Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    jeeej me buikband is binne en ik pas hem ook al gewoon:D wel ff wennen maar heb hem direct omgedaan voel me ook egt zwanger nu hihi wat zown buikband wel niet kan doen:D
    wil eigg ook wel lid worden van hyves maar dan ziet iedereen direct al dat ik zwanger ben he

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    haha en dat nog wel terwijl je je niet lekker voelt :D

3. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik had lekker tosti's :p

@ Noukje: ja je moet even zoeken naar pretecho bureaus via google, er zijn er een heleboel die het met 16 weken al doen :) Bij Fenna hebben wij het met 16w.6d. laten doen en dat was ook al duidelijk! heb er nu 1 gevonden die met 16 weken een geslachtsbepaling doet voor € 25,-- dus denk dat ik daar een afspraak ga maken tegen die tijd!

Pff en toen was het alweer 2 uur, stil hier :$ Zit mijn boek maar te lezen... Vanavond ben ik alleen thuis, dus maar een dvdtje opzetten gok ik. En natuurlijk bijtijds naar bed :D Ben deze week 3 avonden alleen thuis, echt saai :(

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tinkerbel: hier in Brabant kan ik alleen echobureaus vinden die met 18 weken een geslachtsbepaling doen. Heb er ook eentje gevonden die het voor 25 euro doet (echt niet duur)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dit blijft gelukkig lekker binnen :D

Zal ook eens gaan kijken voor een echobureau hier in de buurt. Wil rond 16 weken ook nog een keer een echo als ik die met 12 weken niet krijg.

Hmmm de kleine was wakker, volgens mij is hij weer in slaap gevallen :D

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    das heel lief van je loran!
    dank je wel hoor :D
    @ babe : owh dus je moet nog wel verder werken :D

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pfffff krijg hier geen brood naar binnen.. al weken niet...... zit aan de crackers... droog en af en toe wat kaas erop..... saai maar wordt er iig niet misselijk van.....

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    De hyves is verborgen hoor, dus je andere " vrienden " kunnen het clubje niet zien! :)

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Vervelend! En als je het brood in de broodrooster doet? Misschien krijg je het wel weg en in bruin/ volkenbrood zitten ook de nodige vezels die je nodig hebt.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    inderdaad in de broodrooster en beetje boter erop doen zodat die wat wegsmelt... mmmmmmmmmmm

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik was bij mijn eerste ook 14 mei uitgerekend!
    Ze kwam alleen al op 28 april! ;) Helemaal gezond!

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik ga de was ophangen en me klaarmaken om naar de gyn te gaan!! Spannnenndd!

Tot vanavond meiden.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goh, nooit bij nagedacht om 4 weken eerder een specifieke geslachtsbepaling te laten doen. Ik hoor het wel bij de 20 weken echo. Ben geloof ik minder nieuwsgierig dan ik dacht... ;)

@Alpenmama. Ik kwam deze website tegen: www.cradle.nl... Misschien iets voor jou?

Heel irritant dat ZP het niet deed... (hihi) en toen was ik dus op zoek naar de Hyvespagina maar kon 'm niet vinden. Kan iemand me het precieze adres nog eens geven?

Hier gaat het goed. Lekker dagje vandaag. Zoontje (bijna 14 maanden) kan goed alleen spelen en is nu z'n grote Nijn aan het doodknuffelen en dus kan mama het een beetje rustig aan doen. Over 30 - 60 minuten gaat hij weer even slapen en krijg ik een vriendinnetje op de thee. Gezellig hoor.

Ik kan gelukkig alles eten (net nog een broodje haring op), ik moet alleen op tijd eten. Net tijdens het boodschappen doen even de bakker ingerend om een bolletje te scoren voor mij en zoontje.... vlaag van misselijkheid. Ik blijf alleen erg zin houden in tomatensoep dus die ga ik vanavond maar eens zelf maken. mmmmmh!

Ik heb nog geen echo's voorbij zien komen of heb ik wat gemist! Ik hoop op veel mooie plaatjes vandaag!

@Noukje: veel succes! Trek je mooiste lingerie maar aan :p

@Mama2010: heerlijk ruim 2 weken te vroeg! Mijn zoontje was ruim een week te vroeg. Ik vond het geweldig. Niemand die aan je kop gezeurd heeft en niet eindeloos wachten. Graag deze keer weer (maar niet vroeger dan 3 weken ;))

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dat is superlief van je Loran!

't is inderdaad geen rood, dus we blijven positief!

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Begrijp dat het toch vervelend is dat steeds weer bruinverlies hebt :( wat zei je VK daarover Arka?

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    heb helaas geen broodrooster en ook op het werk niet :(
    klinkt namelijk wel lekker :D

17. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Jeah ik heb 2 kilo er uit gespuugd binnen 2 dagen tijd.. Kijk dat is nog eens een mooie meevaller.... ;) Hihi!!

Maar goed daar moet het dan ook maar bij blijven denk ik want afvallen is niet zo goed tijdens je zwangerschap heb ik begrepen?

Nou ik krijg zo nog een vriendin op bezoek.. en ga dan maar eens eten koken.. hopelijk houd ik deze keer ook wat binnen.
    Morgen mijn vrije dag en dan donderdag weer aan het werk!

@ echo's... super mooi zeg! Vooral die van Alpen mama (was jij toch).. die met 10 weken... tis gewoon een mini mensje.. geweldig!!

Ik heb over een week mijn echo! zal het nog een keer in die lijst zetten...

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nee afvallen is niet goed maar ja als je het onbewust doet kan je er niets aan doen..... ik eet ook heel anders en omdat je toch dingen laat staan ( wijntje e.d. ) val je ook wel af hoor :D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, het is een verborgen Hyves, niemand kan dat zien. Ook niet de Buzz

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik kom dus echt al aan.... lust alles, en alles ook veel meer!! whaha, heerlijk, vanavond lekker opgebakken zuurkook met worst mmmmm wou wel een beetje misselijkheid om in balans te blijven... :)

Deel Deze Pagina