Potverdorie Marieke. Nou moet ik toch eens een hartig woordje met jou spreken. Nou ben je gestopt met ons uit te dagen met je krokettenverhalen, ga je beginnen met pannenkoeken!!! Ik wilde deze zwangerschap eigenlijk NIKS aankomen. Dus als dat niet lukt, dan geef ik jou persoonlijk de schuld! *zoekt naarstig naar pannenkoekenmix in de kastjes*
Ja dat is wel slim! Julian is nog maar 1 jaar dus ik ben bang dat een gewoon bed nog niet gaat. Maar goed... over een half jaar misschien wel? Ik ga eens ff kijken op MP!
pannenkoeken.... mmmmmm lekker hahahaha, Ik heb echt zin in woensdag a.s. als alles goed is ga ik ook gelijk de kraamzorg regelen en mooie buikband met datum bestellen " ten minste houdbaar tot
Halloo... Hier iemand waar de dag niet meer bij stuk kan De echo was helemaal goed, de kleine uk zat dit keer gelukkig in mijn baarmoeder, het hartje klopte, de lengte van ons ukkie was in overeenstemming met de duur van de zwangerschap! Ikke is helemaal blij... Maak maar ruimte op die roze wolk, want ik stap er met 1 been op, mijn tweede been komt na de magische 12wk grens!
Super ! fantastisch hoor! mag ik vragen hoe groot de kleine uk is?! heb je een foto ?? ben dol op echo's Hihi!
Jeeeeheeeee Deedtje! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van! En over vijf weekjes dat andere been erbij!!!
Ik heb de vorig keer niet zo goed op zitten letten over misselijkheid....... toen had ik er ook nog geen last van!!! Welke medicijnen/trucjes hebben jullie??? Gr. Nathalie
@ deedtje: gefeliciteerd!!!!!! Geniet maar lekker op de roze wolk @ andere met goede echo's: ook gefeliciteerd! Ego: Hier gisteren een dipdag gehad . Had veel moeite om positief te blijven, waarom weet ik niet en had veel last van mijn buik (bandenpijn vermoed ik) en was helemaal kapot! Had die dag ervoor ook 3,5 uur gefietst en dat was toch teveel denk ik . Dus gisteravond lekker niks gedaan en onder een plaid op de bank gehangen! Nu vandaag gaat het wel weer.....probeer positief te blijven, maar zal blij zijn als ik maandag ook op de roze wolk mag stappen . Geen bloed oid geeft nog steeds moed!!!! Misselijkheid valt tot nu toe heel erg mee (ik eet 's ochtends op bed een boterham, dat helpt echt!) , vorige zwangerschap meer last van, wel weeeig 's ochtends, maar nog niet geknuffeld met de wc (en dat wil ik wel graag zo houden), maar wel meer last van mijn banden! Nog 4 nachtjes slapen...... Nu weer verder met mijn werk, nog steeds geen puf in, maar goed het zal nog even moeten!
@Nathalie. Ik ben op dit moment al een poosje aan de emesafene. Helpt best wel af en toe nog wel beroerd maar goed hoort erbij he kan niet altijd super voelen. maar zodra ik stop met de medicijnen doe ik niets anders dan braken erg vervelend vandaar dat ik de medicijnen heb gekregen. en verder ja tja heb niet egt tips voor je want bij mij hielp niets. heb trouwens nog wel de sea band besteld die ga ik gebruiken als ik klaar ben met de medicijnen.
@ Nathalie: ik woon vlakbij Geertruidenberg, grappig zeg! @ Tinkerbel; klinkt helemaal leuk die easywalker! Heb je het wiegje nog niet besteld dan omdat je het geslacht afwacht? @ Ingeltje; dat is ook een idee zeg van die rentepunten. Wij zitten niet bij de postbank maar ken vast wel mensen die er wel bij zitten. @ marieke: nou je het zegt, ik krijg ook trek in pannekoeken! Hmm ga zo maar eens bakken denk ik @ Deedje: gefeliciteerd met je goeie echo!
wow, ik heb hier dus echt nog totaal geen misselijkheid... zijn er meer mensen die ook echt niet misselijk zijn?
vind het bij mij deze week wel gek verlopen trouwens. borsten doen niet echt zeer maar zijn mega.. en heb weinig last van bandenpijn in buik en onderrug ben wel moe en heb last van mijn stoelgang... zou het een slecht teken zijn dat de kwaaltjes zo raar op en af komen ???
Ik! Tot nu toe niet misselijk geweest. En tijdens de zwangerschap van mn dochter ook geen last van gehad.
dat alles wat ik eet steeds bovenin lijkt te blijven hangen heb ik ook! en borsten doen wel beetje zeer, maar zijn niet huge... wel heb ik de afgelopen 2 dagen weer wat steekjes in m'n onderbuik... maar goed, zolang ik geen krampen en/of bloed zie gaan we op naar woensdag echo
Thanx ladies! @ dag; ja ik heb 2 mooie echo foto's, maar ik heb op mijn werk geen scanner, ik zal ze vanavond thuis ff inscannen! Ons ukkie is nu al....houd je vast..hihi precies 1 cm lang!
dag, bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook hoor.. ben er ook altijd een beetje bang voor als ik weinig voel. zo heb ik de ene dag dat ik snel misselijk ben, last van mn buik en rug en dat mn boobies ontzettend pijn doen en zo heb ik ook dagen dat mn boobies wel meevallen, mn buik niet voel en ook geen last heb van de misselijkheid. ben wel altijd nog heel moe.. dus daar houd ik me dan maar aan vast.. gelukkig komen de kwalen ook wel weer terug. anders zou ik ook eng gaan denken