marieke, hier iemand in hetzelfde schuitje!! Had al een topic geopend omdat ik gewoon zo weinig kwaaltjes heb dat ik me ook zorgen maak dat het een teleurstelling word woensdag... we zullen ons gewoon nog ff door de nacht(en) moeten slepen!! ik duim voor je en hoop morgen een mooie foto van je te zien
@ Babe & Marieke: sterkte met de laatste nachtjes slapen tot de echo Het komt vast goed! @ madelief: mooie kamer! @ tante mars: hier ook een zwarte wagen (mura 4). Maar valt wel mee hoor met de warmte. Je laat de wagen toch niet constant in de felle zon staan
T lijkt me gewoon keiheet, als ik voel wat ik voel als ik zwarte kleding aan heb .. Nee maar goed ieder ze smaak, en mijn smaak is qua kinderwagen niet zwart hihi.
Geeft toch niet! Maar denk zelf gewoon dat het wel meevalt met de hitte omdat het niet van dezelfde stof gemaakt is als van kleding. Ieder zn mening toch. Welke kleur heb jij op het oog?
Helaas was mijn echo verplaatst naar woensdag Maar dat had ik nog niet bijgewerkt in de lijst Nog maar 2 nachtjes slapen nu Hoe is het verder met jullie las dat de andere echo's goed waren fijn hoor!!! Ik zal jullie woensdag snel op de hoogte stellen van mijn echo... Deze weeek helaas een beetje druk... Maar we slaan ons er wel doorheen Straks ga ik proberen om het sporten weer op te pakken... Na mijn vakantie (is gelijk aan dat ik weet dat ikzwanger ben) ben ik niet meer geweest... Had geen zin en mijn vriendin was ook op vakantie maar nu heb ik geen reden meer... Dus gaan we er maar voor... fijne avond...
Ik vind zwart ook niet echt een leuke kleur voor een kinderwagen. Het lijkt me idd super heet, aangezien ik veel buiten ben zal de wagen toch wel eens in de felle zon staan. En zwart vind ik meer iets voor de dood en niet voor een nieuw leven. Ik ga voor alle kleuren, roze oranje blauw groen... Hoe meer kleurtjes hoe beter!!
Maar we zouden van de week bij nog een paar winkels langs om te kijken e.d. Mischien ligt t ook wel aan het type wagen of zwart er bij staat ja of nee. Geen id. Maar ik denk echt dat het hier een licht kleurtje word.
Ik heb met Julian een blauwe kinderwagen genomen, maar wel met een zwarte voetenzak. Dit juist bewust omdat hij in de winter erin ging en er dan inderdaad een lekker warm zonnetje aangetrokken werd door de zwarte stof!
wij hebben een donkerblauwe kinderwagen.. van een vriendin van mn zus overgekocht..een tutonia ofzo.. best nog een mooi ding. oke niet de modernste maar vind t goed hahaha
Naomi had een zwarte, met ene lime-groene bies etc. Maar vond niet dat daar de warmte (meer) op werd aangetrokken..
@nog meer goede echo's.... gefeliciteerd!!! Heerlijk gevoel he? Ik kan de grote grijns niet van mijn gezicht af krijgen, heel erg Het is zo ontzettend fijn om het hartje te horen en te zien! Gyn zei dat alles er helemaal goed uitzag, dus dat was wel geruststellend en het feit dat ik over 2 weken weer mag kijken is ook heerlijk . Hartje was heerlijk aan het kloppen, mooi regelmatig, echt fijn om te zien en te horen... Hopelijk krijgt iedereen zo'n fijne echo, dit gun je echt iedereen zo'n heerlijk gevoel... Daarna was mijn misselijkheid ook direct verdwenen, gelukkig, misschien toch een beetje spanning geweest . Ga zo even lekker sporten, even ontspannen! Spreek jullie snel! @kinderwagens etc: daar ga ik pas naar kijken als ik de 12 weken voorbij ben, nog even iets meer zekerheid hebben
Goedeavond. Wij hebben een zwarte met oranje kinderwagen. Als het een meid wordt dan komt er ook roze bekleding bij. En ik denk ook zwart. Hou niet van teveel kleur, meer wat neutraler. Liever zwart-wit-grijs ofzo. Met wat leuke kleurdetails ( net zoals ons huis ) Volgens mij krijg ik een griepje, N. is ook snotterig, hangerig en wat ziekig. Bleeuugghh hoop het niet. Even zien hoe we ons morgen voelen. Helaas nog geen ander KDV, dus morgen moet hij er ook wel heen. Weet anders ook niet hoe ik het moet regelen Nu is het wel zo dat het een oké kinderdagverblijf is, er gebeuren geen nare dingen, maar goed vind ik het zeker niet.
Dat gevoel heb ik ook.. Die eerste 12 weken gaan langzaam, daan heel erg snel.. En als je kindje er is vliegt de tijd
Ja die banner gaat mij ook niet snel genoeg. Nog 7 nachtjes slapen voor de echo! G*dverdeg*dver, buren maken me weer een herrie.
dames , bij de zeeman hebben ze hele leuke muurstickers , wel ff zoeken maar helemaal niet duur , tussen de 1 en 2 euro per pak .........
Goedenavond allemaal, Ik heb een goeie dag gehad, dankzij een goede nachtrust. Lekker gewerkt en dan gaat de dag lekker snel. Ook nauwelijks misselijk geweest. Nu ben ik wel moe maar dat is het ook wel. Prima, zo wil ik wel zwanger zijn. Gisteren had ik echt een baaldag en zag ik het niet zo zitten. @Echo dames: geweldig om te lezen dat er weer goeie echo's zijn geweest. Ik blijf me verbazen dat er zoveel vroege echo's zijn. Ik verwacht zelf woensdag geen echo maar pas met ruim 10 weken. Gaaf is het om te zien hè? Ik heb me bij de eerste vaak heel druk gemaakt om de echo, hopelijk is dat dit keer minder. @marieke1610: Ik denk wel dat je bij een gyn een echo krijgt. Zij willen ook graag 'bewijs' van "hun" werk. @obstipatie: voor diegene die echt heel erg verstopt zijn... het is misschien aan te raden om een tijdje geen vitamine tabletten te nemen. Deze bevatten ijzer en dat verergert de obstipatie. Met gezond eten krijg je voldoende vitamines en mineralen binnen (al zijn vitamines natuurlijk prima!). Voor hen die alles eruit gooien: je kindje krijgt genoeg hoor maar dan is het nemen van vitamines natuurlijk geen overbodige luxe. @angelsound en echo: er is weinig bekend over de precieze gevolgen van echo en angelsound. Het is dus ook niet bekend dat het slecht zou zijn om die reden wordt vaak aangeraden het gebruik te beperken (staat ook in de gebruiksaanwijzing als ik het goed heb). @kinderwagen: wij hebben een Urban Jungle: aubergine (met lime groene bak en voetenzak). De wagen is 8 jaar oud maar we vinden 'm geweldig. Ik heb trouwens dit weekend de duowagen gezien maar vind 'm toch wel erg groot. Nog even heel goed over nadenken. In ieder geval wordt het geen lime groene... die zag ik en die vond ik echt niet mooi. Iedereen die morgen naar de vk of gyn moeten: veel succes en natuurlijk plezier. Ik lees graag de mooie berichten. Fijne avond allemaal en misschien tot later vanavond! groetjes!