Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tante Mars, gezellig :D

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hup HUp :p Ja solly gtst is ook bezig..

Pff ik heb weekend :D . Joh heb me verslapen vanmorgen moest 7 uur met de bus half 11 lag ik nog in me mandje **SCHAAM**

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ooh, dat is wel erg laat!! whahaha,

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aaaah ik heb zere benen ineens! Lijkt wel of de doorbloeding niet goed is. Weet me geen houding te vinden, ga even lopen.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    da's wel erg verslapen !!!

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jaa indd dacht ik ook en was om half 1 alweer uit (ik volg nog een opleiding) , dus ja die moeite hoefde ik ook niet te doen want moet meer dan een uur reizen whahah.. Oww ik ben zo slecht, maar maandag weer hoor. Was ook echt bek af heb de raarste dromen waardoor ik nooit meer slaap. Gewoon eng.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik droom ook veel meer !!!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dit zijn echt geen leuke dromen meer :( ..
    Ik droom elke nacht dat iemand me hondjes iets wil aan doen, en dat ik ze opengereten vind smorgens. Eng brrrr ik ga ze nu maar even uitlaten.

9. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Meiden even serieus: Welke code gebruiken jullie voor jullie banners? Pff die van mij doen het allemaal niet, alleen op de dag zelf :( Heb zelfs die van zw.pag. geprobeerd maar ook die pakt die niet :( Wat doe ik nou verkeerd?

10. ik droom ook veel.. ook hele rare dingen en t lijkt allemaal zooo echt!

nu ff grease kijken en dan t bedje in!
    tot morgen dames!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    bbq ofzo geloof ik

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ojee dat is niet echt prettig ..Ik heb het erg benauwd de laatste paar weken , heb ik met de zs van Thijme ook gehad , en vannacht drromde ik ook dat ik het zo extreem benauwd had , waardoor ik wakker schok en ook flink wat medicijnen moest innemen , omdat ik het er ook weer erg benauwd van had gekregen ....

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Lekker slapen Marieke .. 'Oant'MOarn'

Ik begin maandag weer met zwemmen, t zwembad is dan lekker verwarmd :D

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ga ff de strijkwas wegwerken !!!

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ojee dat is ook niet fijn, zeker niet als je je zo benauwd voelt Moet er niet aan denken.

Ik denk dat het hier kwam doordat me mannetje gister avond is weg gegaan naar iemand hier in het dorp, en om half 4 nog niet in bed lag en de honden aansloegen. En ik dus wakker schrok en enorm bang was , hoezo stome dingen in je hoofd halen.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zie die van jou gewoon hoor!

En het is de BBcode. Alleen kan het soms zijn dat je teveel regels hebt, omdat je er teksten onder zet. Moet je die eerst ff weghalen, later kijken hoeveel erbij past.
    Banners met losse foto's werken ook niet.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tante, zwem je in dokkum? is die maandags extra warm? want ik zwom altijd veel op woensdags maar dan is dat 25 meter bad echt koud!!

Dromen, is ook bij mij gigantisch veel en vreemd inderdaad haha, heb nog geen enge dromen gehad gelukkig

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zit trouwens lekker an de zelf gemaakte chocolademelk :)

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Babe ik zwem indd in Dokkum, dat is een uurtje voor mensen met een afwijking, mijn buurvrouw heeft zware reuma en daar zwem ik dus mee. Dan betaal je 7 euro in de maand voor een uurtje per week zwemmen in warm water.

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    @Dromen: vannacht heb ik hilarisch gedroomd...ik ging met mijn schoonouders en schoonzusje naar een musical van Harry Potter, maar zij hadden nog nooit zoiets meegemaakt en snapten er niets van. Svader had kaartjes gekocht, maar allemaal uit elkaar en al het scheurrandje afgescheurd zelf, heel stom allemaal. Toen gingen ze allemaal ergens zitten en ik probeerde netjes mijn stoel te vinden, maar die was zo afgelegen dat het geluid heel slecht was, dus ergens anders gaan zitten. Waren ze net Zwerkbal aan het spelen met allemaal water onder in het theater waar ze dan indoken en ineens kwam een van de spelers boven water, dat was mijn ex en die had een staart!!! Pffff, nou ja, dat is nog niet eens het hele verhaal, maar het ging helemaaaaaal nergens over!

Deel Deze Pagina