Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen meiden

@ Namen: ons zoontje zal Matthis heten. Meisje heb ik helemaal geen idee, maar ik ben er echt van overtuigd dat het een jongen wordt! :D

Alles goed hier?

@ pannenkoeken: na al jullie geklets erover heb ik gisteravond een heerlijke pannenkoek gegeten :)

2. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    @ kaatje , ik ben oorspronkelijk wel een zuid hollandse ;) ben geboren getogen rotterdammer en heb er 26 jaar gewoond...

@vermoeidheid, probeer gewoon lekker rustig aan te doen... gisteren na onze kwartaalbijeenkomst een borrel en kon mijn ogen gewoon niet meer open houden dus maar snel naar huis gegaan...
    Lekker op de bank gehangen en daarna lekker op tijd naarbed...

Ik heb vooral last van stemmingswisselingen ook omdat ik moe ben denk ik... maar mijn man heeft me vergeven, hij zegt het is voor een goed doel :D

Hebben jullie ook zo last van vergeetachtigheid en verstrooidheid???
    Wordt er gek van... lees net dat er al meer mensen last van hebben haha

@ingeltje... kun je die rentepunten samenvoegen dan???
    Wij moeten ook een nieuw kamertje voor sven...
    Maar heb nog even de tijd, hoe oud is julian? (ik zie als ik iets verder lees 1 ;))
    Wil sven wel op de tijd in de nieuwe kamer zodat hij daar eerst aan kan wennen... en dan pas aan een baby...
    Vind het ook wel lastig hoe je zo'n kleintje uitlegt over broertjes of zusje binnenkort ook maar boekjes kopen...

@deedtje gefeliciteerd met je goede echo!!!
    @misselijk ik begon gisteren weer met tandenpoetsen... en eigenlijk de rest van de dag een beetje weeig, ook enorme borsten aan krijgen... Maar dag het is heel gewoon dat symptomen een beetje afwisselen hoor.

ik heb het ook steeds zo koud, net stiekem de kachel aangedaan, man vind het nog niet nodig want die heeft het niet koud...

@namen, wij zijn nog niet met namen bezig... eigenlijk heerst er bij ons een beetje taboe om te praten over de zwangerschap we hebben het er wel over maar proberen er nog niet te enthousiast over te worden...vooral door de eerdere ervaringen.. denk da tmaandag na de echo wel helpt en zeker na de 12 weken....
    daarom ben ik ook wel erg blij dat ik er hier over kan praten...want voel me zoooo zwanger...
    Dag, sven is trouwens fantastisch :p

ZO nou ben ik weer bijgepraat

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Madeliefs: heerlijk een mooie echo!!! Geniet er nu maar volop van!!!!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Word hier steeds onzekerderder.... voel me naar mijn idee gewoon echt te goed om zwanger te zijn... hoop zo dat we woensdag ook van die kleine armpjes en beentje mogen zien...

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop het ook voor je Babebabe , eerst zien en dan pas geloven he !!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    eigenlijk wel een beetje ja... eerst zien dan geloven... pfff, maar goed... ik zou volgende week 10w2d zijn met de echo... zou het echt dan al misgegaan kunnen zijn zonder krampen en bloedingen?

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat kan idd , maar probeer daar niet vanuit te gaan lieverd !!
    Ik weet hoe moeilijk het is om zulke ideen niet te hebben .....Ik heb vorige week het hartje zien kloppen van ons beepje en krijg nu van die ideeen dat het ook goed zo kan zijn dat als ik volgende week weer mag dat het hartje ook goed gestopt kan zijn ..............

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja... daar heb je ook gelijk in... zucht, ben ook wel moe en emo enzo... dus merk wel dat ik me anders voel... maar fysiek gezien voel ik me op een middagdipje na zo fit... ik weet niet, ik blijf (ondanks dat iedereen me verteld dat alle zwangerschappen weer anders verlopen) toch het geveol hebben van vroeger uit dat als je zwanger je bent je je hondsberoerd moet voelen ofzo!! whahaha, nou alles alles goed is volgende week ga ik gewoon mijn best doen lekker te genieten van alles! :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :D

Sorry heb echt even geen zin om bij te lezen. Haak hier dus weer in.

Alles goed met iedereen ?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Je hoort het ook vaak alleen als mensen zich slecht voelen , als alles van een leie dakje gaat , wordt het vaak niet verteld ....Maar ik denk als je hier een topich zult openenen , met wie is er ook zwanger met bijna geen kwaaltjes , dan denk ik dat je wel een boel reacties krijgt .................

