zou je even bij het aquarena na moeten vragen ik herinner mij dat dat niet het hele jaar door is maar dat ze twee periodes hebben. daa moet je dan net in vallen. Ook heb ik gehoord dat het in schoonebeek kan en meende ook klazienaveen maar wist niet eens dat de een zwembad hebben. wat grappig eigenlijk een medeemmenaar

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    @ Zebratje schoonebeek is best te doen ja:D ik zal wel es even gaan rond bellen zodra ik rond de 12 weken zit.
    ja een mede emmenaar hoe bestaat het had ik niet verwacht hier:D en ook nog allebei evenver zwanger wanneer ben je uitgerekend?

Deel Deze Pagina