Vond er vorige jaar al niet heel veel byzonders inzitten, al moet ik zeggen dat Levi nu nog steeds goed uit die tuitbekers drinkt Noukje, ik had 4x een cyclus van 28 dagen, toen 1 van 40 en die daarna werd ik zwanger maar kan haast niet veel langer geweest zijn want heb op cd 43 getest Levi is wakker dus mama moet weer aan de slag
Wow, jullie zijn alweer vlot vanochtend! Even spammen met een crea die ik snel gemaakt heb van mijn mooie echootje:
Alphenmama, mooi ! Noukje, kan ik zo snel even niet uitrekenen maar de vk hield die 28 dagen aan, dus wist dat ik 12 dagen terug gezet kon worden,maar ben dus een week verder terug gezet. Met 40 dagen zou ik nu dus iets van 7 weken en 3 dagen zijn ofzo?
En dat kan ook niet kloppen? Hmm echt vaag allemaal, snap dat je er onzeker van wordt. En weet je nog wanneer jullie voor het laatst gemeenschap hebben gehad. Misschien dan zo uitrekenen?
alpenmama. Sorry Vraag maar aan Ingeltje hoe lang het kan duren voor ik je naam goed schrijf Noukje, geen idee. heb geen kruisjes in mijn agenda gezet Was iig niet vaak die maand.
@ kaatje: hihi nee dat snap ik. Maar soms kan je wel eens terugrekenen als je er voor gaat zitten met je agenda er bij. Nouja dan maar afwachten tot de echo.
Zeker spannend ! Nou ja ik wacht het maar af. Hou nu maar 16 mei aan en dan zie ik het volgende maand wel weer Eten Gaat dat bij jullie ook zo slecht? Heb net weer met moeite een halve boterham op Ga nu even met Levi en de hond eendjes voeren.
@ natascha: spannend hoor meid. Hoelaat heb je de afspraak? @ kaatje: eten gaat hier eigenlijk best goed. Had van de week tijdens het avondeten wel ff een dipje met sla, dat kreeg ik niet zo goed weg. Ik ga de vaatwasser maar eens leegruimen. Fijne dag meiden!
Ik heb morgen om 12uur de afspraak Eten gaat hier ook te moeilijk moet me er egt toe zetteen wat te eten en meestal valt het verkeerd dus hang ik weer boven de pot.
Juist dus zet ik me er maar niet meer toe om het op te eten... Leef hier op droge crackers , brinta pap, ontbijt drink en een paar happen aardappel.