ja ga straks even wat halen van die spullen inderdaad! probeer het eerst even met een spulletje dat de VK hier op de site aanraad en idd laxo halen en de wat andere spulletjes zoals lijnzaad.. we zien het wel balen hoor dat ik hier last van heb... nog nooit gehad!
Ik kreeg het na de bavalling, tijdens mijn zwangerschap helemaal nergens last. En oooooo wat doet dat pijn!!! Ik durfde gewoon niet meer naar de WC tegaan, maar ja dat maakt het alleen maar erger! Hopelijk knapt het snel op voor je!!! Pip
Lijkt me ook erg vervelend... ik heb dus wel giga obstipatie maar nog geen aambeien... maar komt het dan doordat je door blijft persen terwijl het eigenlijk niet goed wil? Want dat doe ik dus niet... gevolg is wel dat ik 1 x in de 5/6 dagen ook ech bijna uit elkaar knap zo erg moet ik dan poepen whahaha
hoop ik ook! welke zalf heb jij gebruikt dan? heb je er lang last van gehad? ik nu vanaf woensdag dat het echt pijnlijk is...
Meid, vreselijk. Ik zou echt wat laxo gaan nemen, voor dat je letterlijk 'vast' komt te zitten!!!! Pip
ik ga alleen naar de wc als ik echt aandrang heb en dan is de boodschap onderweg maar dan begint de pijn omdat het hard is en dan moet ik ook wel licht persen om het er helemaal uit te krijgen smerig verhaal haha de eerste keer dat ik dat dus had ging het goed maar sinds woensdag plopten er dus aambeitjes op.... :x
Ik zit al aan de laxo en aan de kiwi's 's ochtends stukje ontbijtkoek en 2 liter water hahaha, I do my best Maar ik heb eergister weer gezeten en gister ook weer een beetje... dus ik heb het idee dat er wat vooruitgang in zit
Uiteindelijk in totaal een maand, maar twee weken echt heeeeel erg. Vaseline met lidocaine heb ik gebruikt tegen de pijn en verder heeeeeeeeeeeeeel veel drinken (moest ook wel met de BV, maar nog meer) en vezelrijk eten. Toen werd mijn ontlasting ook zachter. ALs dat niet hielp moest ik terug komen. Ik had zelf al lactulose siroop gehaald bij de drogist, maar die heb ik niet nodig had. Pip
laxo heeft een paar dagen nodig! Dus het komt goed. Ik zie het bij de kids bij mij op de afdeling Pip
dank je wel voor de adviezen meiden! ik ga straks lekker shoppen en veel vezeltjes eten! doe mijn best met brood, fruit en veel water... drink al minstens anderhalve liter op een dag aan water naast mijn thee en fris had ook al roosvice vitamine gehaald aangezien ze de laxo niet hadden.. zal eens kijken of ze het strakkies wel hebben
Goedemiddag! Voor de dames met goede echo's, gefeliciteerd!! Voor de dames met minder goede echo's, sterkte! Wij hebben vanochtend voor een Koelstra gekeken bij de Babydump, was echt 3 x niks. Wat viel dat ding tegen zeg. Nu hebben we toch maar een Bugaboo besteld. Helemaal zwart, met aanvullende oranje bekleding. Moeten nog wel een voetenzak, luiertas, parasol etc. hebben maar dat shoppen we wel lekker bij elkaar Al het goed is hebben we 'm volgende week al! Ik moet nog 10 dagen wachten tot de echo... duurt zo lang Verder voel ik me lekker, goed geslapen. Ben nog even aan het werk, moet vanavond ook weer en daarna 3 dagen vrij, 1 dag werken en weer een dag vrij. Zo, zal even gaan bijlezen.
volgens mij tot dusver wel... alleen 1979kik heeft vanochtend laten weten dat het bij haar mis gegaan is
gossie en ik maar 'klagen' dat ik geen kwaaltjes meer heb.... nou aambeien vallen er wel degelijk onder tezamen met verstopping hihi!
Krijg net een mailtje van een dame die op het KDV waar N. zit stage heeft gelopen, en ze zegt dat we beter voor een gastouder kunnen gaan... Zit meteen in de stress, what de n**k gebeurt daar dan?!
Jep, maar is via zwpagina gegaan. Heb haar al 2 berichten terug gestuurd, maar ze is offline... Bah, maak me meteen vette zorgen. Helemaal omdat ik er soms nog een raar gevoel bij heb.... Ga meteen kijken voor een gastouder.
Wat denk je dat er mis zou kunnen zijn dan? Wij hebben het geluk dat onze moeders maar wat graag op willen passen, mijn schoonmoeder heeft geen werk ze is altijd gastouder geweest en mijn moeder gaat dan een paar uurtjes minder werken
Nou niet zozeer iets mis, maar bijvoorbeeld: hij heeft nog geen 1 tekening meegekregen in de maand dat hij er nu zit. Op het oude KDV werden we bedolven onder de tekeningen/schilderijen/knutselwerken. Als we hem ophalen, zit hij vaak gewoon aan tafel wat te puzzelen. Niet gezellig zingen ofzo. En ze zijn ontzettend chagrijnig, altijd zo'n zure bek.... Anywho, heb daarnet stichting kinderopvang zuidwest friesland gebeld ( een soort overkoepelende organistatie ) en gezegd dat ik het geen fijn KDV vind en dat we een gastouder willen. Word a.s. maandag terug gebeld.
Ja, dat klinkt inderdaad niet als een supergezellig KDV... ik heb ook stagegelopen bij een KDV en dat was echt superleuk!