Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamaT is vandaag wel online geweest maar sinds 24 sep. geen berichten meer geplaatst

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @ rentepunten: dan moeten we snel zijn hihihihihi

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Noukje, ja idd. hubbie gaat vissen dus ben de hele dag alleen met Levi

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Mamat: we zijn allemaal erg benieuwd hoe het met je is.

@ Kaatje: oh lekker heel de dag met zn 2tjes. Gezellig hoor!

@ Linnie: haha ja we lopen in mei met zn allen achter een easywalker. Ach ze zullen toch wel gewoon bestelbaar zijn? Wij gaan voorlopig nog geen wagen kopen. Eerst de magische grens van 12 weken afwachten :)

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ja ik weet niet of ze vaak die aanbiedingen veranderen op ing.
    Hoop eigenlijk ook wel dat die aanbieding blijft.
    Want hier willen we eerst onze oude verkopen.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Graag gedaan :D ik vond het zelf ook zo fijn om van die punten gebruik te maken en de familie deed allemaal niks met die punten!

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ linnie: wij twijfelen of we onze huidige wagen willen verkopen. We hebben een Mura 4 en is nu een jaar in gebruik. Echt zonde om weg te doen, maarja het lijkt me anders heel onhandig lopen met zo'n plankje er achter.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja blij verrast natuurlijk :D maar op de 1 of andere manier neemt het enthousiasme wel af bij het 8e kleinkind in de familie ;) maar dat is wel logisch.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #5849 Ingeltje, 3 okt 2009
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
    Wij zijn er nog niet helemaal uit, duowagen of niet. Ik denk dat ik baby in draagdoek ga doen en Julian dan in de wandelwagen. Is wel een stuk goedkoper in ieder geval.

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @noukje: We hebben hier ook nog een koelstra buggy. Die wil ik wel bewaren voor naar de stad of. En dan de kleine in een draagdoek, maar ik gebruik nu de speedi eigenlijk nooit omdat we meestal met de auto weg gaan of op de fiets en dan nemen we de koelstra mee.
    Wilde eerst alleen een draagdoek, maar als het zo warm wordt lijk me dat ook weer niet fijn. Vind het best moeilijk om een keuze daar in te maken. Wat is weisheid? hihihih

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat wel. Lijkt me heerlijk om je kleine in een draagdoek te hebben maar heb er hier een hard hoofd in aangezien ik bij Levi nog 6 maanden last heb gehad van mijn bekken en een buikdrager toen ook niet kon.

Wij houden onze kinderwagen er wel bij voor als we alleen een keer met de baby weg gaan, dan ga ik niet helemaal die duo wagen mee slepen

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ linnie: ja wij hebben een maclaren buggy voor op de fiets en achter in de auto als we naar de stad gaan. Voor een dagje uit en hier in het dorp gebruik ik wel onze Mura. En draagzak is leuk, maar ik weet niet of ik dat zo leuk vind voor een hele middag in de stad, haha.

@ Kaatje: dat zei mn man ook al. Als je een keer alleen met de baby op pad wil ga je toch niet met zo'n duowagen op pad?! Vandaar dat hij graag onze Mura wil houden.

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Hoor wel heelveel positieve verhalen over een draagdoek, maar mijn vriend zal daar al zeker niet mee gaan lopen.

Daarom ben ik aan het kijken hoe we het nog meer kunnen doen en die aanbieding vaan ing is wel heel aantrekkelijk.

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Ingeltje: leuke reacties gehad dus! En ach als jullie maar het enthousiast zijn toch! Voor jullie is het weer een wonder of het nou het 1e of het 8e kleinkind is!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow vind ik juist een heerlijk gezicht een kersverse papa met zo'n klein hummeltje tegen zijn borst aan

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    als ik ik neem om te dragen is een het een draagdoek. Ik hoor van een collega dat je daar helemaal geen last mee heb, met het dragen.
    Het gewicht wordt goed verdeeld. Zij had ook een draagzak, maar ze zei dat die niet fijn is.

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik heb een draagzak van BabyBjorn. Die heb ik een paar keer gebruikt voor onze dochter. Vond het toen ze echt klein was nog leuk en fijn. Maar ze worden toch best snel groot en zwaar en dan is het minder en is een wagen toch wel heel fijn. En idd mijn man gaat ook niet met de draagzak op pad.

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik vind het ook een heerlijk gezicht een kleine tegen papa aan, maar ik weet dat hij niet met zo'n doek gaat lopen :D

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Meiden ik ga de computer wegzetten en mijn bedje opzoeken.
    Fijne avond nog en slaap lekker voor straks!

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ja dat hoor ik veel dat zo'n draagzak snel zwaar wordt, maar met een draagdoek schijn je minder last te hebben omdat het geicht beter schijnt te verdelen over je schouders enz. Heb hier zelf geen ervaring mee, maar heb dit van anderen

Deel Deze Pagina