+ 3 weken kom ik op 16 mei uit. Nope lekker niets. Net opgeruimd en ga zo even stofzuigen voor levi wakker wordt. Hubbie is vissen dus home alone. Vanmiddag ff rondje wandelen denk
Roelofarendsveen is vlak bij mij.. Ben er wel eens geweest maar op de een of andere manier winkel ik toch liever bij de Prenatal.
Hier is de prenatal heel klein en ze hebben als kinderwagen alleen de Maxicosi Mura staan en die is niet echt mijn smaak. Maar we hebben besloten om niet te bestellen maar om daarna nog verder te vergelijken. Want wij hebben altijd het geluk dat als we wat kopen het een week later ergens in de aanbieding is whaha
Mischien ga ik dan vanmiddag ook wel ff kijken. Woon nl in eindhoven. Dankje voor eht kijken Moet zeggen dat ik de prenatal ook fijner vind winkelen, maar als je niks te doen heb is de baby-dump ook wel heel leuk hihihi
Bij de baby-dump geld wel als je het ergens goedkoper vind als je kindje nog niet geboren is dan krijg je het verschil terug.
Voor wie naar de babydump gaat, als je deze bon uitprint kan je gratis een box ophalen http://www.baby-dump.nl/bon.pdf
@ Cygnet: vervelend zeg dat je al zo vroeg in de zwangerschap zo'n last hebt van je rug. En helemaal balen dat je daardoor slecht slaapt. Misschien eens langs de huisarts/ fysio voor oefeningen? @ Sunshine: welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap @ Tante Mars: waarschijnlijk gaan wij ook ff naar de Babydump. Alvast eens neuzen tussen de babyspullen. @ Kaatje: lijkt me ook vervelend als je niet weet wanneer je uitgerekende datum is. Had je een onregelmatige cyclus? ------------------- Hier heerlijk geslapen vanacht. Wel om 8.00 uur weer op voor onze dochter natuurlijk. Net wilde we bij papa gaan kijken, die voetbalt altijd op zondag. Maar kleine meid had er geen zin in. Ze ligt nu lekker te slapen.
schijnt nu alleen minder in te zitten ivm de crisis hoor ik van iedereen. Weet niet of dat waar is hoor.