hihi ik test nog wel eens af en toe om het te checken geloof het gewoon niet! haha! heb zojuist met VK gebeld en gaan er 17sept heen voor intake.. echo pas bij 12 wkn... pfffff dat duurt best lang nog......
Ehm, ik heb zojuist een testje gedaan en IK BEN ZWANGER!!!!! Volgens de site hier wordt het dan 2 mei ongeveer. Jieha!!!!
Pfffff vind het erg lang duren voordat wij naar VK mogen... op 17 sept intake en dan pas maken ze een afspraak voor de echo.... die ze rond de 12 weken maken......
Dank je wel! Ik vind het zó spannend, heb net de verloskundige gebeld, volgens haar ben ik al zelfs 5 weken! 22 september mag ik op echo komen.
Ik heb net ook gebeld,.. 8 september intake-gesprek 10 september termijn echo en gesprek prenatale screening (omdat ik al zo vroeg + teste)
ik had ook 6 dgn voor NOD positief getest... maar ja zal toch gewoon moeten wachten tot de 17e sept en dan zie ik het wel wat ze zeggen!
ja heel spannend!! stom he vind het allemaal nog spannender en enger dan de eerste keer. bij ieder pijntje denk ik,....ojee gaat dit wel goed,..terwijl ik de eerste keer de eerste weken krom heb gelegen van de buikpijn en daarbij nog een longonsteking kreeg in de eerste weken.
owh dit is de 2e voor jullie! leuk hoor! bij ons is de eerste onderweg! super spannend !!!! als de beebjes zich maar goed vasthouden aan mama hihi!
@ inge: voor ons ook de 2e. En wat lekker dat je al zo vroeg mag komen bij de VK. @ dag: ja balen he dat wachten voor je 1e echo. Bij ons mag je nog niet eens een afspraak maken volgens de site. Moet je wachten tot 6-8 weken.
Hier mag je bellen, zodra je weet dat je zwanger bent. bij de eerste heb ik de echo gehad bij 10w1d. ze zei ook we doen een vroege termijn omdat we het allemaal niet zeker weten. *heb ik een ovulatie of een innestelbloeding gehad. *mag de eerste 10 weken sommige werkzaamheden niet doen. (narcosedampen)
He Dames, bellen jullie dan met de HA of slaan jullie die over en dan gelijk de verloskundige praktijk?
In mijn geval sla ik de HA over. Deed ik bij de eerste ook. Maar als je het prettig vind kan je de ha ook eerst bellen hoor.