Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    1979kik sterkte meis

Ingeltje, knuff. bah wat een nacht

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@1979kik: wat naar! Veel sterkte, knuffel

@Babebabe: ik voel me eigenlijk ook heel goed hoor, afgezien van erg moe maar als ik dan even slaap dan voel ik me weer prima. Geniet er maar lekker van. Het kan - zoals je hier ook wel leest - heel anders verlopen maar het zegt niets over je zwangerschap!!

Vandaag gaan we weer eens een huis kijken. We hebben ons appartement per 1/2/2010 verkocht en moeten dus wel even wat nieuws vinden. Gelukkig hebben we nu wat op het oog... Ik kijk er naar uit om straks weer een mooie babykamer te kunnen gaan maken! EN natuurlijk een leuke peuterkamer! Maar die heb ik al bedacht: blauw met groen en veel auto's! hahaha.

Ik ben ook een weekend Londen aan het boeken met een vriendin... zo veel zin in! Lekker shoppen, kletsen, lachen. MMMMH.

Ik ben trouwens een geboren Amsterdamse en woon daar (na een onderbreking van 13 jaar in het Haagse) weer. We gaan de stad nu wel verlaten (althans we zoeken buiten de stad).

Bedje. Zoontje lief krijgt rond zijn 2e verjaardag een nieuw bed. Truitje gaat het eerste half jaar toch in de wieg en dus hebben we wat speling. Dat betekent dat drie maanden voordat we het ledikant nodig hebben, zoontje een nieuwe kamer krijgt en dat is weer drie maanden NA de geboorte. Net zoals Ingeltje zegt, proberen we associaties met elkaar te vermijden. (is het Djulian of Julian (op z'n NLs)?

PS....ben trouwens nu wel een beetje jaloers aan het worden op de echo's... ik denk dat ik 'm pas over TWEE weken heb... De vk had tijdens mijn vorige zwangerschap in ieder geval geen echo apparatuur...)

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Babe: ik ben ook niet hondsberoerd hoor...enige kwaal die echt duidelijk aanwezig is, is de vermoeidheid. Alleen als ik echt te lang niks eet, voel ik me niet heel lekker, maar spugen is er niet bij.
    Komt vast goed!!!!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Gek is dat dan toch he, dat het beeld van zwanger zijn eigenlijk globaal altijd alleen maar uit " ochtendmisselijkheid" bestaat! :)

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ingeltje, pff wat een nacht. Hopelijk kan je een beetje slaap inhalen vanmiddag ofzo.....

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ja Babe, dat vraagt ook iedereen aan je: en ben je misselijk? Nee dus. Mijn vriendinnen zijn ook alledrie niet echt beroerd geweest.....

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dat stemt mij weer goed! haha,
    ik denk dat mijn grootste kwaal dan toch de obstipatie blijf :D whahaha en dat vertelt niemand je he!!! :p

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen Dag :)

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    die obstipatie is hier ook bekend en misselijk ben vandaag ook eigenlijk al de hele tijd , ik hoef het er alleen niet uit te gooien , op dit moment denk ik , kwam het er maar uit dan was die misselijkheid misschien weg .........................................

O ja en ik moet mezelf er echt toe zetten om te drinken , want ik lust bijna helemaal niks meer .............

Net kwam een vriendin van mij haar zoontje brengen die hier een dagje komt spelen en ff een senseo gezet , ik er ook maar 1 genomen anders valt het op dat ik dat niet doe , en ik ging toch bijna over mijn nek , ik moet echt iets zien te vinden wat ik wel lekker vind , want vocht is toch wel heel belangrijk .....

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik drink juist wel 1,5liter per dag! ik doe roosvicee laxo door mijn flesjes water, drinkt het wat makkelijker weg en is goed tegen de obstipatie ;)

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @ update sollicitatie

Ze hebben me net gebeld of ik vanvond op gesprek wil komen!!! :D Wanneer hun kinderen en de mijne in bed liggen!

Om te kijken of we koppen op spijkers kunenn slaan.....

ZOU DIT HET LAATSTE GESPREK ZIJN DAN?

Ik begin hem nu te knijpen want dat betekent dat ik vanavond dus moet vertellen dat ik zwanger ben? Oh zoooo moeilijk!!!!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    da'smisschien een goede tip , maar ik krijg het drinken gewoon echt niet weg , maar die roosvicee laxo kan ik wel een x proberen ..

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja dat is iid moeilijk mama2010 , hebben ze je in je sollicitatie wel naar je verdere kinderwens gevraagd ?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mama2010. spannend !je bent het niet verplicht he om te vertellen !

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het is natuurlijk niet verplicht , maar wel zo eerlijk natuurlijk.....Stel dat je het niet verteld en ze komen er vroeg of laat toch wel achter , dan denk ik dat je naar een vervolgcontract kan fluiten

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat misschien wel,maar dan heb je wel de kans gehad om te laten zien wat je kunt.

Hier de bevestiging van de kraamzorg gehad :D

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    goedemorgen!

WOW wat rustig hier!!!!!!!maar 2 leden online :(

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Goeiemorgen!

Hier vanacht tot 2 uur goed geslapen, toen wakker om te plassen en daarna heeft het weer 1,5 uur geduurd voordat ik sliep...

@ 1979 kik: pff meid dat is echt balen! heel veel sterkte met het verwerken voor jou en je partner.

@ madeliefs: raar om dit zo na elkaar te zeggen maar wat fijn dat je een goede echo had! Gefeliciteerd.

@ ingeltje: klinkt als een beroerde nacht! Gelukkig hebben jullie vanaf 3 uur nog een paar uurtjes kunnen slapen. Hoe is het nu met Julian?

@ mama2010: spannend vanavond 2e sollicitatiegesprek. Ik zou ook twijfelen of ik al dan niet zou vertellen over mn zwangerschap. Moeilijk hoor. Maar begrijp ik goed dat het om een functie gaat in het bedrijf waar je nu al werkzaam bent? Want dan zou het voor de werkgever niet uitmaken waar je zit, je bent dan toch 4 maanden weg.

@ kaatje: wat fijn dat je al een bevestiging van de kraamzorg ontvangen hebt. Ik heb de kraamzorg ook al aangevraagd, nog geen bevestiging ontvangen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Noukje, lekker zo'n nacht.
    Bevestiging heeft hier ruim een week geduurd

20. Dag

Dag VIP lid