Loran, is dat gele een beetje klodders slijm? ( om het fris te houden hier haha ) dat is normaal. Je zal deze maanden nog wel meer slijm ect. gaan verliezen
kaatje, ja precies zoals je beschrijft.. Kan me niet meer indenken dat ik het ook bij mijn dochter had hoezo erg??
Ik heb ook al wel een echo gehad maar was bijna niets op te zien alleen vruchtzakje. dus verheug me egt op de echo van morgen zie er alleen tegenop om naar zkh te moeten en daar moet zitte gaan wachten ben zo misselijk bah dadelijk kots ik heel de boel eronder daar:O (sorry vooor me taalgebruik)
ik had het ook.. wangerschapsring was duidelijk, vruchtzakje zat er ook, alleen vruchtje was te klein om te meten.. Hopen op een grotere vruchtje en een klopend hartje morgen en woensdag
Hier zo'n 10 inlegkruisjes per dag nodig om het voor mijn gevoel wat fris te houden daar beneden haha.. Vind het aller minst fijn, maar goed het hoort erbij. De ene keer is het spier wit de andere keer geelachtig. We weten welke wagen we willen . Het word de Musearts (hoe je het ook schrijft) Beige.. Het was zo druk dat we m volgende maand maar bestellen. Want er stond een rij van hier tot tokio bij de bestel balie. Maxicosie hebben we al en een reistas kopen we er dan wel bij hoor... Verder heeft me manneke een kei leuk pakje uitgezocht van Dirkje . Hij is er helemaal trots op. Heb de doos ook meegekregen haha wat er in zit: Romper Slabber 2 tuitbekers een zeehondenknuffel uhm een kortingscheck op kleding 3 lepels voor fruithapje en een doosje om een paar billendoekkies in de bewaren.
Ik kreeg met 6 wkn 2 dgn een inwendige echo. Klopend hartje gezien en een mini frummel wat de baby moest gaan worden. Over 9 dagen mijn eerste termijn echo, maar ik ga er wel vanuit dat het goed zit. Ze zeggen vaak hoe zieker je je voelt hoe meer hcg hormoon je aanmaakt. Dus dat zit wel goed. Heb gemerkt dat de hele dag kauwgom eten erg helpt tegen misselijkheid. Alleen nog wat vinden om weer te kunnen poepen hihi. Ik ga een stukje fietsen, hoop dat het lukt, lopen gaat iig niet lekker meer.
Ik kon de laatste weken niet eens meer crocs aan... kon nog net de slippers van mijn man aan (4 maten groter) en dan nog stonden de afdrukken in mijn voeten... Voor mij was het NU of pas weer in februari.. klinkt stom zo plannen maar NOOIT meer in de zomer! Wat een ramp was dat. Ik was 26 kilo aangekomen, volgens de verloskundige en gyn was daarvan ongeveer 18 liter vocht... niet gaaf.
@ Cygnet: Klinkt niet stom hoor, was hier net zo! Gelukkig was het in de eerste ronde raak, maar wij zouden het 2 rondes proberen, lukte het dan niet dan in februari weer verder... Het is natuurlijk moeilijk te 'plannen' maar je kan het in ieder geval proberen en dat is gelukt gelukkig Ik wil echt nooit meer hoogzwanger zijn in de zomer, wat een ramp Ik was ook 1 grote vochtbal, kon op sommige dagen amper meer lopen zo'n pijn deed het.. Natuurlijk kan het zijn dat het in mei of april ook even warm wordt, maar in ieder geval niet zo lang! Zo hehe even zitten Zag een mooie echo voorbij komen, gaaf Deedtje! En een mooie kinderwagen, die is zeker leuk, mijn zus heeft hem ook. Wij hebben hier even schoongemaakt en een bakkie gedaan bij mijn beste vriendin. Zij is nu 35 weken dus erg leuk Ze had mijn angel sound nog dus die heb ik opgepikt. Fenna hoorde ik al met 10 weken, dus ga het voor de gein is proberen vanaaf Ik heb even gegoogled en er zijn mensen die al wat horen met 9 weken, als je maar veel geduld hebt. Dus ach, we gaan het zien Nu nog even op de bank, daarna naar mijn ouders!
hallo Dames, Ben al n tijdje ff niet meer geweest hier. Maar hebben jullie ook al de neiging om zoveel te kopen? Overal zie ik leuke dingen en neem ik dan weer mee
Doos van babydump is nog hetzelfde als bij Levi. alleen toen zaten er ook proefmonsters in voor pap ect. Tante Mars, mooie wagen Cygnet, dat is idd een hoop vocht vast houden
Ik ga zo even eten.. Vriendlief en dochter hebben pizza gehad, maar daar ga ik echt van over mijn nek.. Krijg straks patat (mijn verslaving ), kroket en bamischijf!!!! Gaat vriendlief voor me ophalen
dat is lief heb net 2 vissticks gegeten kreeg er ook niet meer in stond me niet aan vandaag het ete:S
Vervelend vind ik dat zelf ook.. Als je zelf weinig binnen kunt krijgen.. Hoop dat ik straks wel mijn bamischijf en kroket opkrijg.. patat dan maar een beetje ...
Halloo!! Vanmiddag even naar de babydump geweest. Alvast eens rondgekeken en geïnformeerd naar duowagens. We vonden de verkopers een beetje wazig. Een meisje dat ons hielp kon maar amper de wagen inklappen, mn man moest helpen Best wel erg eigenlijk. En toen we vroegen hoelang een kindje in het zitje van de duowagen van firstwheels kon zei een verkoopster "ja zolang als het nodig is" dus wij keken elkaar aan "wat is dat nou weer voor een antwoord" dus mn man een beetje geïrriteerd ja het is nodig tot ongeveer 3 jaar , ja zegt die verkoopster weer "zolang als het nodig is". Pff... slecht hoor! Mn mannetje vond de easywalker errugg groot en zag de tandemwagen meer zitten. Maarja dat loopt hartstikke zwaar en ik vind het niet fijn dat de baby dan in een nestje ligt ipv in een reiswieg. En zo'n ding kost ook nog eens 300 euro. Dan leg ik er liever 75 euro bij en de rentepunten voor de easywalker. Nouja we gaan er over nadenken. ------------------- @ Deedtje: mooie echo zeg! @ Loran: hier ook last van afscheiding. Voel me echt vies down there en moet regelmatig mn inlegkruisje verschonen. @ eten: wat balen dat jullie er zoveel last van hebben. Ik hoop voor jullie dat het snel beter wordt en jullie weer kunnen genieten van eten.