hij heb dr wel vaker last van.. Maar ik zal nu op bed, zal m dr ff uit bonjouren. Want nu moet ik nachtrust hebben haha
Goedemorgen, nou deze meid is ook 28-05-2010 uitgerekend! dus ik sluit me bij jullie aan. Ja het is een prachtige tijd om te bevallen hoor, al is dit wel onze eerste hihi dus vind het allemaal wel heel spannend. Afgelopen April heb ik helaas met 4 weken een MK gehad, dus ik ben al heel erg blij dat ik nu al de zes weken heb bereikt,en ik zal helemaal blij zijn wanneer ik de eerste echo krijg en dan het hartje hoor, wantdat lijkt me toch zo geweldig!! Maar ik blijf positief en ga zeker genieten. Meiden jullie ook allemaal gefeliciteerd en geniet ervan. X Sun
Zouden jullie misschien even op Levi willen stemmen? Zwangerschapspagina - Baby van de Maand onder de naam Levi en dan die ene met dat blauwe shirtje
@mama2010: We hebben de fudge. Heb er de beugel ook bij. Is model van 2008, maar moet zeggen dat ik hem echt heel weinig heb gebruikt. PAk meestal onze buggy omdat we met de auto weg gaan. Dus hij is nog net als nieuw. @ kaatje: Ga gelijk stemmen. @ nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd
Kaatje, uiteraard heb ik gelijk gestemd Zo ik heb maar weer mijn banner aangepast, ben benieuwd of hij nou morgen ook een dag verder is... Zo niet, dan stop ik met banners maken hahahahah :x Wow alweer 9 weken en 1 dag, tijd gaat hard! Zit alweer in de tiende week En die zal ook wel snel gaan want we hebben echt een drukke week, niet echt gezellig maar ja...
Gaat idd hard he. thnanx voor het stemmen trouwens. Ik kan helaas nog geen banner maken want heb geen idee wanneer ik uitgerekend ben
Das ook lastig als je niet weet wanneer je uitgerekend ben. Wanneer heb je de 12 weken echo? Dan kunnen ze het toch ongeveer wel zien?
Ik had natuurlijk de 29ste een echo maar toen was het te klein om te meten. ergens in de 7 weken. Moet nu 3 november pas weer, en dan kunnen ze het wel meten. Baal als een stekker want heb een leuk zwangerschapsdagboek dat ik nu dus nog niet kan gebruiken
Weet je wat ik zou doen? Ik zou een datum in het verste kiezen. Dus het allerlaatst (dus 25 april + die 3 weken) want als de termijnecho dan goed nieuws aangeeft, mag je misschien wel lekker 1 week of meer je banner naar voren schuiven!!
Morgen, pffft hier ook een k*t nacht. N. sliep voor het eerst in zijn grote bed... Nou dat was dus 21 uur gisteravond voordat hij sliep ( viel nog wel mee ) En om 6 uur vanochtend was het party-time.... Hij heeft nog een uurtje bij ons in bed geslapen, daarna hebben we hem weer naar boven gedaan en gelukkig ging hij nog even 2 uur slapen. Maar ik kan echt niet tegen die gebroken nachten, ben dan meteen verrot Vanmiddag komen mijn ouders langs, gezellig! Wil het ze zo graag vertellen, maar moet nog even mijn mond houden.
Welkom sunshine !!!! @Kaatje ,ik heb gelijk gestemd !1 Ik zou ook 25 april + 3 weken aanhouden , kun je een banner maken en je boek vast bijhouden en als je straks dan weer een week vooruit wordt gezet is het mooi meegenomen ..
Welkom Sunshine en van harte gefeliciteerd! Beebje houdt zich dit keer gewoon goed vast aan je!!! Kaatje, ik heb gestemd hoor op de leuke foto van Levi!! Goedemorgen allemaal! Hier ook niet een topnacht gehad, erg onrustig, vaak even wakker en ik heb veel geluid gemaakt geloof ik haha....ik snurk niet hoor, maar tja, maak een soort van kreungeluiden zoals je maakt bij het lekker uitrekken en soms word ik daar zelf wakker van....hahahaha waarom vertel ik dit???? Hier is het trouwens prachtig weer en heb heel wat te zien, want de ene na de andere luchtballon landt hiervoor op de weilanden, koetjes lopen lekker rond met de bellen om, schaapjes en daar tussendoor landen er ook nog paragliders.....maar ja, kan niet de hele dag op het balkon doorbrengen, want er mag ook weleens worden gepoetst hier......
Ja dat lijk me ook heel moeilijk als je zo lang moet w88 voor je eindelijk weet hoever je nou precies ben
Aszz, kan je het niet je ouders vertellen en dan vragen of ze het nog even voor hun willen houden. Als je het zo graag wilt vertellen boek kan ik nog niet bijhouden.Is een agenda dus gaat echt op datum en niet op week Alphenmama, haha ja soms moet je het gewoon even kwijt. Volgens hubbie snurk ik wel. Ik geloof er niets van maar goed klinkt goed dat uitzicht Linnie, leuk is anders. als nu iemand vraagt hoe ver ik ben zeg ik maar dat ik in mei uitgerekend ben
zo had m er snel uit.. Heb heel hard gschreeuwt dat ie wakker moest worden , hij ws binnen 30 seconden beneden en ik ben ff gaan liggen whahah.