Oke, dat dacht ik al ja dat het anders was. Hier krijg ik iedere 12 weken een spuit..... Toch weer anders. @Babe: iedereen heeft een rhesus factor, ik ben B negatief, ongeveer 85% van de wereldbevolking heeft rhesus positief bloed. Wanneer je rhesus negatief hebt, mag je geen bloed ontvangen met rhesus positief. Wanneer er wel positief bloed inkomt, maakt je lichaam anti-stoffen aan om de rode bloedcellen van het positieve bloed af te breken. Omdat mijn partner positief is, kan de baby ook positief zijn en dan kan er gevaar optreden bij bloedingen waarbij bloed van de baby in mijn bloedbaan komt. Want zodra ik antistoffen ga aanmaken, breken die ook de bloedcellen van de baby af.....zo ongeveer zit het in elkaar.
Nou Alpenmama, de bruine bonensoep is klaar en super lekker. Je komt maar een bakkie halen in Grunn! Pip
oke... maar dan moeten ze dus ook van mijn vriend weten... toch? Wan die hoefde geen bloed af te staan...?
Ik moet nog steeds bloed prikken nog niet gedaan hoorde van een vriendin die ook zwanger is dat beste in week 12 is. ook zij heeft rhesus ze is nu 31 week zwanger en heeft net haar prik gehad. ik weet egt niet welke bloedgroep ik heb
Babe, alleen als jij negatief blijkt te zijn, zullen ze moeten weten wat hij heeft..... Pip, lekkerrrrrr! Ik ga nog wel shoppen in Grunn'n!! Kom ik even soepie halen hahahah Ik zou zeggen, geniet ervan!!! Ik zal mijn schoonmoeder eens lief aankijken of ze ook niet 'even' een bruine bonensoepie kan maken.....hongerrrrr
ik ben ook rehsus - negatief ....Bij ons was Thijme positief en dan moet je idd binnen zoveel tijd een anti-injectie na de geboorte hebben .. en met 30 weken zs krijg je ook een spuit mat anti -D
ja ik .. ik heb resus. 0 Negatief.. vriend heeft A Positief.. Dus ik krijg zowiezo weer een prik. Mijn dochter heeft ook een nagtieve Resusfactor, dus hoefde na de bevalling van haar geen extra prik te hebben..
Wat is het hier rustig... Ben ik niet gewent Denet wat posi kleding gepast, had een hele lading van mn schoonzus gehad Broeken waren nog te groot, truitjes pasten wel (veel wikkeltruitjes) maar die waren te koud. Hopelijk wordt het in maart en april lekker warm, kan ik alsnog die truitjes aan Ik ga binnenkort toch nog shoppen, heb een 1-malige kortingspas van Prenatal voor positiekleding. Kijken voor leuke winterkleding Liefs Kimonootje
@mirri, misschien had ik ook beter een late echo kunnen krijgen... ik was er zo zeker van dat het allemaal wel goed zou zijn... Maar nu zit ik weer in het zelfde schuitje als mei... Ik blijf maar duimen duimen duimen Alleen vervelend dat mijn man nogal een pessimist is en er helemaal geen vertrouwen meer in heeft... We zullen het zien... Bedankt voor jullie bemoedigde worden en noukie en marieke we geven ze gewoon een schopje dat ze wat sneller groeien
Je hebt een hartje gezien en dat zo vroeg, dat moet een pittig beebje zijn, heb vertrouwen Leuk om positie kleding te passen ik zal er ook wel snel aan toe zijn. Mirre
@mik2sept, balen van je echo , hopelijk is jullie beepje volgende week goed gegroeid en komt het allemaal goed, dikke kkknnuufffffffff @ingeltje gefeliciteerd met je nieuwe Job !!
ik mag morgen voor de 2e echo en ik vind het zooooooooo spannend , hopelijk is beep goed gegroeid en klopt het hartje nog ......
Pffff wat zal ik blij zijn als we allemaal de 13e week ingaan zeg! Al die spanning... ik hoop echt dat we allemaal een positieve echo gaan krijgen.
Nou idd, weg die eerste paar onzekere kl*te weken! Baal er ook van dat jullie allemaal "zover" zijn en ik net 6 weken Kan ik de tijd niet even 4 weken vooruit spoelen?!
Mag van mij hoor As, dan zijn we allemaal een stuk verder en veiliger Aaaaaaaaaaaaaaaah ik heb toch trek in een broodje hamburger Het liefst een whopper Pffff soms ben ik zo raar hahaha Ik ga maar een hete douche nemen en naar bed Van een dagje thuis met Fenna ben ik moeier dan van een dag werken Morgen nog één dagje naar kantoor en dan is het alweer weekend
Komt vanzelf Aszz.... ik log soms express niet in hier.... een paar dagen later ben je ineens weer wat verder haha! Ik ben alleen erg ziek, moet veel overgeven! Ben de hele dag zwak en misselijk en slaap veel ( vandaag maar liefst 14 uur) En jullie? Voelen jullie je oke? Gr. Nathalie
Oh, een Whopper... zag ik vanavond een reclame van. Wil meteen naar de BK rennen. Of een lekkere Big Mac... Oooooohhh... daar doe ik nu echt een moord voor. M'n kerel heeft lekkere pittige hapjes gehaald, zitten nu in de frituur. Met chilisaus. Jum!