Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wij kunnen een quinny krijgen van de baas van me vriend maar heb geen idee welk model het is. den dat het ongeveer 2a3 jaar oud is.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    maar goed, ik wil volgende week eerst een kloppende pinda zien zoals het hier al genoemd word haha, dan ga ik pas serieus nadenken over het aanschaffen van die dingen ( al weet ik allemaal al precies wat ik hebben wil!!!! whahaha)

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ja je krijgt dan de korting ter hoogte van het aankoop bedrag van zo'n safety ding dus das ook wel fijn :D

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    kijk dat is wel lekker

Denk dat wij een nieuwe maxi-cosi nemen.
    Aangezien ik het geslacht niet wil weten (vriendlief wel).
    De rest kan nog van Naomi.

Ok. babykamer etc. komt er opnieuw..
    want die heb ik begin dit jaar al verkocht..

En kindje zal eerste tijd bij ons op slaapkamer liggen :)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#5205 Cygnet2, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2009
    Heb 't net mijn (vervangende) leidinggevende verteld... beetje vroeg maar we hadden een gesprek over mijn functie dus vond het 'fair' om het te vertellen. Hij reageerde echt super leuk! En daarna hebben we een heel goed, positief gesprek gehad over de toekomst van mijn functie. Prima! Ben een blij meisje

Hier alles goed?

Vanavond babyzwemmen met de kleine man! Ik denk dat ik zelf niet ga zwemmen (voel me al zo weeïg) maar altijd leuk om mee te gaan (manlief zwemt dan wel!)

Als wagen hebben we een Urban Jungle (heel oud maar prima, nog van mijn zus geweest) en ik zit er over te denken om de Bugaboo aan te schaffen maar dan alleen de buggy. Een maxicosi hebben we en een Quinny Zapp. Babykamer hebben we en een prachtige wieg (67 jaar oud!). Die zal opnieuw bekleed worden afhankelijk van het geslacht. De eerst paar weken gaat de baby bij ons op de kamer.

Als we het geslacht weten (dat duurt dus nog heeeeeeel lang) dan ga ik wel shoppen, voorlopig hou ik me in! Bij K. wisten we het niet (ik uiteindelijk wel bij 35 weken, lang verhaal) maar nu willen we het alletwee wel weten.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wij willlen het geslacht ook niet weten;) ik wil dat het een verassing blijft:D en dan kun je alles mooi neutraal inrichten want een meisje krijgt togh geen roze kamer en jongen geen blauw en de verassing lijkt me gewoon veel mooier dan weten wat het word dat heeft voor mij egt geen meerwaarde.

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    kamertje vind ik ook leuk om uit te zoeken!
    krijgen van mijn ouders een kinderkamer of de kinderwagen dus das wel leuk :D :D :D

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mijn schoonouders wouden de kinderwagen betalen en mijn ouders kinderstoel&box, wij hebben een familieweg (mijn vriend dan) waar al 3 generaties in gelegen hebben en die is 3 geleden weer opgeknapt voor de volgende generatie :) En kinderkamer hoef ik alleen maar ledikant en een kast voor te halen, commode had ik zelf al van blank hout en heb ik geschuurd en gewhitewasht en heb nog wat andere meubeltjes ook al voor de babykamer, dus dat valt mee qua kosten

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ook leuk babe!

10. zo hier dikke ruzie met mn schoonmoeder...
    ik word weer eens niet begrepen

verhaal:

Mijn vriend heeft een neef, die spreekt ie eigelijk nauwelijks. heel soms alleen via zn werk maar verder niet tot amper.
    Nu zijn die neef en vriendin vorig jaar getrouwd, hele fam mocht komen behalve wij. want we hadden toch geen contact. Geen probleem natuurlijk want had ze uberhoupt maar 1 keer ontmoet en toen waren ze beide dronken dus dat viel al zwaar tegen! erg overdreven allemaal.
    Anyway, nu zijn zij voor 2 mnd geleden ofzo ouders geworden, hartstikke leuk hoor! hebben een kaartje gehad en heb ze netjes een kaartje gestuurd.
    We kregen nu wel een uitnodiging voor het kraamfeest. Ik moet als dat feest is werken dus kan niet mee. (god wat jammer ;) )
    Maar nu gaat mn vriend ook niet en mn zwager en vriendin ook niet en vinden ze maar dat we een andere keer op kraamvisite moeten gaan. dat vind mijn schoonmoeder dus.
    WAAROM????
    ik ken ze niet eens, t contact is er bijna niet... en waarom, waaaaaarom ben je ineens interessant als je zwanger bent, of net bevallen bent? waarom zien mensen je dan ineens wel staan? willen dan van alles van je weten?
    WAAROM?

Dus heb ik net even tegen mn schoonmoeder gezegd dat ik het schijnheilig vind enzo.. en nu ben ik aan t mopperen en zullen t wel de hormonen zijn enz enz.
    ik ben zoooooooooooo boos bah!

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik begin sinds deze week honger te krijgen!
    borsten doen ook niet echt zeer meer.... zou dat goed zijn of niet?

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wat kletsen jullie toch veel!! Het is zo niet bij te houden voor werkende mama's-to-be....
    Op mijn vrije dagen zal ik wat actiever hier zijn.

Nog 6 nachtjes tot de echo....

Liefs, Nijn

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ben het met je eens hoor marieke! enne het is jullie beslissing om niet te gaan en naar mijn idee de juiste hihi :)
    wat moet je daar doen? je kent ze niet eens!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, dat zijn van die " maatschappelijke verplichte feestjes" haha, maar ik ben het met je eens dat als je totaal geen contat met elkaar hebt dat je dan ook niet heen hoeft... ga er ook niet vanuit dat ze echt heel rouwig zullen zijn als jullie er niet zijn.. toch? ik heb ook zoveel neven en nichten die ik al in meer dan 10 jaar niet gezien heb... dus, je kan niet altijd alles en iedereen in contact onderhouden! das geen doen, naaste familie en goede vrienden zijn (voor ons) het belangrijkste!

15. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    marieke ik geef je groot gelijk!

joehoee..morgen 9 uur de echo!
    Ben zo benieuwd!

Ben er nu weer van tussen richting zwemles..pff

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    veel plezier deedtje!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Nog een half uur en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan !!!!!!

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik moet nog 55 min. dan ben ik officieel vrij :)

Was anders om 12 uur al vrij..
    Maar goed.. het is zo 17uur :) .

Dan even eten, en dan naar de kermis met Naomi :)

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    en alweer bijna een werkdag om :)

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pffff begin nu wel moe te worden hoor.... oogjes prikken ietsjes...
    vanavond op visite bij schoonouders en daarna lekker slapen!
    hmmmmmm kijk ik nu al naar uit :D

Deel Deze Pagina