Zooo ik heb een luierdag gehad net pizza's besteld en die gaat k dalijk maar ophalen.. Babe Babe ::: Ik ga maandag niet zwemmen me buurvrouw kan niet moet oppasse op dr kleinkind, GA JE MEE
HET IS WEEKEND!!!Joehoe!!! Zo, ben ff blij hoor!haha... Ben ff niet online geweest, heb woensdagavond bruinverlies gehad en maakte me natuurlijk erg zorgen. MAar de volgende ochtend eigenlijk al bijna geen last meer. Toch de VK gebeld en ik hoefde me geen zorgen te maken, zolang het bruin was, had het niks te betekenen. Nu heb ik er ook bijna geen last meer van, wordt steeds lichter gelukkig. En ik heb maandag mn 1e echo (nog 3 nachtjes slapen!), dus die paar dagen kom ik ook wel door. Ik moet om half 2, dus ik ga de mandagochtend maar lekker vol plannen! Zo even mn zusje wegbrengen, die blijft bij een vriendinnetje slapen (ze is 15)...misschien tot later!
pooh das wel even schrikken dan ja! minder joh... maar gelukkig is t al bijna weg en was t bruin! mn vriend gaat zo ook eitje bakken.. moet er niet aan denken.. ga ik echt van over mn nek op t moment.
eitje bakken nee kan ik ook niet meer vreselijk bah ging vorige week ook mis. de boerenkool smaakte ook niet egt jammer had er mega zin aan
Met mij kan het beter. Ben al een aantal dagen niet echt lekker. Weet niet of het kwaaltjes zijn of de griep. Koorts heb ik niet maar wel misselijk, moe, overgeven, koud.... heel irritant! Met jullie alles goed verder? gr, Nathalie
Ik denk dat het ritme voor Naomi gewoon zo blijft Maar dat zie ik dan wel @ kraamzorg.. ben zelf kraamverzorgende, en het is nooit leuk als je een gezin met 'gemengde' gevoelens achterlaat. Ik ben dan zelf nog maar 25, en ben vaak bij vrouwen die ouder zijn. Maar zet me altijd 100% in . Aanvragen doe ik pas na een hele goede echo.. Kan hier tot 16 weken. En via mijn kraambureau (waar ik voor werk) kan ik het zelfs al aangeven wie ik wil, en dat zetten ze dan alles op alles
als jullie niet zoveel zouden kletsen, was ik er al eerder (heb meer dan 25! pagina's bijgelezen!) hihiihihihihihihi
Nee eigenlijk niet. Wordt wel een Collega die uit een andere team komt En wil proberen of de kraamverzorgende die bij Naomi was weer wil komen . Stagieres zijn ook geen probleem.. Ze hoeven mij dan weinig bij te brengen, maar vriendlief wel hahahahaha
@nathalie: Ik heb gisteren precies het zelfde als wat jij bijschrijft. Ik denk dat ik ook gewoon een beetje oververmoeid was. Want heb gisteren vanaf 18.15 tot vanmorgen 7.00 geslapen Er wordt zeker veel geklets, was 1 dag niet geweest en er waren meer dan 60 pagina's hihihihihihihihi Heb dan ook niet alles terug gelezen, SORRY
ik kan t ook niet altijd bijhouden hoor hihi ik heb zelf stage gelopen in de kraamzorg.. lijkt me wel leuk 2 kraamverzorgsters.. de een kan zich met t huishouden bezig houden en de ander met moeder en kind.. dus dubbel geluk haha maar bij ons zou t niet kunnen, we wonen errrrrug klein.. slapen zelf op zolder, toegankelijk met een flizotrap. en verder is alles gelijkvloers. wonen op een bovenwoninkje. omdat een kraamverzorgende die trap niet op hoeft/mag zal ik waarschijnlijk de laatste weken van de zwangerschap al beneden gaan liggen op een 1 pers. bed. ook na de bevalling nog even. tis wat behelpen maar ach.. vroeger hadden ze t ook niet slimmer haha