ik kan niet op hyves hier merk wel dat het echt beetje verslavend is... zat maar te stressen hier " wat als IT het geblokt heeft" whahahaha, nog 1 middagje werken en dan morgen echo.... whaaaaaa Alpenmama ik ben net zo ver als jou...... ik wil ook zo'n mooie foto! Begin al half te janken als ik eraar denk.... hoezoe spanning!! pffff,
ik zit ook erg te twijfelen om het bekend te gaan maken omdat de echo er goed uitzag en ik weet wel dat zegt helemaal niets maar vind zo moeilijk om het voor me te houden en kan me buikje ook niet blijven verbergen. wie heeeft een tip of goede raad voor mij
Zolang morgen het hartje maar klopt, heb ik het er voor over Hoe is het met jou?? En de rest uiteraard
@ Marieke1610 pff heb al 3 dagen koppijn.. kan dat ook een kwaal zijn? Jep, ik heb ook vier dagen hoofdpijn gehad vorige week...maar het is nu weer over dus houd moed!
owh spannend zeg! morgen ochtend al? Hier alles goed hoor! eten zit me behoorlijk hoog en eet ook anders dan eerder altijd.. aambeitjes zijn bijna weer over gelukkig dus das wel fijn! ik moet nog 2,5 week wachten op een echo en hoop dan een minimensje te mogen zien! spannend is dat hoor het weeige gevoel heb ik ook nog volop ( lichte zeurderige "pijn "zeg maar.. )
ik moet ff afwachten wannee ik weer echo heb gyn zei met 20 week maar de vk wou graag dat ik met 12 week ook een echo had vind ik zelf ook wel prettiger. zal wel ff vragen aan de vk volgende week wat ik nou moet doen.
hoi sorry voor alweer een ego bericht: gisterenavond enorm ziek: alles overgegeven en buikpijn. De laatste dagen wee vaak bruin slijmverlies. Pffff i hate it!
ZP stroomt gelijk weer helemaal vol gezellig ben wel blij dat het nog maar 1 middagje werken is... pfff, van de week vannacht weer slecht gedroomd dat het morgen mis is met de echo had nooit gedacht dat Zwagnerschap ook zo'n onzekerheidsstress met zich mee brengt! vanaf dag 1 heb je al zorgen over je kindje
goeiemorgen! weet niet meer wie t zei maar thx voor de info over de koppijn.. dacht al dat t aan mij lag! vanavond echo!!! woeiiii
@ arka : vervelend meis... sterkte ermee! @ babe: zo heb jij weer een korte week voor de boeg! lekker hoor....