Zo ons nieuwe bed is eindelijk geleverd een kingsize boxspring ajaja en elektrisch verstelbaar bij hoofd en benen. en natuurlijk op het eind blijkt dat het motortje aan mij kant kapot is en daardoor kan ik moet voeteneind niet verstellen:x:x:x:x dus met beetje pech duurt het ook nog eens een paar weken voordat die bezorgd word.
Das echt balen heb je zo'n zin in je nieuwe bed!! moeten jullie maar tijdje van plaats ruilen, jij bent immers zwanger
Hai dames, ben weer op t werk. N. wegbrengen ging er goed. Hij huilde niet en ging meteen spelen! Heb met de leidsters gesproken, die erkende het probleem ( onderbezetting, ziekte blabla ) Ga wel verder opzoek naar een gastouder, wie weet wat we tegenkomen. Heb daarnet ook gebeld met het KDV, ging erg goed. Hij is zo lief/leuk etc. Allemaal praatjes om me nu tevreden te stellen natuurlijk Voel me gelukkig wel wat beter, zag er erg tegenop om hem weg te brengen. En het werk is ook wel fijn, even wat andere gedachten.
Hoi meiden! Ben vandaag op het werk dus heb "vlug" terug gelezen. Ons meisje was gisteravond aan het spoken van 22.30 uur tot ongeveer 00:30 uur. Pff en vanochtend ging de wekker weer om 6.00 uur. En vandaag ook nog eens een k** dag op het werk... Ben toe aan weekend... @ Mik: erg vervelend dat je echo aangeeft minder ver zwanger te zijn. Ik leef met je mee meid! Hier dinsdag hetzelfde meegemaakt. Wanneer mag je komen voor een echo? Sterkte en een dikke knuffel voor jou! @ Ingeltje: gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Welke functie ga je vervullen? @ Babebabe: gefeliciteerd met je echo!! Wauw en wat een mooie foto's. Lekker gaan genieten op je roze wolk! @ Yadi: sterkte thuis meid. Ik hoor je hier snel weer te "zien"! @ Natascha: he wat balen van je nieuwe bed! @ Asz: wat fijn dat je mannetje lekker aan het spelen is op het kdv. Hopelijk komt er snel een oplossing!
Ik had volgende week vrijdag een intake staan en dan zal ze eerst een echo doen... omdat ik dit al eens meegemaakt heb heb ik niet veel vertrouwen...maar we zullen zien hoe klein dit wondertje is...
Me mannetje heeft even wat mooie lakes gekocht voor op bedje. zo ff langs me werk even laten weten hoe het gaat en even de echo laten zien natuurlijk
Bij mij hebben ze 4 buisjes bloed afgenomen... Heb het kaartje met mijn bloedgroep al thuis gekregen... Yadi: Sterkte thuis en tot snel weer!
Fijn dat je volgende week terug mag komen. Ik mag gelukkig ook volgende week terugkomen. Dat lijkt dan nog zo ver weg he... Laten we maar hopen dat alles goed is met onze kleintjes en dat de bevruchting en innesteling later heeft plaats gevonden.
mik ken het gevoel helaas.. ook hier dus te klein om wat te zien. erg he nu die onzekerheid! ik mag de 19e pas weer.. hopelijk is er dan wat meer te zien. hopelijk voor jou is er vrijdag meer te zien!
vraag ik me toch echt sterk af waarom er 8 buisjes afgenomen werden.... zal het over 4 weekjes wel ff bij de VK vragen!
Pffffffff ben het nu wel zat op het werk..zit de halve dag al alleen en is behoorlijk rustig aangezien je met niemand kan kletsen.... nog een half uur en dan op naar huis
Ik weet niet of het iets helpt maar ik dacht een paar weken geleden 8 weken te zijn en toen kreeg ik een echo, en daar was nix op te zien, dus wij ook geschokt en bang. Toen kregen we een inwendige echo, daarop bleek dat ik toen 6 wkn en 3 dgn was. Ik heb me suf zitten rekenen maar kon niet begrijpen waarom ik 2 weken terug was gezet. Toen zei de vk dat het kan liggen aan innesteling enzo. Nu ben ik alweer bijna 10 weken... Ik bedoel ermee, het hoeft natuurlijk niet verkeerd te gaan, ookal valt er nog niets te zien op de echo, ik zag een vlekje en een hartje, meer niet (kijk in m'n album) en bij mij is het ook goed gegaan verder. Succes allemaal!!
Ik heb de afspraak toch weer verzet @Mik, naar voor je, ik hoop dat je bij de volgende echo vooruitgang ziet. Ik heb dat al een keer meegemaakt en wil dat voorkomen. Heb dus maar een afspraak over 3 weken gedaan zodat er zeker iets te zien is. De ass. bleef vriendelijk en zei ook dat ik mag bellen wanneer ik van gedachte verander Mirre