volgens de meting ben ik nu 10 weken en 1 dag, dus 1 dag minder dan ik zelf gerekend had, zal me banner zo maar ff aanpassen dan, ga nu gelijk buikband bestellen met "tenminste houdbaar tot 4 mei 2010!!
okay dan ik ben niet de enige met het probleem... voor de meiden die niets vertellen is er al iemand met de vraag naar je toegekomen??? de vraag als in "ben je zwanger?"
Er is gisteren bijna de hele dag storing geweest op de site Dus alleen tussen 12-17 hebben we ff kunnen kletsen
hey dames, Hoe gaat het met jullie? Ik voel me mottig, hoofdpijn, keelpijn, mottig en misselijk. Kan me moeilijk alweer ziek melden, ben pas een week ziek geweest. xxxxxxxxxx
@ arka: als je ziek bent... dan ben je ziek... niets aan te doen! werk moet er mee accoord gaan... geen gezeur... *zet een kopje koffie en de bank in luierstand voor arka*
Goedemorgen, vandaag een drukke solli-dag.. Heb vannacht best goed geslapen. Vanochtend Julian naar KDV gebracht. Toen door gesjeesd naar Eindhoven, waar ik intake uitzendbureau had. Ze gaan me nu voorstellen aan energiebedrijf voor callcenterwerk. Nu effe snel wat eten en dan op weg naar Nijmegen, voor een baan bij een ziekteverzuimbedrijfje. Druk druk druk dus. Heb ook last van de vermoeidheid, mijn oren suizen ervan, heel irritant, ik hoor steeds op het ritme van mijn hartslag gesuis. Net alsof je bent wezen stappen en na een boel alcohol vermoeid om 6 uur je bed in stapt . Misschien als ik terugkom maar even nog een dutje doen...
@ Babe, woehoeeee!! Genietse. @ Ingeltje, succes met solliciteren. Ik gaat even verder aan de poets. De kleine ligt op bed, mijn man is rond 14 uur thuis en om 14.45 hebben we een afspraak bij de VK.
zo even snel de boodschappen in huis gehaald... Zo ingeltje dan zou je een concollega van me worden als je bij een energiebedrijf gaat werken... Ik werk in ieder geval niet bij die in brabant Succes ermee! mama2010 goed hoor dat jet niet meer gerookt hebt! Nu volhouden! @elam dat is nog eens een meevaller! Babebabe, wat gaaf zeg een goede echo! Gefeliciteerd!!! Mijn zenuwen beginnen steeds meer te groeien, straks gelukkig wat afleiding dan mag ik lekker het huis gaan poetsen haha!!! Wel handig zo'n storing want ik kon gisteren niet online komen en hoef ik nu niet zoveel meer bij te lezen...
Spannend al die echo's vandaag Ik raak een beetje op vd zenuwen.... Nog 6 nachtjes voor onze echo Ik heb met de VK assistent gebeld dat as maandag ivm m'n werk toch niet goed uitkom en of ik voor m'n gemoedsrust eerder kan. Ze belt me vanmiddag terug...... Ze was erg aardig en heeft begrip voor de situatie, ad ene kant stel ik het 't liefst uit, ad andere kant wil ik zekerheid Succes dames met de echo's Ik ga goulash maken, kom vanavond weer kijken.
Joehoe @ As: Bitch, nu heb ik honger! Ik heb die menukaart zitten bekijken, jummie @ Mama2010: Held Supergoed dat je niet gerookt hebt, nu volhouden! @ Ingeltje: Succes vandaag babe, ga voor je duimen... @ babe: JEAH *schuift op* Kom maar gezellig bij ons op die wolk zitten hoor @ Yadi: Goed dat je terug bent. Nog veel klachtjes? tijd gaat hard he... @ Wie het vroeg Ja ik heb de angelsound, echt een geweldig ding. Soms heb ik van die onzekere momenten, dan pak ik dat ding en als je dan het hartje hoort is alles goed @ Meiden met echo's: Duimen draaien nog steeds, Loran zou toch al terug moeten zijn?? *duim duim* Over 3 kwartier lunchen, heb lekker boterhammetjes pindakaaaas (mijn verslaving)
Babe!!!! JIHAAAAAA!!!!! Super super super!!!! Ben heeeel benieuwd naar jouw plaatjes! Die zullen wel heel duidelijk zijn door inwendige echo! Geniet ervan meid!!
Ik heb ook mega veel zin aan brood met pindakaas maar omdat ik elke keer zo misselijk ben weet ik niet of het wel zown slim iddee is om te eten???? en doordat ik verkouden ben veel slijm enz ben ik meestal nog beroerder:S las net dat het trouwens normaal is verstopte neus enz tijdens zwangerschap. jeeej 9 weekjes vandaag