Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    slaap lekker noukje

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik vind een draagdoek inderdaad niet zwaar. Voelt heel prettig juist en dan is Julian nu al 10 kilo.
    Je valt er ook nog eens van af ;) met zware bepakking lopen

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hahahhaha nog een voordeel dus ;)

4. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Noukje, wij zijn hier nu iets meer dan twee jaar

Kaatje, hier nog een vrouw die niet zo van winkelen houdt

Allen, slaap lekker en tot morgen!

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik ga ook slapen

Mischien tot morgen en anders kom ik van de week nog wel een keer kijken.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Slaap lekker allemaal!

xxx

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sweet Dreams !!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    lekker slapen allemaal.

Ik was in slaap geduveld, oops. Ben pas weer wakker.
    Kom ik beneden heeft me manneke alles gedaan gestoft gezogen gedweild afgewassen so cute haha.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Lees ik nou over Dames die NIET van shoppen houden:$ haha,
    Ik kan niet wachten tot ik vanaf woensdag lekker kan shoppen!! whahaha, ik wil met 12 weken gelijk de beide moeders mee naar de baby dump voor kinderwagen testen, de bloom bestellen, box uitzoeken :D en wil woensdag gelijk ook eerste pakje kopen als we mooi kloppende beeb hebben gezien:)

Nou moet ik eerlijk zijn dat toen ik 20kg. zwaarder was ik shoppen voor mezelf ook stukken minder leuk vond en ook veel via internet bestelde inderdaad!

Ik denk dat ik zo ook lekker ga slapen, gaaaaaap zijn net thuis van uit eten met mijn ouders naar de Wok, heeeerlijk veel vis gegeten mmmm Tonfilet met zwarte bonensaus! Mijn darmen zijn het er geloof ik niet helemaal mee eens....:p

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Doe mij ook zo'n man!!!??:D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Grappig, zit nu hart van nederland te kijken en zie dus dat ze vandaag hebben gekart bovenop het winkelcentrum van Alphen aan den Rijn. Waar wij normaal onze auto neer zetten wordt nu gekart haha

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off en lekker mijn bed in, nog even lezen tot hubbie terug is.'

Truste

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hahha at is grappig.

Babe Babe normaal doet ie niks hoor, maar volgens mij krijgt ie door dat zwanger zijn toch wel wat vergt van het vrouwelijke lichaam haha.. ben 'gelukkig' (af kloppen) alleen maar moe moe moe en die ene keer misselijkheid was ook niet om over naar huis te schrijven... Maar goed hij zit thuis en kan dus genoeg doen ;)

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hier dringt het nog niet helemaal door, hij zeurt nog soms dat ik zo ongezellig ben als ik vroeg ga liggen! maar aan de andere kant vraagtie wel elke keer alsie thuis komt hoe het met "ons" is haha, ik denk als hij woensdag echt een levend wezentje ziet dat hij dan echt zoiets heeft van "ik word heit...." whahaha,

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nou zoals het er nu uit ziet sluit ik dit topic voor vanavond af :D trusten allemaal en oant moarn!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#5876 Cygnet2, 4 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2009
    @Babebabe... voor de avond wel maar voor de nacht niet :(

Goedenacht allemaal,

Ik hoop natuurlijk dat iedereen op één oor ligt... Ik helaas niet en word er ook een beetje gek van. Ik heb NU AL last van mijn rug. Bij zwangerschap 1 ben ik met 29 weken uitgevallen vanwege hoge rugklachten (een van de rugwervels was verschoven door de banden. Met ruim 35 weken daalde het mannetje in en toen was het beter te doen. Daarvoor kon ik nauwelijks zitten of liggen... alleen lopen). Nu is het lage rugpijn, vooral in bed is het vervelend. Getver, ik baal er gewoon van :(

Mannen. Hier is manlief erg lief met de verzorging en het bezighouden van zoontjelief. Daaraan kan ik merken dat hij toch wel erg betrokken is maar wat betreft baby-in-de-maak.. Nee, ik merk wel dat de spanning van de 1e keer er een beetje af is. Hij wil nog wel mee met de echo's maar niet meer elke keer naar de vk. Hoeft van mij ook niet hoor, ik was de vorige keer elke keer na 5 minuten weer weg.

Ik ga het maar weer eens proberen :(

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier probeert manlief zoveel hij kan te helpen , maar op dit moment hebben we het zo druk ...Hij studeert dit jaar af ( doet een 4 -jarige studie , bij z'n werk erbij) en zijn vader is in julii overleden en het huis van zijn vader moet helemaal leeggeruimd worden ( oude boerderij) en dat was een echte kluizenaar , dus dan kun je je misschien inbeelden hoe het eruit heeft gezien ..En we zijn net verhuisd naar een ander vrijstaand huisje bij ons in het dorp waar boven nu bijna alles verbouwd is en beneden woonklaar en daar meten we ook weer verder .........

Dus als het avond is zitten we beide met de beentjes omhoog ..

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou, dat is wel erg begrijpelijk! Nog gecondoleerd trouwens

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    thanx , maar het breekt ons nu wel een beetje op hoor , maar dat ik nu zwanger ben en dat we al verder zijn dan we het afgelopen 1,5 jr zijn geweest , maakt het wel dat ons sprookje weer verder kan gaan ....

Heb je nog een beetje kunnen slapen ?

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kan ik me helemaal voorstellen.. het is ook heel veel allemaal.
    Zo werkt het hè? Het leven gaat gewoon door al zou je soms de tijd best even stil willen zetten maar gelukkig is het leven voor jullie (en voor ons allemaal) nu weer even een sprookje geworden! Heel knap trouwens om een studie naast werk te doen (welke studie doet je man?)

Ik heb geslapen van even na 4 tot kwart voor 8. Toen werd de kleine man wakker en ben ik er maar uit gegaan. Eigenlijk was het de beurt aan manlief maar ik hou het toch niet vol in bed. Ik ga straks nog wel even terug ;)

Deel Deze Pagina