maar ik ga mijn ogen dicht doen, moet er morgen om 6.00 uit. Heb een vroege dienst. Slaap lekker allemaal voor straks
ja idd onze mannen bedoelen het natuurlijk allemaal lief zijn egt sgatten maar togh moet je doen wat jij wilt
Pfff ik ben helemaal blij voor je!! Je ziet het niet, maar ik dans hier door de kamer, en écht ik ben bijna nét zo goed als de dansers in So You Thnik You Can Dance!!
Er is echt teveel geschreven hoor, lukt me niet om bij te lezen! Blij dat er goede echo's waren vandaag! Ik ga borstvoeding geven, heb bij Julian na 4 maanden moeten stoppen omdat ik steeds minder gekolfd kreeg op het werk. Ik heb het als heerlijk ervaren, ons momentje. Het kost in het begin, de eerste dagen even wat moeite met aanleggen, aar je leert het snel genoeg en je wordt er steeds makkelijker in. Ik ga in het ZKH bevallen, vrijwillig. Vind het fijn dat er artsen paraat staan. Bij Julian ging het ook mis met de bevalling dus ik was reuze blij dat ik daar al was en niet in haast met een ambulance naar het ZH moest.
Hoi Linnie, Jij moet de bevalling doen hoor dus 't moet op een plek zijn waar jij vertrouwen in hebt. Zoek anders wat filmpjes op internet van een thuisbevalling, dan kan hij zien dat het goed te doen is
Jeetje, ik was om 19.30 uit mijn werk maar 'k heb ff bij moeten lezen. @Alpenmamma wat een vormpje al op de echo. @Kaatje, toffe echo, heerlijk dat je 't hartje hebt horen kloppen. 3wkn terug daar ben 'k ook een beetje bang voor. Ik kan niet precies m'n laatste ms bepalen. Ben begin augustus halverwege een strip met de pil gestopt. Heb 19/ 8wat bloedverlies gehad (ik dacht een tussenbloeding). En zat de hele maand sept. dus te wachten op m'n ms zodat ik kon gaan beginnen met tellen...8) Enfin afgelopen vrijdag een tessie gedaan omdat ik een verjaardag had (wijntje of niet)...naja de rest kennen jullie. BV, Heb ik bij m'n jongens als pretting ervaren, helaas bij de tweede een ontsteking, maar dat was gelukkig snel over. TB Ik had een baarkruk; m'n mannie, ik mocht op zijn knieen leunen terwijl ik gehurkt zat, zo hebben we het toch samen gedaan. Mirre
Haha As, nerd Ingeltje, ja het vreemde bij mij is... Bij Fenna ging het ook niet helemaal vlekkeloos in het z'huis, er moest snel een gyn bijkomen omdat het hartje dipte bij elke perswee, maar ik heb het idee dat dat juist kwam doordat ik in het z'huis was... Voelde me daar zo niet lekker en niet op mijn plaats en vooral niet natuurlijk (werd ingeleid offcourse), dus vandaar. Ik kijk heel positief op mijn bevalling terug, maar niet in het ziekenhuis hopelijk dit keer Zo lieve meisjes, ik ga mijn bedje opzoeken... Ik hoop echt op een goeie nacht dit keer, dat heb ik heeel hard nodig! Liefs en tot morgen!
Nah Ik ga denk ik ook op bed ga, nog even lekker tv kijken ofzo. Zat ook ( vet houtje touwtje ) te kijken naar een mooie draagdoek. Een By Kay of zoiets, lijkt me wel makkelijk.
Vandaag had ik mijn afscheid van het werk: Op zich wel een fijne dag, meeste collega's nog even kunnen spreken (nouja, die die vandaag werkten). Ook in de pauzes wel wat afscheid kunnen nemen, maar wel lastig in een callcenter, want je kan niet de klant effe in de wacht zetten omdat je afscheid neemt van iemand. Rond 17 uur kwamen de tranen, toen ik een knuffel kreeg van een leuke collega. Had vandaag alleen een beetje een rot-rooster. Omdat ik van 1030 - 19 moest, had ik mijn lunchpauze om 13 uur en dus geen avondpauze om te avondeten. Ik had dan maar een kwartiertje. Nou het eten moest nog gebakken worden en ik kwam allemaal collega's tegen waar ik afscheid van heb genomen, dus gevolg was dat mijn pauze 25 minuten had geduurd ipv 15. Kom ik terug boven, zie ik mijn supervisor staan. Ik dacht nog: goh wat aardig dat hij op me heeft gewacht om afscheid te nemen! Nee dus :x:x:x:x:x hij kwam me vertellen dat ik vandaag teveel pauzes had opgenomen. Ik geloof dat ik hem bijna het raam uit wilde gooien. Wat was ik kwaad. Maar goed. De rest van mijn tijd uitgezeten en afscheid genomen. Ben blij dat ik er weg ben! Alleen nu nog ander werk vinden
Gezellige kletsboel hier @ bevallen: we hebben gekozen voor een ziekenhuisbevalling. Zeker nu ik begeleid ga worden door de gyn. Bij mijn eerste bevalling wilde ik graag thuis bevallen. Ging ook goed maar toen bleek dat ons meisje in een stuig lag moest ik alsnog naar het ziekenhuis toe met al 10 cm ontsluiting. Dat wil ik nooit meer meemaken. Komt nog eens bij dat de vk niet wou komen en dat ik dus geen goed gevoel heb bij de vk. @ voeding: ik ga weer voor borstvoeding. Helaas ben ik bij mn dochter na 8 weken gestopt omdat ik zoveel afviel dat ik geen energie meer overhield. Ik had op het laatst ondergewicht dus toen toch maar besloten om op fv over te gaan. Nu ga ik er weer voor omdat bv de beste voeding is voor mn baby en ik het ook wel erg prettig/ knus vond. Heb net een bak chips op, had daar al heel de dag trek in
@ Alpenmama: vergeet helemaal op jou te reageren, sorry! Wat fijn dat je een goede echo gehad hebt en dat alles goed gaat met jullie kleintje! Zag ook een mooie foto voorbij komen. Lekker gaan genieten nu! @ Ingeltje: leuk zo'n superviser :S Ik heb ook een tijdje op een callcenter gewerkt als bijbaantje toen ik nog op school zat. Vond het helemaal niets (was vooral telefonische verkoop). Maar verdiende wel lekker. Waarom ben je gestopt? Of moest je weg?
@Ingeltje.....nou ja zeg, lekkere supervisor hoor! Welk callcenter was het? Mijn beste vriendinnetje werkt ook bij een callcenter en daar gaat het er af en toe ook zooooo raar aan toe! Die mensen spore niet zoals ze met hun personeel omgaan....nummertjes zijn het. Zal wel allemaal 1 pot nat zijn die centra.... Ik hoop dat je snel wat nieuws vindt meid.....geen idee hoe het nu is met de banen. @Bevallen: ik heb geen keuze en moet in het ziekenhuis bevallen, maar denk dat ik dat sowieso ook wel gewild had....kweet niet, gewoon een veilig gevoel zo'n eerste x. Heb geen idee wat me te wachten staat.....