hallo, Ff snel een krabbeltje... Ik heb nog niet teruggelezen hoor.. nog geen tijd voor gehad. Ben op het werk.. redelijk druk! En we hebben nu nieuwe werkplekken, waardoor ik niet meer zo makkelijk kan internetten Iedereen kan meer op elkaars scherm kijken. Jammer! Hier verder alles okay. En nog steeds gestopt met roken! Whoehoeeeee
@alle goed echo's: gefeliciteerd!!!!! @alle twijfelecho's: de volgende echo's zijn vast wel goed! Hier nog iemand die heel hard voor jullie duimt! Verder hier elke ochtend misselijk en overgeven, maar dat duurt gelukkig maar tot een uur of 9 en daarna voel ik me weer een stuk beter, hopelijk blijft dat zo . Onze beeb was bij de echo maandag 15,5mm en dat kwam overeen met 7+6 volgens de gyn. Hij benadrukte dat alles er goed uitzag voor de termijn en dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken , wat heb ik toch een fijne gyn! Vind het echt ontzettend fijn dat ik de 19e weer naar onze beeb mag kijken! Volgens mij ben ik nu weer een beetje bij.....
Alpenmama, was inwendig inderdaad, want bij de gewone echo kon ze niks vinden.... was heel eng! ze zag alleen maar m'n (volle...hihi) darmen... dus toen inwendig gedaan en daar wastie mooi op te zien en hij sprong op en neer joh! en met de handjes heen en weer, echt superlief !
Hoi allemaal, Ik ben er een paar dagen niet geweest, heb een griepje te pakken en dan in combinatie met zwangerschapskwaaltjes... heftig zeg! Ik ben heel lang bezig als ik alles moet teruglezen..... zijn er nog dingen verandert??? Gr. Nathalie
Babe: Jaaaa leuk he als het zo beweegt!!!! Onbegrijpelijk....ik snap er af en toe nog niets van dat dat in mij leeft terwijl ik het niet voel....NOG niet.....ik kan niet wachten tot je echt het kindje gaat voelen.....zucht....wat geweldig toch.....
@mik, jammer dat het vruchtje nog zo klein is, maar hey, het hartje klopt! Probeer positief te blijven meis! We gaan er gewoon vanuit dat het volgende week vrijdag goed is! @ingeltje, gefeliciteerd met je nieuwe job!! Wat mag je doen? @tinkerbell, gister zei ik ook al tegen mn vriend om vandaag tussen de middag pannekoeken te maken! Lekker met spek of met kaas @mama2010, mooi zo, en niet meer beginnen! Je lichaam is na 4 dagen al afgekickt, dus dan kan het alleen nog geestelijk zijn! Ben trots op je! @all, morgen intake bij de vk, weet iemand wat er allemaal wordt gevraagt/gedaan? Hoorde wel dat er dan testen worden voorgesteld voor Down syndroom. Maar ik ben er eigelijk wel over uit dat ik daar niet aan ga beginnen. Vraag me alleen af wat ze dan nog meer doen? Iemand al een gesprek gehad? Liefs Kimonootje
inderdaad, vooral als je je kindje (voelt nu pas echt als " ons kindje" ) zo ziet bewegen en doen dan heb je echt zoiets van wow.... dat zit in m'n buik!!! maar je ziet/voelt nog niks nee... Toen ik gister het eerste kleertje uit moest zoeken was ook heel moeilijk... haha, wist niet wat ik moest halen!! En dacht dat iedereen aan me kon zien dat ik zwanger was en voort eerst een kleertje kocht!! whahaa
Morgen! @ Babe, aaah super lief! Oh voel me k*t. De kleine "moet" zo naar het KDV, kijk er enorm tegenop. N. vermaakt zich waarschijnlijk wel, maar ben echt bang dat hij gaat huilen. Dan moet ik weer janken etc.etc. Nu had ik ook nog eens een hele nare, levensechte droom dus werd ik al met een kl*te gevoel wakker Nu is er wel iemand van het gastouderbureau geweest, en achter ons zit een gastouder die zeer waarschijnlijk plek heeft. Zie haar ook heel veel lopen met de kindjes en hond. Anywho, moet even mijn emoties goed in de gaten houden. Merk dat ik weer wat depressief aan het worden ben. We zijn nu veel leuke dingen aan het doen ( lekker naar het strand, kinderboerderij etc. ) om mij een beetje af te leiden. Het is wat...
heb globaal even bijgelezen vanaf gisteren, maar kan niet op alles reageren sorry... @ meiden met onzekerheid naar aanleiding van echo: sterkte...! @ vragen naar update: sorry, kan ik jullie niet geven, onthoud er nl niets van...zwangerschapsdementie in ruime mate aanwezig hier @ Aszz: ja, da's een recent berichtje, korte termijn geheugen kennelijk nog ok...Zorg idd goed voor jezelf joh; leuke dingen doen, veel rusten en heel erg op tijd aan de bel trekken als je voelt dat het de verkeerde kant op gaat... @ schattige echo: woepie...!!! @ Alpenmama: bijna naar nederland, leuk voor je! Inderdaad allemaal lekkere dingetjes meenemen van A naar B en weer terug Geniet van je familie en vrienden om je heen! Even lekker onderdompelen... Nou, meer schiet me even niet meer te binnen. Oh ja, Mirri die vandaag een echo heeft: strekte met de spanning en hopelijk straks genieten! Nou, ik zal vandaag denk ik niet meer komen, straksjes bezoek en vanavond weg... Als jullie nou niet teveel kletsen kan ik het nog een beetje bijhouden Fijne dag iedereen! madeliefs
@ Alpenmama morgen al naar NL he! Lekker joh.. vast wat kleertjes inslaan enzo! hahahaha Veel plezier in iedergeval!
Op Vista pc heb ik problemen met de achtergrond, hij vult dan alle menu's blauw in maar bij andere pc's heb ik dat niet.
Ha meisjes Even snel, want krijg zo weer visite, maar beeb van beste vriendinnetje is wonderbaarlijk genoeg gedraaid en klaar om in te dalen Echt supernieuws, zijn helemaal blij Ga nu een eitje bakken, heb ik echt trek in
Kimonoontje, intake bij de vk was hier vooral vragen over ziektes / afwijkingen in de familie. Of je bv al kraamzorg hebt geregelt en dat soort dingen. Verder wegen en bloedprikken ( 3 buisjes om je anti stoffen te testen en kijken of je geen hiv ofzo hebt , en voor je hb ) Aszz, knuff meis. Schiet niet op zo he en dan die buren die ook nog op je zenuwen werken Ingeltje, ligt het daaraan zeker ,ik heb ook vista maar bij andere hyves zie ik dus wel de achtergrond Tinkerbel, ow super dat haar beeb gedraaid is ! Ik ga off en zo werken. Fijne dag nog