Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier istie aant duimpje zuigen :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wow mooie echo meis !
    Je kan het witte trouwens ook wegsnijden he, dan heb je alleen je echo nog in beeld

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    En hier zittie met z'n(haar) knuistjes in de oogjes te wrijven, zo schattig :) ze staan ook in m'n album!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen,

Gisteren voor mijn inmiddels 3de echo geweest en SVESI was mooi gegroeid. Was weer een andere uitgerekende datum, maar samen met de VK voor 1 mei gegaan. Dat was de middelste. En dat komt ook het meest overeen met mijn eisprong gevoel.
    Ik loop nu bij een andere VK, uit praktisch oogpunt, maar ik miste een beetje alle leuke info en bladen die ik de vorige keer kreeg.
    Vroegen ze me of er nog dingen waren die we anders wouden dan bij de geboorte van Popje: JA! het hechten, ik wil niet meer gehecht worden door een leerling VK, die heeft er echt een zooitje van gemaakt, duurde 3 lang 3 breed en een ander heeft het nog afgemaakt! AAAAAAAAAA. Gezien dit waarschijnlijk de laatste toevoeging wordt aan ons gezin, moet het van onderen toch wel goed zitten voor de rest van mijn leven.
    Ga over 3 weken weer naar de VK, ga mee doen aan een urineonderzoek, over diabetes en vroeggeboorte. Niet dat ik last heb van diabetes, maar een beetje plas kan ik wel kwijt :)

Popje geniet nog steeds na van al haar kadoos van vorige week. Ongelooflijk dat ze alweer 1 is!

Sterkte aan de meiden die terug zijn gezet!!! En veel succes meiden met afspraken vandaag!

Zo vandaag lekker bruine bonensoep maken voor morgen, das echt een dagtaak om te maken!

Gr Pip

5. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    Goedemorgen dames! Wow mooie echofoto's!

Al 2 echo's gehad maar nog niet 1 foto meegekregen. Dinsdag ben ik weer aan de beurt en wil dan toch echt een foto mee.

Heb me trouwens ook aangemeld bij de hyves maar hoop trouwens niet dat ie straks ook voor mijn vriendjes zichtbaar is. Anders misschien nog even de basisnaam vernaderen in bv ZP mama's? Of is dat een dom idee. Hij komt namenlijk wel tussen de andere hyves te staan en ook je prive yves zijn zichtbaar voor je vrienden.

6. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe

Gefeliciteerd met popje! 1, gaat snel he. ons meisje is alweer 20 maanden! tijd vliegt!

7. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    Haha wat cool! Hij staat er echt niet tussen. Wel raar dat de andere twee prive hyves dan wel in m'n lijstje staan. top ik ga direct even kijken!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan hebben die andere hyves hun instellingen zo staan dat de inhoud alleen zichtbaar is voor Leden. Ik heb hem gewoon niet toegevoegd aan het hyves overzicht

9. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    hmm stilte hier, ben erg onder de indruk van de hyves, ziet er erg leuk uit en wat grappig om ineens gezichten te zien bij de nicknames hihi. ik ga er vandoor! Even met dochtertje kleuren en teletubbies kijken :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tijd voor teletubbies Tijd voor teletubbies

Hier tijd voor de stofzuiger :(

11. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Hey hey, even reageren op wat ik onthouden heb :)

@ goede echo's: JOEPIE, de roze wolk op nu!

@ twijfelecho's: de moed niet opgeven, er zijn zoveel redenen voor deze resultaten, het hoeft dus bijlange niet altijd iets slechts te betekenen.

@ Mirri: hartslag kan gezien en gehoord worden! Ik was 6w5d en inwendige echo: hartje gezien en gehoord

@ grootte vruchtje: ene groeit wat sneller dan het andere (hoeft niets te betekenen) als ze er niets van zeggen, moet het zijn dat het vruchtje tussen de gemiddeldes ligt
    Mijn 'vruchtje' was 7,5 mm op 6w5d.

@ nieuwe mama's: WELKOM, kom maar lekker meekletsen, klagen, lachen, ... (en pas op want hier wordt veel over eten gepraat :D)

Groetjes

12. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Babe!!!!! Die echo's zijn über schattig!!!!!! :D

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hallo meiden!

alles goed hier?

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    En het eerste gerecht is alweer genoemd! Hahaha! Bruine bonensoep....lekkerrrrrrrr !!!!!!!
    Dat doet me ergens aan denken: ik ga lekker ingredienten uit NL meenemen voor echte erwtensoep....jammie!!!!!

Nou, laten we dan maar weer beginnen, ik eet straks weer warm op het werk omdat ik mijn brood vergeten ben: spaghetti met groentebolognese en gestoomde tomaten en champignons en als toetje abrikosenijs :D

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    He Arka,
    Hier alles goed. Hoe gaat het met jou???

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Thanks!

Vriendlief gaat ze nog ff via computerprogramma netjes uitknippen enz.

Weet je wat zo grappig is.... als mijn vriend erg moe is gaat ie met 2 vuisten in z'n ogen zitten wrijven... en dat deed mini dus gister ook!!
    :$ Hoe grappig is dat!! We moesten zo lachen, ik zei " het is er toch echt eentje van jou schat" whahahahaha:D

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    @ kaatje, kom je niet in aanmerking anders voor een inwendige echo?
    Bij mij was er met ongeveer 5 weken nix te zien op de gewone echo, dus mocht ik in het ziekenhuis een inwendige laten maken.

Ik had me ook aangemeld op Hyves, ik ga zo eens even kijken erop.

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    @ babe, geweldige echo zeg!! Enne mooi dat hij/zij nu al trekjes van je man heeft haha.

@ eten, ik ben er nog niet uit.. Heb veel zin in pasta ofzo.
    Nu ga ik eerst een eitje koken denk ik.

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ff testen, vriendlief heeft ze beter gemaakt alst goed is

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yessica, ik had een inwendige echo, maar ik heb een gekantelde baarmoeder waardoor brusje steeds uit beeld verdween

Deel Deze Pagina