Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Noukje, vind de service bij Babydump ook vaak slecht qua verkoopsters

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ kaatje: we hebben daar de meubeltjes voor de babykamer gekocht destijds (was wel in een ander filliaal) maar toen zijn we goed geholpen en geïnformeerd. Maar we vonden dit toch wel erg slecht.. misschien door de drukte? Maarja dan nog!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Er is weer gezellig geklept vandaag ;)

Hier dagje thuis gebleven, we kregen visite. Julian helemaal in topconditie vandaag ;)

Vanavond geen zin in koken dus Chinees gehaald, maar ik zit ook steeds sneller vol. Ik had dat tot nu toe nog niet, kon eigenlijk nog goed eten.

Stoelgang gaat nog prima, maar ik heb zeer gevoelige darmen, dus normaal gesproken bijna altijd dunne ontlasting en die is nu veranderd in een normale ontlasting, dus voor mij alleen maar een voordeel ;) (ach ja we waren toch al zo smerig bezig haha)

Afscheiding: hier ook veel slijmverlies. Geen gele, maar witte vlokken (sja je ziet van alles zweven als je in een kannetje voor MvM piest ;) ) en slijmerige draden. Soms wel even goed kijken of het niet iets anders is. Al slaat dat nergens op ;)

Bleugh ben nu best beroerd van die Chinees. Overgeven zou een boel opluchten maar ben niet zo'n held die dat dan maar even gaat doen :)

4. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hey hoe is jullie weekend geweest???
    Hier lekker druk geweest maar wel leuke dingen gedaan dus dat is mooi... Maar vooral ook erg moe geweest...

Ik baal nog steeds wel dat ik nu tot woensdag moet wachten voor de echo... maar jah dan is het ook weer wat groter ;)

Wat betreft de opgezette voeten, vorige keer was ik maar een maandje later uitgerekend maar in mei was het ook warm geweest en ik kon ook alleen nog maar 1 paar schoenen aan omdat ik zo opgezet was door het vocht dus he thoeft niets uit te maken...

Hoe is het met jullie allemaal?

Tot snel allemaal!

Liefs van mij...

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Heb alleen mijn kroket en bamischijf op kunnen eten, blegh..
    Nadien naar de wc. om vervolgens die te omhelsen..

Patat viel blijkbaar niet goed..

@mik2sept. -> Woensdag gaan we gewoon beide een goede echo krijgen!!

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Bij Naomi was ik in Augustus uitgerekend, maar ik had echt nergens last van, vocht vasthouden o.i.d. .

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Met warm weer heb je natuurlijk wel meer last van vocht vasthouden, of niet? Dan heb ik wat dat betreft nog een beetje mazzel.....hier ligt tot eind april sneeuw, dus heel warm zal het niet zijn. Maar als ik jullie zie schrijven over de mooie meimaand om te bevallen in de lente....tja, dat is het hier niet en dat vind ik wel echt jammer.....

Ik ga zo lekker op bed liggen om een leuke film te kijken die erop komt. Daarna zal ik vast in slaap vallen en dan morgen weer aan het werk. Zal niet heel veel kunnen kletsen, want de hele week vervang ik de receptionistes die op vakantie zijn en dan kan ik niet zo onopvallend internetten.....wel een beetje hoor ;)

Fijne avond meiden en tot laters!

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hoi allemaal

Had mamat een berichtje gestuurd hoe het met d'r gaat, maar met de zwangerschap lijkt het wel allemaal goed te zitten, heeft van de week een echo. De vorige heeft ze afgezegt omdat ze dat op dat moment niet aan kon. Ze denkt zelf dat ze overspannen is. Heeft maandag een afspraak bij de dokter voor verdere hulp.
    Maar op dit moment zit ze er door heen en komt daarom ook niet op zp. Ze vind het wel heel fijn dat we aan haar denken

HIer niet meer naar de babydump geweest. Zoonlief zit niet lekker in zijn vel en is veel aan mopperen.

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Linnie wat fijn dat je het hier even meldt.

Mamat: als je dit leest wil ik je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat huisarts je verder kan helpen. Probeer te genieten van je zwangerschap..

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Linnie, fijn dat je even gepb-t hebt.

MamaT, neem je tijd en we zien je wel weer verschijnen. Gelukkig gaat met de baby alles goed.

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    maar dames ik ga lekker in mijn bed een boek lezen, moet er van de week 3 dagen om 6.00 uit. Zal dus wel een zware week worden :)

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    MamaT-> doe maar rustig aan.
    Ben blij dat het goed gaat met je zwangerschap!

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @linnie -> bedankt voor het plaatsen :)

Hier ook al de hele week er vroeg uit.. en vooral nu is het zwaarder;)
    Rustig aan doen :)

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ben ook zoooo moeee :(

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ga bankhangen dames...

Ook hier begint de vermoeidheid op te komen :s

16. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Linnie, fijn dat je even gepost hebt hoe het met mamaT is....

MamaT. Fijn dat de zwangerschap goed is, nu nog even de rust vinden om ervan te genieten. Sterkte meid!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kom hier ook vast weltrusten zeggen

weltrusten ;)

Degene met echo's morgen. succes en veel plezier.

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Kom ook even weltrusten zeggen ;) Net lekker Boer zoekt vrouw gekeken, nu nog even douchen en dan slapen :)

Morgen een heeeeele lange dag :( Mensen met echo's: Veel plezier morgen!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Weltrusten allemaal (bleh, rot dag gehad.. moet me morgen echt beter voelen... weer werken)

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedenavond! Vandaag naar voetbalwedstrijd van heerenveen geweest, maar kon amper m'n ogen open houden zo moe was ik en zo'n klotewedstrijd :( hebben daarna heerlijk bij vrienden gegeten en zit nu op apegapen op de bank, ga zo ook lekker slapen!

Heb net ff terug gelezen:
    Mooie echo gezien :)
    MamT, sterkte ermee!
    verder weet ik et niet meer....

oh ja, er waren nog 2 dames met echo's op woensdag a.s. spannend!! :) ik hoop dat ik die van mij goed kan inscannen en op de computer krijg :D als het goed is.... zucht, word steeds onzekerder naarmate de echodatum in zicht komt!!

Gister heel erg gedroomd... ik droomde dat ik ongesteld werd en echt hele slierten rood bloed/slijm verloor... en ik bleef maar vegen en bleef maar vegen.... ik schrok wakker en ben gelijk naar de plee gerend!! :( bleek gelukkig niks van waar te zijn... alleen die fijne afscheiding waar jullie het ook al over hadden :D

Deel Deze Pagina