Ik las net mijn boekje van de vorige zwangeschap.. en hoeveel kilo ik woog etc... dat ligt nog net een paar kilo lager dan nu.. Hahahahahhaahaha dus had het niet erg gevonden om daar weer op te zitten.... Ik was ook behoorlijk wat aangekomen de vorige keer. Had wat dat betreft echt schijt aan alles.. en at gewoon wat ik lekker vond en zin in had.. met gevolg dat ik dus echt wel heel veel was aangekomen.. 20 kilo totaal ofzo... (ook hield ik heel veel vocht vast).. toen ik was bevallen had ik in 1 dag wel 10 kilo kwijt.. en daarna ging het mondjesmaat er af... Ach jaaaaaaaaa
Tja, ik probeer er wel een beetje om te denken.. maar goed, soms heb ik zo'n zin in bepaalde dingen whahaha, hoop dat het straks minder word... maar inderdaad, we zien dan na de bevalling wel weer, haal dan m'n Sonja Boek wel weer tevoorschijn kunnen gelukkig lekker veel wandelen tijdens zweangerschapsverlof met mooi weer!
Zo ik ben bij Kimonoontje, je bent geaccepteerd op hyves maar krijgt hier geen bericht van Kilo's Ben nu 3 kilo afgevallen
Hoi hoi! Probeer even te reageren op een en ander, sorry als ik wat vergeet.... @Babe: Jaaaa, ik hoop ook dat je hetzelfde te zien krijgt als ik!!! Natuurlijk wel zo snel mogelijk posten dan he!!!!! @Loran: ja, uitwendig was het! Vervelend dat wc lopen....in ieder geval veel succes en plezier morgen met je echo en heeeel lief dat je kaarsjes brandt!! @Arka: vervelend dat je zo ziek geweest bent, maar maak je geen zorgen om het bruinverlies he...zolang het niet rood is en niet gepaard gaat met heftige krampen..... Een collega van mij wist de eerste keer gewoon dat het mis was....dat voelde ze aan alles en dat bleek ook zo te zijn. @Noukje: Kom maar hoor! Haha, moet je wel een stukkie rijden....hoe was het bij de gyn?? @Aszz: veel plezier met de intake!!! Ennuh: hamkaas met cola?? @Madeliefs: zeker een prima vader al @Nijn: hoe was je echo????? @Kimonootje: super dat je een mooie echo had en het lekker hebt kunnen vertellen! Geniet ervan!! @Cygnet: hee, interessant! Dankjewel. Ik zal het eens gaan doornemen..... @Mama2010: vervelend joh al dat spugen.... Ja, dat minimensje is inderdaad van mij Zo, pfff. hopelijk klopt het allemaal een beetje...haha! Daaaag
kilo's hier ???????? Ik heb de weegschaal een jaar of 5 terug eruit gegooid omdat ik een beetje doorsloeg , ik ben 1.73 en zat op ong 54 kilo op een gegeven moment .......nu zal ik ong rond de 62 kilo zitten denk ik ........ Bij onze verloskundige is het wel weer wegen ..........
Ik heb net heeeeeerlijk geslapen van 11:45 - 14:30 oh wat was dat lekker. Werd wel wakker met een MEGAhonger, terwijl ik toch netjes had ontbeten en nog wat druifjes had gehad net voor ik naar bed ging. Ik viel bijna om van de honger. Dus net lekker mijn lunch gehad, een tosti na al die lekker verhalen hier! Afvallen en aankomen: Ik sta redelijk gelijk nog, ben misschien een kleine kilo aangekomen. Lijnen is inderdaad slecht, omdat je lichaam dan bepaalde stoffen gaat afscheiden die bij de baby terecht kunnen komen. Per ongeluk afvallen is niet erg.
Ik heb vanmiddag ook lekker 2 tosti's gegeten heerlijk , als het weer een beetje kouder wordt , lekker tussen de middag iets warms .jaammmmmmiiieeeee
ik heb geen idee hoeveeel ik ben afgevallen mocht van de vk niet onder de 57 komen dus ben benieuwd volgende week
onder de 57.... ik hoop met m'n zwangerschap onder de 100 te blijven! ik ben begonnen met zo' 82kg nu... en weeg nu al zo'n 85kg... maar ik ben ooit van 97 naar 80kg. afgevallen en ben er dus ook van overtuigd dat ik vanaf m'n zwangerschapsverlof ( ga geen borstvoeding geven) m'n extra kilo's zeker wel kwijt zal raken! wil dan graag weer een fitte redelijk slanke mem zijn
hamkaas met cola... mjum... maar cola wordt toch afgeraden ivm cafeine? Ik ben nu echt bang om iets verkeerds te eten.. durf geen cola of thee te drinken... Afgelopen weekend hoorde ik ook dat je geen tiramisu mag omdat daar rauwe eieren in zitten. Weet iemand of dat ook in een slaatje zit? of kan ik die wel gewoon lekker opsmikkelen?
je mag cafeine met mate binnen krijgen, dus een glaasje cola ipv een kopje koffie moet geen probleem zijn!
over de kilo's, vorig jaar zat ik op de 85, toen ben ik naar 75 gegaan, en toen kwam ik er achter dat ik zwanger was! Kilo's beginnen nu terug te komen... Volgens mij zit ik ondertussen weer op de 76... Maarja, alles voor de kleine gup!
Bij mijn dochter was ik ruim 20kilo aangekomen.. Maar had ook een verslaving niet normaal meer: Broodje Rookworst van de hema, dan door naar Bakker Bart, grootste broodje gezond bestellen! En dat elke dag!!
Heb trouwens (heel toepasselijk) kaarsen gekocht. Blauw/lichtblauw en Roze/ Lichtroze Voor alle beebs Ga ze voor ons allen weer dagelijks aansteken, als de andere kaarsen op zijn
Cola en Koffie geen probleem hoor als je maar niet meer dan 4 glazen/koppen neemt. Ik wil ook onder de 100 blijven !