Zo, heb net alles even bijgelezen... Nieuwe zwangeren, van harte!!! Inge, wat super vervelend voor je! Aplenmama.... ik duim zo voor je dat het niks blijkt te zijn... Hier vandaag te shoppen geweest met zwangere vriendin... veel positiekleding bekeken en gekocht... echt vervelend zo hoor! haha, Verder ontzettend rommelende darmen hier en veel lucht laten... pfff, heel genant! voor de rest beeetje spierpijn bij men (.)(.) vooral aan de bovenkant... vaag, nog steeds geen misselijkheid.... Met al deze angstige berichten hier begin ik toch beetje te twijfelen met vertellen morgen.... wat als het nou inderdaad volgende week fout gaat... pfff, word wel weer ff in de realiteit gezet! Dag, ik weet dat je zegt positief blijven... maar we zijn dus nog lang niet in de veilige zone!! IK DUIM VOOR ONS ALLEN!!
Dames, ik ga naar bed, vannacht 5 uur gaat de wekker al... aargh! ga lekker 4 daagjes parijs doen dus zal dinsdag a.s. wel aardig wat bij te lezen hebben! Hoop op allemaal posi berichten van iedereen!! Doegie!
Ha meiden Hier ben ik ook weer even! Wat een naar nieuws allemaal Sterkte meiden! Ik ben eigenlijk wel heel positief over de zwangerschap. Heb echt het gevoel dat het goed zit en mijn gevoel laat me niet vaak in de steek gelukkig Verder doe ik gewoon rustig aan, slaap ik veel en dat helpt ook wel tegen de klachten.. Tuurlijk ben ik ook wel eens onzeker als ik een krampje voel of als ik niet misselijk ben, maar echt meiden probeer te genieten en niet zo in paniek te raken, het is zo zonde van deze mooie tijd! Zo dat was mijn positieve inbreng voor vandaag Nu ga ik lekker slapen. Morgen de hele dag koken want zaterdag vieren we alledrie onze verjaardagen tegelijk met een tapasbuffet Helaas zonder rosé maar ja
@ Mannin: Welkom @ Alpenmama: NEE:x:x @ ik weer niet wie het zei, maar we moeten positief blijven. Als kan ik jullie steun nu gebruiken... Ik ben gewoon erg jankerig. Als ik zo Alpenmama hoor ben ik bang... Ik wil niet dat dit gebeurt. Ik ben zo bang dat ik weer hoop op niets...
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 1. Julied 2. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs BV TB verrassing 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 7. Misz86 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Sjudith MvM BV 2de kindje 14. Kimm29 onbekend: Arka, Mannin, Ano85, Muisje1 Afspraken 09 sept: Arka echo 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 24 sept: Mamaris vk 29 sept: Sjudith vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 7 FV (Fles Voeding): 3 ZKH (Ziekenhuis): 3 TB (Thuis Bevalling): 3 Verassing: 5 Jongen:0 Meisje: 0
Naar de Ardennen, wij organiseren 2 x per jaar een fotografie weekend. Maar ik heb er gewoon geen zin in
Dames, Ik durf me nog nie zo goed hier bij te voegen.. Wil toch wachten tot ik een knal positieve test heb. Toch lees ik alvast mee.. Mocht je mijn test willen zien, zie album