@ gastouders Inderdaad je betaald alleen voor die uren. Dus dat scheelt ook. Dan zou je dus 10 uur per week hebben. Je kunt een proefberekening doen via Belastingdienst/Toeslagen Als je jullie inkomens invult en dan nu nog 6,10 voor het gastouderbureau en je uren etc. Komt er wel uit wat je nu kwijt bent. In principe werkt alles het zelfde als met het KDV. Alleen volgend jaar betaal je dus wat meer.
Ja had het al berekend. Volgend jaar zouden we dan 40 per maand ofzo meer betalen. Dat vind ik geen probleem. De gastouder met wie ik nu contact heb, heeft ook SPW 3 gedaan dus dat zal wel goed zitten. Die hoeft niet nog een keer een opleiding te doen toch?
Ze moeten minimaal mbo niveau 2 niveau hebben. Daar voldoet zij dus wel aan. Is deze vrouw via een officieel bureau dan?
JAAAAAAAA nog 9 minuten en dan is het weekend! ik ga dus afsluiten en ben van he weekend vast wel weer even online! dag dag!
Ja volgens mij wel. Dat wil ik inderdaad wel hebben. Ik ga nog wel even verder bij haar informeren. Ben benieuwd.
mijn vriend heeft vaste werkdagen van 9tot18 en mij diensten zijn erg wisselend omdat ik in de zorg werk heb dus ook geen idee hoe ik dit met opvang zou moeten regelen heelllpp:S
Als je vriend je kindje van de kinderopvang kan halen kun je kinderopvang doen. En anders ben je toch aangewezen op een gastouder. Succes!
Je hebt bij veel KDV ook een flexibele opvang. Betekent wel elke dag andere leidsters en kindjes, maar ach daar went een ukkie vast ook wel weer aan! Gastouders zijn vaak meer flexibel.
okay want ik kan per maand plannen dat is lastig heb wel vaste dagen maar geen vaste tijden dan zullen gastouders wel makkelijker zijn met zulke dingen denk ik dan. en miss 1 ochtend in de week naar kdv.
Hoi meiden! Ik heb ook de bevestiging van de kraamzorg ontvangen. Is toch best snel, want ik heb me afgelopen maandag via internet aangemeld. In de 7e maand krijg ik mn kraampakket en in de 8e maand heb ik mn intake. @ natascha: mijn man werkt ook onregelmatig en heeft op zijn werk één vaste dag per week vrij afgesproken. Op die dag is hij overdag altijd vrij (ik werk dan) en af en toe moet hij 's avonds beginnen aan een nachtdienst. Misschien is dat ook een optie voor jou/ jullie?
Jaaa over een kwartiertje lekker weekend vanavond boerenkool eten, hongerrrrr Trouwens; Morgenmiddag jeugdsentiment: Van half 5 tot 6 uur de hoogtepunten van Telekids ivm zoveel jarig bestaan van RTL 4, zo leuk
@ noukje. bedankt voor je reactie ja ik werk meestal op donderdag ochtend en dan is me vriend heel de dag vrij dus dat is al 1 dag opgelost nu de rest nog. het scheeld want ik werk 60% dus dat is niet heel veel. en ik zag dat jij al kraamzorg had geregeld? ik ben daar helemaal nog niet mee bezig moet dat nu al zo vroeg?
@ Tinkerbel: dat is idd leuk ja telekids kijken @ Natascha: fijn dat je vriend vrij is op jouw werkdag. Ik vind het altijd zo lekker rustig weg gaan op de dag dat mn man thuis is. En onze dochter kan dan gewoon uitslapen ipv om 7 uur al uit bed. Kraamzorg moet je vaak al voor de 14 weken regelen. Scheelt per verzekeraar. Even contact opnemen of via internet kijken tot wanneer jij je aan kunt melden.
@Noukje dankje ik zal eens kijken wat hier in de buurt allemaal mogelijk is want volgens mij zijn er ook weer allemala verschillende instanties.
Even een stille hint Levi doet mee aan de baby van de maand verkiezing Aszz, klinkt idd wel heel raar van dat kdv. Zou mijn kind daar ook niet lekker meer achter laten SanneRosa, bah wat een onzekerheid. Hoop dat je 15-10 wel een kloppend hartje ziet Yadi, van vsm heb je verschillende hoestdranken die je mag als je zwanger bent opvang Voorheen liep mijn man thuis maar die heeft maandag zijn eerste werkdag. Ik ben dinsdags en vrijdags vrij. Op woensdag ging Levi sowieso al naar smoeder. nu vangen hun hem maandag ochtend,middag en donderdag middag 2 uurtjes op