Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wie weet kan dat dan ook wel Babe ......
    Ik werk nu ook de woensdagmiddag maar wil denk ik 1 middag minder gaan werken en hoop dat het die dan kan worden ...

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hallo allemaal!

Oh ik voel me zo belabberd!! Sinds gisterenavond heb ik ca. 7 keer overgegeven... houd niets binnen, heb echt bijna niet geslapen deze nacht... en ben niet alleen aan het overgeven maar ook nog aan de diarree. En door dat ik zo misselijk was kon ik ook niet op een normale manier liggen, waardoor ik nu ook nog spierpijn in mijn rug enzo heb....

Ik heb me ziek gemeld vandaag. Het gaat echt niet. Ik kom nu net pas beneden en voel me zo moe en misselijk.

Heb de dokter ook gebeld of dit nou te maken heeft met de zwangerschap of een ander virusje ofzo is. Dus ik wordt tussen half 2 en 2 teruggebeld (telefonisch spreekuur)..

Jullie hier ook ervaringen mee?

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ja, ga het denk ik wel gelijk aankaarten dat zodra de kleine naar de basisschool gaat ik waarschijnlijk terug wil naar 20 uren! of misschien wel meer uren wil gaan werken maar dan binnen schooltijden... moet maar ff kijken!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Klote mama2010 dat je je zo ziek volet :(
    ik had gisteravond wel zwaar diarree maar voel me verder goed, geef het chinese eten daar dan ook de schuld van :D

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn tip: koop een goed voedingskussen, zo heerlijk om met je buik/borsten tegenaan te kruipen als een soort knuffelbeer er helemaal omheen ;) dat hielp bij mij echt!

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    mama2010.
    zo ging het bij mij poos geleden ook kon niets meer binne houden heb toen medicijnen gekregen emesafene dat helpt wel een beetje kan nu tenminste beetje eten.
    alleen meot vaak togh nog overgeven 1 keer in de 3a4 dagen vanmorgen dus weer:O
    straks naar de gyn voor een echo:D

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ok... ben benieuwd wat de dokter aan mij voorschrijft...
    Heb net goedemorgen drink ontbijt genomen, in de hoop dat dit wel blijft zitten.. Maar alles borrelt en voel me zo misselijk! :(

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mama2010 als je zó vaak moet overgeven én diarree hebt, dan zal je denk ik een virus hebben opgelopen.. sterkte!

Ook sterkte voor alle andere misselijke en vermoeide mama's!

LindaV en mik2sept jullie hebben de echo vandaag! Succes! Pooh en Kimonootje succes bij de VK/Gyn.

9. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik hoop dat dit geen kwaad kan voor de beeb.... :(

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    nog een uurtje:D

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee! Daar kan ik je meteen over uit de brand helpen. Het ukje haalt alles uit jou, jouw vitamines en jouw afweer. Daarom voel jij je waarschijnlijk 10 keer beroerder dan anders, maar het kan echt geen kwaad voor hem of haar.
    Belangrijkste is wel dat jij goed zorgt dat je niet uitdroogt, dus goed blijven drinken.
    Maak je maar geen zorgen hoor!

12. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    En het drinkontbijt is er ook alweer uit! Bleeghhhhh :(

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ja egt vervelend dat je alles er weer uit spuugd denk dat het ook nog wel ff zo blijft hoop vooor je dat de dokter wat voor je heeft wat helpt:S

14. goeiemorgen!

spannend voor de dames met een echo vandaag :D
    ik mag morgen jahoeee!!!

mamat hopelijk gaat alles weer naar wens in je gezin en kan je snel bij je afspraak terecht..
    sterkte met alles

hier was gister de kleine van vrienden op mij aan t paardje rijden. ik lag op mn rug op de bank en ze kwam op mij zitten en ging dus paardje rijden, nu is de 1,5 en niet zo heel zwaar maar ze doet t best hard zeg maar.
    ik schoof haar iedere keer wel wat naar achtere zodat ze meer op mn schaambot zat zeg maar dan op mn buik en soms hield ik mn handen eronder maar toch vind ik t ineens eng..
    heb er ook heel raar over gedroomd.
    Ga ervanuit dat t echt geen kwaad kan ofzo maar toch, ze zou t maar losgehobbelt hebben ofzo hahaha

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Hoi hoi!

Ik doe dat ook het zelfde met mijn dochter! ;)
    Maar volgens mij kan dat niet zo snel kwaad.
    Als je ook ziet hoe hard de verloskundigen wel eens drukken op je buik..... zal het wel meevallen allemaal..

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde!!! Alleen niet diarree... ik kots alleen aan een stuk door!!! Heb me ok ziek gemeld vandaag. Alles draait ook door de misselijkheid! Pff....

Sterkte en hou je rustig... doe ik ook namelijk!

gr, Nathalie

17. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @ Nathalie,

Wat een ellende he....... je voelt je ook zo slap er door.
    Heb nu net een banaan gegeten.... die zit er al een kwartier in ofzo... dus dat gaat al beter dan met dat drink ontbijt....

Denk dat het een buikgriepje zal zijn bij mij... vooral omdat ik ook last heb van diarree. Straks belt de dokter, dan zal ik het wel horen.

En ik heb me inderdaad ook ziek gemeld!

18. das idd waar mama2010 zal ook allemaal wel meevallen hoor haha maar droomde er zo raar over dat ik er wel over ging nadenken hihi

maar mooi vervelend dat je zo ziek bent. er heerst wel van alles dus hopelijk is t een griepje. niet dat je nog een aantal maanden zo ziek zult zijn

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik baalde gisteren zó dat ik maar een paar happen Chinees opkon, dat ik nu net als ontbijt/lunch maar de rest heb verorberd. Wat was het lekker!
    En wat heb ik nu een maagzuur :D:D

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ingeltje, chinees smorgens???? bleghhhh! hahahahhaaa

Deel Deze Pagina