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Bedankt voor je positieve gedachten :) zo kom ik het weekend wel door hihi, heb het gelukkig druk zat dus dat scheelt!! en dan nog maar 2 daagjes werken... wow wat kunnen dagen lang lijken zeg!!! haha

12. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goedemorgen dames!
    @kik1979, wat ontzettend k*t! Heel veel sterkte, en hopelijk is het snel weer raak!

@all, echt ontzettend moe, maar dat is nu niet gek ook, aangezien we een nacht moesten doorvaren... Anders zouden we maandag moeten lossen, maar dan hebben we de echo!!
    Nog 71,5 uur... Echt TE erg, ik zit gewoon de uren af te tellen hhaha! Vanmiddag gaan we weg, een weekendje naar mn schoonzusje. Ik ben er maandag pas weer, na de echo!!!
    Iedereen fijn weekend!
    Liefs Kimonootje

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach meis toch... wat verschrikkelijk...

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Daar heb ik nog nooit van gehoord! 8) Ken wél de FeBo hihi

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    fijn weekend kimonootje! Kijk uit naar je berichtje maandag :)

16. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Bram heeft superlekkere frieten ;)
    komt oorspronkelijk uit omgeving rotterdam volgens mij maar zag hem laatst ook op hoog catharijne...

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Madeliefs: gefeliciteerd met je goede echo!

Mik2sept: ja ik probeer Julian ook al eerder over te doen in een gewoon bed. Heb een achternichtje die 1 was toen ze in groot bed over ging :$ maar zie het Julian nog niet doen.
    Hoe oud is Sven? (hele gave naam trouwens!)

Kaatje85: mogguh! (de rest ook trouwens :p)

Kimonootje: oei dat is een heftig nachtje!

Ikke:
    Julian was gisteren de hele dag ziekjes, begon 's ochtends met overgeven en verder de hele dag veel geslapen en erg huilerig maar geen koorts.
    Tegen de avond hem een keer wakker gemaakt op te tempen, had hem namelijk in winterslaapzak gelegd omdat hij de hele dag geen koorts had gehad. 38.9 had hij toen, dus wat luchtiger gekleed in bed. Rond 0:00 mocht ik bij ook weer eens aansluiten bij de IBNC, de incidenteel-beroerde-nachten-club. Huilen, overstuur, even slapen, weer wakker, weer huilen. Flesje gegeven, even bij ons gelegd, maar daar was het keten geblazen in bed, meneer kroop het hele bed rond. Weer in eigen bed, brullen!
    Om kwart voor 2 was ik het zat en ben ik met hem beneden gaan spelen. Rond half 3 was ik er klaar mee en hem in bed gelegd en wonder boven wonder, het huiltje was niet meer overstuur maar gewoon mopperend en dan weet ik altijd dat ie zó gaat slapen. Dus ik sliep ook rond 3 uur eindelijk! Jippiee!!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pfff, vermoeiende nacht gehad dus!

19. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Hey Babe!! Ik snap jou wel.
    Maar ik voel me ook gewoon goed hoor. Ik heb nergens last van.
    Ben alleen sneller moe. Verder geen misselijkheid of wat dan ook.

Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn met feit dat we ons zo goed voelen. Misschien veranderd dat verder in de zwangerschap nog wel, dus laten we er gewoon van genieten nu! :D

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ikke:
    Julian was gisteren de hele dag ziekjes, begon 's ochtends met overgeven en verder de hele dag veel geslapen en erg huilerig maar geen koorts.
    Tegen de avond hem een keer wakker gemaakt op te tempen, had hem namelijk in winterslaapzak gelegd omdat hij de hele dag geen koorts had gehad. 38.9 had hij toen, dus wat luchtiger gekleed in bed. Rond 0:00 mocht ik bij ook weer eens aansluiten bij de IBNC, de incidenteel-beroerde-nachten-club. Huilen, overstuur, even slapen, weer wakker, weer huilen. Flesje gegeven, even bij ons gelegd, maar daar was het keten geblazen in bed, meneer kroop het hele bed rond. Weer in eigen bed, brullen!
    Om kwart voor 2 was ik het zat en ben ik met hem beneden gaan spelen. Rond half 3 was ik er klaar mee en hem in bed gelegd en wonder boven wonder, het huiltje was niet meer overstuur maar gewoon mopperend en dan weet ik altijd dat ie zó gaat slapen. Dus ik sliep ook rond 3 uur eindelijk! Jippiee!![/QUOTE]

Oh jeeeeee!!!
    Ik heb met je te doen hoor... ik vond me zelf al zielig dat ik om half 7 wakker werd door mijn dochter.. haha!
    Maar voor jou was het veel erger!

Misschien vanmiddag nog ff een dutje samen doen! ;)

Deel Deze Pagina