Zucht, ik heb nog niks... ja 1 paar slofjes met I Love Papa erop voor m'n vriend hihi, ik wil dus babykleertjes bij de hema gaan shoppen en ook zo snel mogelijk bij de Baby Dump gaan checken en proefrijden met de waggies denk dat het voor ons of de maxi cosi mura of de X adventure met 4 wielen worde, zowiezo int zwart!
hier nog niets besteld... alleen orienterend geweest en de doos opgehaald met hebbedingetjes erin hihi
ik denk dat ik zaterdag ff heen wil met m'n moeder/schoonmoeder vriendlief moet dan voetballen, dus dan gaan we later nog wel es met z'n tweeen, schoonmoeder en ik zullen toch het meeste achter de waggie moeten lopen
is leuk hoor zo'n winkel!!! let wel op.. je kunt het zo gek maken als je zelf wilt! pfffff net zoals de babykamertjes....
babykamers zijn mij echt veeeeels te duur! wij hebebn al wat meubels, ik heb een oude commode opgeknapt en gewhitewasht en had laatst leuk zitbankje en kaste bij de Lidl gekocht en ga bij de Ikea ledikant, garderobekast en mooie plank kopen van de Hensvik serie! ben ik voor 215 euri weer klaar heb nog wat blanke houten lijstjes met spiegeltje erin die ik nog ga white whashen en heb nog zat leuke winnie de pooh schilderidingetjes, dus aankleden van de kamer komt ook wel goed Zit wel na te denken om misschien zo'n mooie muursticker te bestellen! vink echt leuke dingen!
Je kunt idd met weinig geld een kamer al snel opleuken. Wij hadden de grote kids laten figuurzagen en schilderen. Gewoon driehoekjes, maar zag er leuk uit, kijk maar:
leuk joh madeliefs! ik vind fotobehang ook zo leuk! maar dat is helemaal knetterduur hahaha pff sinds vandaag heb ik ineens de zenuwen voor morgen.. ben zo bang dat ik morgen van mn wolk af word gegooid doordat t hartje niet klopt ofzo ik weet t moet me niet zo druk maken, maar t geloof dat ik zwanger ben is er eigelijk pas.. en voor mn gevoel ben ik zo lekker op weg.. maar ach haha wachten t maar af tot morgenavond, meer kan ik toch niet doen
Wij kiezen bewust niet voor zwart . Beeb word in mei geboren en in de zomer ligt het nog in de wagen bak. Geloof me dat is HOT HOT HOT !!!
Moeilijk is dat hè Marieke? Ik snap het wel hoor.. had ik ook bij mijn 1e echo vorig jaar... maar het komt goed hoor!