Hallo. Hier een rare dag gehad. Kom maar niet op die roze wolk. Moet geloof ik nog even een plekje vinden voor die 3 weken terug plaatsing Loesje, gefeliciteerd met je goede echo Sebratje, had je al gekrabbeld,maar jij ook gefeliciteerd met je goede echo Maanopkomst, welkom en gefeliciteerd opstipatie sowieso veel drinken. zeker 2 liter per dag. 's ochtends op je nuchtere maag een glas lauw water, roosvice laxo... Tinkerbel, foto's ! mama2010. tot 12 weken ben je niet verplicht bij solli's te vertellen dat je zwanger bent, ze mogen er ook niet naar vragen Was werken vandaag. Gaat goed hoor, geloof dat de pillen tegen de misselijkheid beginnen te werken kinderwagen wij gebruiken ook die van Levi. lekker standaard grijs,maar kleur ik wel op met een roze of blauw dekentje Marieke, geef je groot gelijk hoor. Als je zo goed als nooit contact hebt slaat het ook nergens op om op kraamvisite te gaan Arka, jeeee een goed echo Lvdb, welkom en gefeliciteerd. Ik neem jullie mee naar bed !
Gezellig Kaatje Ja ik ga morgen mijn foto's online zetten, van mijn buik en kapsel Ik vind het superleuk staan, het is echt en heel stuk korter en een beetje rood / bruin, helemaal fris en fruitig Kan me voorstellen dat het toch ff slikken is hoor, 3 weken is een heel end Hoop je snel te zien hier op de wolk! Jeah voor de goeie echo's en testen van MVM Ben alleen thuis, hoop dat mannetje bijtijds thuis is. Wij hebben patatjes gegeten, wilde pasta eten maar de gehakt was niet goed meer, bluh wat een lucht Maar patatjes zijn ook niet erg Morgen lekker vrij!
Hallo allemaal, Jullie kletsen veel te veel..... heb een uur nodig om alles bij te lezen! Vandaag had ik echt een kwaaltje.... zat op de bank, kreeg kippenvel en ineens moets ik overgeven! Daarna voelde ik me weer kiplekker! Heb gewoon Pangafilet gegeten op mijn lege maag!!! Haha Alleen deze week ben ik wel heel moe. Ga ineens vroeg naar bed omdat ik dan gewoon moe ben. Normaal slaap ik niet voor half 1 en nu al om half 11!! Ben alweer een week verder vandaag! Jippie!! Verder vraag ik me af, de meiden die nu (zo rond de 6 a 7 weken) een echo krijgen is die dan uitwendig of inwendig? En verder nog een vraag, komen we meiden uit Brabant??? Zie alleen het noorden van het land voorbij komen.... Gr. Nathalie
We staan nog in dubio of we een duo wagen nemen of een plankje/zitje achter de wagen. Of voor levi een buggy voor als we met zijn allen weggaan
Wij ook! Vind het ook zo zonde om onze huidige wagen (Mura 4) weg te doen. Maarja het moet natuurlijk wel praktisch zijn als ik alleen met de kids weg ga (en dat komt ook geregeld voor). @ Nathalie: joehoe hier ook een Brabantse
Ja daarom. Ach ik heb nog even de tijd om te beslissen. Als ik zie hoe eigenwijs Levi nu is, dan wil hij tegen die tijd denk alleen nog maar zelf lopen
Hee Kaatje, Ik denk dat zelfs ik nog wel een plankje doe voor mijn dochter... Niet voor de kleine stukjes maar als we gaan winkelen of echt een eind gaan lopen dan houd ze dat nu nog steeds niet vol... of ze moet dan op haar fietsje mee, dat kan ook nog... 't is en blijft lastig he... maar met een kindje van 1 zou ik wel een duo wagen aanschaffen als je vaak alleen weg moet! Vervelend dat je je plekje nog niet kunt vinden op die roze wolk! Maar komt vanzelf wel.. als je straks gewoon gewend bent aan het idee van 7 weken.. ik snap je ook heel goed hoor! lijkt mij ook echt niet leuk...
De kans dat ik veel alleen weg ga met 2 kids is erg klein. is een heel verhaal maar komt er op neer dat ik last heb van paniekaanvallen, daardoor is het al een hele opgave om bijvoorbeeld alleen boodschappen te gaan doen enzo. Sinds vorige week ben ik in "therapie" in de hoop die angsten onder controle te krijgen
Hai meiden! Even een update, heb vandaag een echo gehad ter geruststelling.. kleine Mus is 2 cm groot en beweegt!!! Ik heb zo liggen huilen op die tafel, haha!!
Nog geen idee .vorige week intake gehad en a.s. dinsdag gevolg gesprek. Moet mezelf er even overheen zetten, maar als ik dan eenmaal op die praatstoel zit....
Wij hebben afgelopen weekend een duowagen gekocht. Ben zometeen 2 dagen in de week alleen met de kids en wil dan wel lekker kunnen wandelen! Helemaal omdat deze in mei komt, kan ik in mijn verlof lekker gaan wandelen buiten, verheug me er nu al op Ik vind zo'n plankje ideaal, maar Fenna is pas 20 maanden als de tweede komt en dan vind ik haar nog te klein om lange stukken op zo'n plankje te zetten Pfff ben moe, maar wil wel op mannetje wachten eigenlijk... Hij moet morgenochtend al om 6 uur de deur uit dus dan zie ik hem ook al niet En ik mis hem dan ook echt nu ik zwanger ben Hmm ik heb chocotoff
Kaatje, succes met de therapie..... ik mag vrijdag weer naar de psycholoog.... Het enge is wel dat je je angsten moet doorbreken.... je moet ze aangaan en inzien dat het niet eng is en tussen je oren zit. Is makkelijk gezegd maar heeeeeel moeilijk. Ik denk ook vaak nog weleens dat er iets gebeurt met me... toen straks nog toen ik bij visboer was... Neem echt de tijd voor de oefeningen die ongetwijfeld gaat krijgen... Succes meid! En als ik je ergens mee kan helpen laat het me dan weten.... ik weet immers hoe het voelt. Gr, Nathalie
@ Mus: jaaa gefeliciteerd! Lekker genieten meid! @ Kaatje: lijkt me ook wel moeilijk om al je angsten aan een toch wel vreemd persoon te vertellen. Sterkte meid! @ Tinkerbell: precies ik wil dus ook lekker gaan wandelen. Als het goed is gaan we vanaf mei de zomer tegemoet en zou het vreselijk vinden om juist dan binnen te moeten zitten. Jij hebt de easywalker besteld he?