Yeps, ik heb 23 april een curretage gehad ivm een windei. Daar kwam ik pas in de 10de week achter en heb toen in de 11de week de curretage gehad. De gyn wil dus de celdeling in de gaten houden, anders loop ik straks weer een aantal weken met een leeg vruchtzakje met wel alle zwangerschapsverschijnselen!! Heb jij al een afspraak gemaakt?
Ik ben morgen 5 weken, Staat ook nog in mijn banner, moet die nog aanpassen, maar er zitten hier ook een colega op het forum en wilde het eigenlijk op hetw erk nog niet tegen iedereen vertellen Maar binnenkort pas ik hem wel aan alleen wil ik kijken voor een banner waar jorsy ook nog in kan staan. maar die kan ik niet vinden wel spannend hoor al die echo's
Ik heb nog geen afspraak gemaakt omdat ik toch pas rond de 8 weken volgens mij mag komen en anders duurd het w88 zo lang
Haha, dat is waar. Wanneer gaan jullie het op werk vertellen? Want stel nou dat je vaak ziek bent??? Vorige zw heb ik het pas verteld toen ik de echo kreeg en te horen kreeg dat het een windei was. Dus toen moest ik mijn baas bellen om te zeggen dat ik nie kwam ivm ma:S
Hier misselijk, moe en bandenpijn. Ik weet het pas sinds vrijdag ( onregelmatige cyclus, denk dat ik zelf al verder dan 5 weken ben ) heb sindsdien nog niet gewerkt dus heb het mijn werkgever nog niet verteld. Bij Levi heb ik dat de dag na de test wel gelijk gedaan omdat ik zo misselijk was en niets anders deed dan overgeven. Nu wist zij er vanaf en kon ik me in haar kantoor verstoppen als ik moest overgeven zodat het voor de rest van mijn collega's nog even stil zou blijven MamaT, ow op die manier. Dan is het idd wel fijn om snel zekerheid te hebben. Ik ga dinsdag een afspraak maken Linnie, zo'n banner kan je maken op Birthday Tickers, Pregnancy Tickers - Bump and Beyond Ik neem jullie ( nou ja de lappie ) even mee naar boven.
Ik heb nu 3 weken vakantie en wilde het eigenlijk pas na de vakantie vertellen het liefst pas als ik de echo heb gehad, maar weet niet of het zo lang verborgen kan houden
@kaatje: Moet je jezelf dan eerst registreren om er zo een te kunnen maken, want ik kan alleen of voor de zwangerschaof voor de verjaardag er een vinden. Of ik kijk weer niet goed
haha moeilijk he. Bij Levi hebben we het de mensen dicht om ons heen gelijk de dag zelf en de dag erna op de hoogte gebracht. de rest 3 weken later na een goede echo. Nu wil mannetje het nog even stil houden tot de echo maar vind ik ook eeeerrrggg moeilijk.
@ MamaT: dat kan ook niet! Dat hebben ze gesloten... Dan moet je kijken bij bump and beyond geloof ik! daar kun je meerdere dingen door elkaar laten lopen!
Heb even gekeken maar denk idd dat je even moet registreren. Als je dan een banner wil aanmaken is de eerste vraag hoeveel namen/data's je wil invoeren. Nu kan je alleen voor 1 kiezen. Als je ingelogd bent als het goed is voor meerdere. Ben mijn wachtwoord kwijt/vergeten dus kan niet ff snel kijken
jeeeeeehhh het is mij gelukt, alleen dan nog even in mijn profiel zetten en hopen dat die collega als ze het ziet d'r mond maar hou hihihihiih
Heb je een collega op het forum zitten? Ik heb hier ook wel bekenden op zitten,maar dat zijn geen vrienden van mijn vriendenkring. Heb misschien wel mee lezers ( hallo ) Ach van mij mag de hele wereld het weten maar er zijn wel een paar mensen die ik het nog graag persoonlijk wil vertellen. Souders weten het sinds vrijdag avond en sinds vandaag mijn vader en mijn oma.
ja en volgens mij zit ze ook bij jou op het forum van september mama's 2008 hihihihi Zoals ze vertelde op het werk, vandaar dat ik weet dat zij ook op dit forum zit
Leuke banner geworden ! ow nu ben ik wel heeeel benieuwd wie jou collega is ( al heb ik misschien wel een heel klein ideetje )
Anno? Daarvan weet ik tenminste dat ze tegelijk met een collega zwanger is geweest en qua leeftijdsverschil met Jordi zou dat goed kunnen.
YAdi 2 zielen 1 gedachte: Wij zouden ook NIET voor ivf gaan, en nu zijn we gewoon dan wel met behulp van clomid zwanger en dat na 4 jaar had het niet durfen dromen ..