hahhahahhaa het klopt nog ook er was nog een collega zwanger we waren met zijn 3e. Ik moest net ff kijken of ze zo heette en zag dat ze ook weer bezig is voor een 2e. Grappig hoor dan zijn we straks weer tegelijk zwanger
Linnie, klein wereldje ! daarom vertel ik niemand op welk forum ik precies schrijf. Al ben ik zo stom geweest om mijn nickname af te lijden van mijn emailadres dus ben snel gevonden. Ach heb niets te verbergen.
er weten een aantal mensen dat ik op het forum zit en ze weten ook mijn nickname, maar ze weten ook dat ik het niet leuk vind als ze me zoeken... dus ik verwacht ook niet dat ze dat doen ___ego___ Ben zo happy... de site van mijn organisatie komt er steeds beter uit te zien en ook steeds voller... GIL ik ben zo trots ___einde ego___
Ja toevallig hadden we het er van de week over voor een 2e. Ze zei dus dat ze voorlopig niet wilde, maar nu zag ik dat ze toch al weer 2 maanden bezig is en nu staat er een vraagteken. Kwam toevalig zo dat ik het zag omdat ik even keek hoe zei zichzelf noemde hihihi, maar ik hou me mond netjes. Hoop dat zei het ook doe
moet zeggen dat ik ook niemand heb vertel dat ik erop zit, heb alleen tegen haar gezegt dat ik soms wel eens kijk.
het is een christelijke organisatie... en hopelijk ook mijn bron van inkomsten in de toekomst, maar nu is het ook wel leuk. Ik merkte dat mensen bepaalde dingen miste. Mensen binnen het christendom, maar ook daarbuiten. Dus dacht ik... ik maak wat... het is iets uitgegroeid... whahaha
Ik ga even neuzen. ben zelf niet gedoopt of cristelijk opgevoed. heb er dan ook niet veel kaas van gegeten. Hubbie is wel gedoopt en heeft communie gedaan.
dank je... dat is juist de lol.. de site is ook open voor mensen die zeggen hey... ik heb er geen kaas van gegeten en ik wil er wat van weten... De lol is: ik vertel een heleboel, maar ik dwing niet iemand tot het christendom. Een bekering is een proces en ik kan alleen een schakel zijn, maar de persoon in kwestie gaat door het proces heen en al de stappen zijn keuzes die bewust worden gemaakt!
Yadi, ik ga me er een keer in verdiepen. Als ik minder moe ben MamaT. Bedoel je Levi? Dank je wel Hij wordt a.s. woensdag alweer 1
Nou zeg dat. Al vind ik deze leeftijd ook wel heel leuk hoor. Vooral het knuffelen ( helaas gaat dat soms over in heel hard knijpen of in mijn neus bijten haha )