@ Mamat: we zijn allemaal erg benieuwd hoe het met je is. @ Kaatje: oh lekker heel de dag met zn 2tjes. Gezellig hoor! @ Linnie: haha ja we lopen in mei met zn allen achter een easywalker. Ach ze zullen toch wel gewoon bestelbaar zijn? Wij gaan voorlopig nog geen wagen kopen. Eerst de magische grens van 12 weken afwachten
ja ik weet niet of ze vaak die aanbiedingen veranderen op ing. Hoop eigenlijk ook wel dat die aanbieding blijft. Want hier willen we eerst onze oude verkopen.
Graag gedaan ik vond het zelf ook zo fijn om van die punten gebruik te maken en de familie deed allemaal niks met die punten!
@ linnie: wij twijfelen of we onze huidige wagen willen verkopen. We hebben een Mura 4 en is nu een jaar in gebruik. Echt zonde om weg te doen, maarja het lijkt me anders heel onhandig lopen met zo'n plankje er achter.
Ja blij verrast natuurlijk maar op de 1 of andere manier neemt het enthousiasme wel af bij het 8e kleinkind in de familie maar dat is wel logisch.
Wij zijn er nog niet helemaal uit, duowagen of niet. Ik denk dat ik baby in draagdoek ga doen en Julian dan in de wandelwagen. Is wel een stuk goedkoper in ieder geval.
@noukje: We hebben hier ook nog een koelstra buggy. Die wil ik wel bewaren voor naar de stad of. En dan de kleine in een draagdoek, maar ik gebruik nu de speedi eigenlijk nooit omdat we meestal met de auto weg gaan of op de fiets en dan nemen we de koelstra mee. Wilde eerst alleen een draagdoek, maar als het zo warm wordt lijk me dat ook weer niet fijn. Vind het best moeilijk om een keuze daar in te maken. Wat is weisheid? hihihih
Ja dat wel. Lijkt me heerlijk om je kleine in een draagdoek te hebben maar heb er hier een hard hoofd in aangezien ik bij Levi nog 6 maanden last heb gehad van mijn bekken en een buikdrager toen ook niet kon. Wij houden onze kinderwagen er wel bij voor als we alleen een keer met de baby weg gaan, dan ga ik niet helemaal die duo wagen mee slepen
@ linnie: ja wij hebben een maclaren buggy voor op de fiets en achter in de auto als we naar de stad gaan. Voor een dagje uit en hier in het dorp gebruik ik wel onze Mura. En draagzak is leuk, maar ik weet niet of ik dat zo leuk vind voor een hele middag in de stad, haha. @ Kaatje: dat zei mn man ook al. Als je een keer alleen met de baby op pad wil ga je toch niet met zo'n duowagen op pad?! Vandaar dat hij graag onze Mura wil houden.
Hoor wel heelveel positieve verhalen over een draagdoek, maar mijn vriend zal daar al zeker niet mee gaan lopen. Daarom ben ik aan het kijken hoe we het nog meer kunnen doen en die aanbieding vaan ing is wel heel aantrekkelijk.
@ Ingeltje: leuke reacties gehad dus! En ach als jullie maar het enthousiast zijn toch! Voor jullie is het weer een wonder of het nou het 1e of het 8e kleinkind is!
ow vind ik juist een heerlijk gezicht een kersverse papa met zo'n klein hummeltje tegen zijn borst aan
als ik ik neem om te dragen is een het een draagdoek. Ik hoor van een collega dat je daar helemaal geen last mee heb, met het dragen. Het gewicht wordt goed verdeeld. Zij had ook een draagzak, maar ze zei dat die niet fijn is.
Ik heb een draagzak van BabyBjorn. Die heb ik een paar keer gebruikt voor onze dochter. Vond het toen ze echt klein was nog leuk en fijn. Maar ze worden toch best snel groot en zwaar en dan is het minder en is een wagen toch wel heel fijn. En idd mijn man gaat ook niet met de draagzak op pad.
Ik vind het ook een heerlijk gezicht een kleine tegen papa aan, maar ik weet dat hij niet met zo'n doek gaat lopen
Meiden ik ga de computer wegzetten en mijn bedje opzoeken. Fijne avond nog en slaap lekker voor straks!
ja dat hoor ik veel dat zo'n draagzak snel zwaar wordt, maar met een draagdoek schijn je minder last te hebben omdat het geicht beter schijnt te verdelen over je schouders enz. Heb hier zelf geen ervaring mee, maar heb dit van anderen