@ Kaatje: ten eerste gefeliciteerd @ Tink: (ik hoop dat ik je zo mag noemen) Ik begin ook te knallen.. Elke middag verlang ik weer naar mijn huisbroek... lol... Ik zie er nu al zwanger uit! Ik doe echt mijn best om hem (mijn buik) in te houden, maar volgens mij trappen de mensen er niet in! @ Arka: knuf meid... nog even volhouden...
Dank je wel. dat is het enige voordeel van het feit dat ik Levi zijn kilo's nog niet kwijt ben. Ik loop nog steeds in positie broeken rond dus valt niet op hier
bij mij zal het wel opvallen... Ik ben nogal erhm dun... maatje 36 (vanwege mijn heupen) en 55 kilo...ben ook maar 1.66 m... dus ben goed!
Ja dat gaat idd wel lukken. Hier maatje 44/46 dus hoop dat ik het deze keer iets langer verborgen kan houden Ow ik zou alleen mee lezen, en begin nu alweer te kletsen. Zo'n heerlijke verslaving dit forum
@Kaatje: Gefeliciteerd, ik heb precies het zelfde als jou. Ben in 2008 bevallen van een zoon en ben mijn zwangerschapskilo's ook nog niet kwijt. Komt wel na deze Heb wel andere kleding gekocht.
@ Kaatje: je mag altijd meekletsen... Arka kletst ook mee, maar weet ook niet in welke maand ze horen en dan nog.. de kans dat het anders gaat dan gepland... dat is erg groot!!! Je mag meekletsen en als je later naar april gaat niet erg... anders blijf je gewoon hier en plakken we er april voor
Is goed, dan ga ik lekker hier mee kletsen ( niet tegen mijn man zeggen hoor haha ) die vind al dat ik te veel op het forum zit. Zal ik me dan ook maar even officieel voorstellen. Ik ben kaatje, 24 jaar, getrouwd en sinds 09-09-2008 trotse moeder van een zoontje Levi. Bij Levi zijn we 3 jaar bezig geweest waarvan 2 jaar ziekenhuis in- ziekenhuis uit. Nu dus zwanger van een brusje en in de 2de ronde raak. Tot nu toe voel ik me prima ( even afkloppen ) alleen de normale klachten als misselijkheid, moeheid en bandenpijn.
whahaha... Ik ken het... hubs wordt hier mal van alle fora... Ja ik ben lid van meerdere ik heb er zelf ook een... Ik neem aan dat je 24 bent en getrouwd, want 24 jaar getrouwd?! Het kan, maar toch... Ik = 24... ook getrouwd.. officieel bachelor theoloog. bezig met mijn eigen organisatie en nu dus na 2 jaar zwanger!
haha nee idd 24 jaar en getrouwd ( afgelopen juli een jaar ) Ik was lid an 4 forums maar kon het niet meer bij houden toen Levi er was dus heb alles stop gezet behalve deze. Heb nu nog een apart forum en 2 hyves met de september 2008 mama's
ik ben lid van dit forum waarbij ik klets bij de augustusbusbabes, Josh Groban Forum en mijn eigen dan. Ik heb er nog wel meer, maar dat is meer voor ondersteuning van html, css (internet codes) en fora programma en uiterlijk!
ik ken het helemaal, Na Jordy kreeg ik het ook niet meer voor elkaar om alles bij te lezen. Ik zit nog alleen maar hier en heb een eigen hyves en ook 1 voor Jordy. Verder zit ik ook nergens meer
Al 6 jaar? dan was je er vroeg bij Mijn man en ik zijn volgende maand alweer 11 jaar samen maar dat aanzoek liet maar op zich wachten haha. Uiteindelijk getrouwd toen ik 30 weken zwanger was.
Wij willen trouwen als onze bijde kinderen lopen En ons gezin 'compleet' is. Lijk me ook wel heel mooi. Ik ben dus nog niet getrouwd, maar woon wel al bijna 5 jaar samen en we kennen elkaar al 7 jaar. We hebben elkaar op vakantie leren kennen en zijn aan elkaar blijven hangen
Linnie, dat is ook leuk ! Jordy in een mini pakkie en brusje misschien wel in een mooie mini bruidsjurk.
hahahhahha zie het al helemaal voor me en dan het zelfde gekleed als ons hihihih Moet zeggen dat mijn vriend ook wel erg hoopt op een meisje, omdat ik heb gezegt als het een jongen wordt dat ik het dan nog wel 1 keer wil proberen voor een meid, maar hij vind 2 genoeg. Natuurlijk ben ik met alles blij maar het naatuurlijk een wens van bijna iedereen om allebei te hebben
Ik hoop stiekem ook dat het een meisje is hoor. Al zou ik met een jongen net zo blij zijn. en je weet wat ze zeggen. Als hij/zij maar gezond is. Mijn man zou er wel 3 willen maar ik vind 2 eigenlijk goed. Maar goed misschien bevalt 2 wel zo goed dat er alsnog een 3de bij komt.
Yadi, ben je in die 2 jaar trouwens onder controle bij de gyn geweest? Of is het uiteindelijk toch spontaan gelukt?