Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi meiden,

ongelooflijk druk weekend gehad.

Zaterdag veel moeten wandelen en lang, drukke dag
    Gisteren ook van 10u30 tot 16u gewandeld. En het was wat te veel.
    toen we thuis kwamen wat bruin in me broek.
    Maar leek eigenlijk geen oud bloed. Het was eerder geelbruin (zo sorry voor details!!) hebben jullie dat ook al gehad?

Wel weer wat buikpijn. Maar kan sinds donderdag amper naar 't toilet! vanmorgen eindelijk een heel klein beetje!

Verder weer wat schrik dat het tot 12 weken toch echt wel fout kan lopen met verhalen van vriendinnen, wat is die onzekerheid toch slopend hé!

Einde ego

Hopelijk met jullie alles goed?

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Mijn man zei gister dat hij pas na de 12 weken gaat genieten omdat hij nu nog veelste bang is.
    Dat zette mij ook ff aan het denken.
    Het kan idd nog fout gaan, maar ik voel me zo ontzettend zwanger dat ik daar helemaal niet bij stil sta.
    Bruin bloed of wat ook heb ik ook helemaal niet gehad, maar ik luister ook goed naar mijn lichaam, als ik niet meer kan ga ik ff slapen.
    Nou heb ik het geluk dat ik altijd thuis ben, maar kan me voorstellen dat als je een zware baan hebt dat het soms wel lastig kan zijn.

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    inderdaad
    ik werk elke dag
    en heb nu wat buikpijn. ik hoop dat het mijn darmen zijn, maar kan hier niet zomaar zeggen: dag, ik zou liever wat gaan rusten....

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nee Arka dat gaat jammer genoeg niet , dat zou wel mooi zijn ......maar wel aan jezelf en je beepje denken he ...

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    maar dat doe ik zeker hoor :)

alleen nu net komen vriendinnen op de proppen met verhalen van wel mooie echo en toch nog mis... dan ga je wel twijfelen hoor.

Mijn buikje groeit enorm. Kan niet meer in mijn gewone kleren.
    Wordt moeilijk om het hier nog twee weken verborgen te houden!
    xxxx

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    goedemorgen!
    zo hier ook een leuk weekend achter de rug !
    jammer dat het altijd zo snel gaat :(
    gelukkig gaat het hier met de obsipatie weer wat beter.. de aambeitjes verdwijnen heel langzaam aan...
    doet nog wel zeer maar gelukkig lang niet zo erg als vorige week :D

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Arka...

Vervelend die onzekerheid.
    Maar dat heb je onbuswust je hele zwangerschap..

@hier.. Slecht geslapen, en vanmorgen iets te hard 'gedrukt' dus klein aderetje gesprongen.. Maar was vrij snel weer over :) .
    Ben hondsberoerd..

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    als onze echo vrijdag goed is dan mag de hele wereld het weten .....Kan ook goed zijn dat je buikje nu ff zo groeit door je darmen he ...............................

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik weet wel wat tegen obstipatie.... pittig sausje bij de chinees eten :D whahaha, ben sinds gisteravond even helemaal leeg volgens mij! :p
    heb nu wel constant van die borrelende darmen, beetje irri maar goed... heb ook echt constant honger, moet me echt inhouden en me aan bepaalde eetmomenten houden anders kauw ik gewoon de hele dag door !:p

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik zit lekker aan de pruimen ( gedroogde ) , laxo siroop en veel vezels in onder andere de yoghurt enzo ... veel drinken is ook nodig dus dat is opgelost alleen de aambeitjes verdwijnen niet zomaar... duurt eventjes... maar goed heb er wel een zalfje voor :D

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Spannend babe bijna je echo!

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik had trouwens van MamaT het volgende bericht gehad:

Hai hai,

De afspraak heb ik deze week nu, omdat ik er afgelopen week iets vervelends is gebeurd in het gezin. Dus de afspraak is verzet, heb overigens geen bloedverlies meer... maar kon dat er echt niet bij hebben. We will see.. ik houd jullie op de hoogte.

Owja, en heb ook allemaal cursussen.. ik heb het gevoel dat ik overspannen ben geraakt.. zit alleen maar te huilen van alle stress.

liefs,

Weet niet of iemand anders al wat gehoord had van haar....

13. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen

We zijn weeral maandag ... I don't like mondays ;)

Vanaf deze week schakel ik gelukkig over op 4/5 dus vrijdag werk ik niet:D JOEPIE!

@ meiden met echo vandaag: veeeeeeeeeel succes en vooral plezier!
    Gaan de mannetjes mee?

@ ego: nog 7 uurtjes en de werkdag zit erop ;) echt geen zin om te werken vandaag!
    Heb trouwens einde van de maand geen werk meer, tenzij ik iets anders vind, maar ik zal dus mijn buikje nog wat verstoppen en niets zeggen bij eventuele sollicitatie, na een maandje werken zal ik het natuurlijk wel zeggen, maar als je je kan bewijzen in die maand, zullen ze het misschien beter opvatten???

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedmorgen!

Hier ook niet zo'n super nacht, maar beter dan gister :D

Zal zo met de woningbouw gaan bellen ivm de buren.... grrrr...

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen,

Ik moet nog werken (avonddienst), maar ik zou er zou weer in kunnen kruipen. Ik ben echt zo klaar met die moeheid. En popje is zwaar ondernemend vandaag, mijn agenda mollen, met de kalabassen ervan door gaan, rozijnen regen veroorzaken, en verder een mega bende maken van al haar speelgoed. Gelukkig komt mijn vader haar om half twaalf halen, kan ik nog even slapen! Heb vannacht liggen woelen, droomde over inbrekers echt zo'n domme droom.

Wat een geklaag sorry!

Pip

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik werk trouwens ook nog maar een maand bij mijn baas. Sinds 5 september. Mijn maandproeftijd zit er dus nu op :D ( ben wel vrij vandaag hoor )
    Ben van plan om het volgende week te vertellen. Nu moet ik zeggen dat we echt een hele sociale baas hebben, en ik veel collega's heb die mijn werk kunnen overnemen.
    Daarbij komt dat ik me echt heb bewezen de afgelopen maand. Het werk is een stuk makkelijker dan mijn vorige baan dus ik doe het met 2 vingers in de neus, is ook wel eens fijn.
    Heb niet zoveel behoefte aan een uitdaging op dit moment.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mijn werk is wel iets waar ik me een beetje druk over maak... ik heb een collega met 2 kids die 2 dagen werkt en ik zou graag haar uren op willen vullen dus 3 dagen werken... maar we zijn maar een klein clubje met 5 mensen... en ze houden niet zo van parttimers.... dus word beetje afwachten! heb wel al 2 jaar een vast contract en werk hier al 3,5 jaar... dusss. we zullen zien!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje Mama T , ik hoop dat de echo goed is en dat het binnen haar gezinnetje ook weer helemaal goed is ...Mama T ik weet niet of je het leest maar ik denk aan je !!!

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou als je er al zo lang werkt, dan moeten ze toch niet moeilijk doen? Als het goed is calculeren ze een zwangerschap wel in.

Gelukkig werk ik al 24 uur ( de 1e week 21, de ander 28 ) en kan ik dit gewoon blijven werken!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het enige nadeel vind ik dat mijn collega maandags en donderdags werkt en ik dus dinsdag/woensdag en vrijdag zou moeten werken... wil over een jaar of 5 de woensdagmiddag eigenlijk wel vrij!

Deel Deze Pagina