Hier geen goed nieuws naar aanleiding van de echo. het vruchtje was nog maar 5 en halve week, het hartje klopte wel, maar dit was bij mijn vorige zwangerschap ook en ik ben nu zo bang dat het weer een miskraam wordt... volgende week vrijdag een nieuwe echo dan moet het goed gegroeid zijn...
Jeetje meissie.. jij krijgt wel behoorlijk veel voor de kiezen.. ben er stil van... ga heel hard hopen dat het volgende week een heel stuk gegroeid is
Pff mik, ik duim hoor! Wel apart dat het hartje klopt, zo vroeg al! Dat is vast een hele sterke beeb, die wil bij jou blijven Zo wij hebben gegeten, zo vervelend ik heb de laatste tijd echt vlak na het eten alweer trek / honger Nou was het eten niet top dus heb niet zo heel veel op maar toch.. Nu heb ik trek in een frikandel Ben weer alleen thuis dus ga maar een beetje op het forum hangen Morgen lekker vrij
Alle Dames die twijfelecho's gehad hebben of achteruit gezet zijn, vervelend dat jullie nog in de spanning zitten en duim echt dat de volgende echo's allemaal super gegroeide beebjes laten zien!! Hier nog steeds supergelukkig en het vandaag van de (sms/bel) daken geschreeuwd iedereen die wij belangrijk vinden hebben we vandaag ingelicht en de roddeltamtam zal de rest wel doen ben vandaag ook gelijk te shoppen geweest hihi, heb superschattig rompertje van Noppies gekocht en en setje broekje/truitje/slofje/mutsje van de Hema... kon het echt niet laten hihi, Morgen weer aant werk dan zal ik de foto's ff inscannen en aan jullie laten zien, ze zijn echt superduidelijk bij 1 foto istie met z'n/haar knuistjes in de oogjes aant wrijven, echt zo schattig!! *einde ego*
Na alle echo en zwangernieuwsjes wil ik toch ook even mijn goede nieuws melden: ik heb gelukkig een baan gevonden! Pff al ben ik nog maar een week werkloos.. begon me toch ernstige zorgen te maken! Heb vandaag een geweldig gesprek gehad, goede klik, heel prettig, met humor, voelde me als vis in water. Heb er netjes bij verteld dat ik zwanger ben en dat was geen probleem. Wauw! Werd na een uur teruggebeld door uitzendbureau dat ik de baan had! Jippie!
super babe! leuk dat je het vd dagen heb geschreeuwd!!!! kan niet wachten op de foto !!!! @ ingeltje: van harte!!!!!! super nieuws zeg!!! wanneer begin je?
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wij gaan ff te koffiedrinken bij onze vrienden die ook zwanger zijn, ze heeft 20 weken echo gehad, dus gaan ff foto's vergelijken hihi Misschien tot vanavond!
Hier alles goed, ben weer ontzettend moe. Van de week op n nacht totaal helemaal ingestort. Kon niks andesr meer dan janken, wou zoooo graag slapen maar het lukt gewoon niet . vanmorgen ook voorgelegd bij de VK, end ie raadde aan om naar de huisarts te gaan, want ja het is normaal dat je weinig slaapt in het begin maar complete nachten wakker liggen niet. Nou ja wathever we zien wel. Verder was het wel leuk daar. Veel info (alsof ik me daar nog niet in verdiept had ) .. Verder ja weinig, ze raadde me wel aan om met 11 weken al een afspraak te maken voor de 20 weken echo, want die willen we niet in het ziekenhuis laten doen whah.. Verder gekozen voor GEEN nekplooimeting, het is en blijft een kans berekening en na die 12 weken wil ik echt genieten en niet in de stress zitten als het niet goed blijkt. Nu ga ik tv kijken.. Toedels
goedenavond allemaal... *gaaap*... ik weet niet hoelang ik nog hier blijf, maar ik heb hard gewerkt... Ik heb de hele huiskamer gesopt!
@ alle mama's met goede echo's.... woehoeeee!! Veel plezier op de roze wolk. @ mama's met de wat minder goede echo's, ik duim voor jullie. Bah, heb het koud.
Blegh...al een paar uur buikpijn hier....ben al naar de wc geweest, maar volgens mij is dat maar half gelukt ofzo.... Sorry, einde ego bericht...ga even liggen.....
Hier ook koud, lig lekker onder een fleece dekentje Heb ook een kop thee en een groot stuk speculaas dus ik kom de avond wel door! Ga nu BNN kijken, is een speciale avond over zelfmoord. Ben zelf ooit een vriend verloren hieraan, dus ik vind het wel interessant. Hoop dat ik het droog kan houden haha, zit hier heel alleen op de bank... Ohja wat ik ook nog wilde zeggen, IK BAAL! Ik win nooit wat met prijsvragen, en ja hoor net nu wij even geen geld hebben win ik een gastenlijst plek voor een hele grote UGG uitverkoop Ja UGG'S ja, you love it or you hate it, maar ik ben er gek op! Is tot 75 % korting en ik kan dus gewoon niet... Mensen hier toevallig interesse in een plek?
jeeeh ik zie dat er weer een paar goede echo's zijn geweest !!!! Ga nu lekker banken , ff geen energie om verder te lezen .!! Tot morgen !!
@Tinkelbel... ben DOL op UGGS en wat jammer dat jij niet kan gaan! @Alpenmama.. rustig aan! Lekker even liggen. Heb net lekker op Hyves zitten kijken.. Wat leuk zeg en wat mooi gemaakt. Ik heb even wat foto's ter inspiratie erop gezet
Hallo Tinkerbel, ahh balen voor je vriendin dat de kleine in stuit ligt namen heb al een jongenslijstje ( zie hyves ) meisjes naam gaat lastig worden denk deze keer BabeBabe, gefeliciteerd met je goede echo Dag, gefeliciteerd met je vriendinnetje mama2010. Heel goed ! volhouden hoor Noukje, vervelend die onzekerheid Loran, gefeliciteerd met je goede echo. Mooie echo. hier ook een gekantelde baarmoeder Hummeltje is groot ! Mijn ukkie was maar 7 mm Marieke, bah ook in onzekerheid. knuff Heel vervelend,maar weet uit ervaring dat dit vaak gebeurd in een grote groep. is echt niet expres maar idd niet altijd leuk. Maite, welkom en gefeliciteerd Mijn zoontje is vorige maand 1 geworden Mik2sept.. ow jee dus het vruchtje is eigenlijk niet gegroeid? hoop dat je volgende week toch een goede echo hebt. UGGS Wat is het?
@Tinkelbel: gefeliciteerd met je job! @mik2sept: jeetje, wat een moeilijk bericht. Een dikke knuffel voor jou. Hopelijk komt het allemaal goed. Ik duim voor je