Mijn tips tegen misselijkheid: véél waterijsjes en na elke maaltijd of zoet drankje een kauwgom eten! Bijkomend voordeel van kauwgom is dat het een beetje laxerend werkt Bij mij werkt dit super goed. @ Kaatje, ook ik heb gestemd op jou Levi!
Met onze boxspring wil dat helaas niet. Moet dan 12 klossen eronder gooien, en 4 kratten onder het hoofdbord. Nee dan beval ik wel beneden Is ook lekker als mijn dochter beneden is, aan het eind van e zwangerschap
Kauwgom werkt bij mij helaas niet.. :s kleine beetjes eten normaal wel, maar ligt er net zo hard uit..
Het waterbed van ons is ook te laag. Leg tzt wel een extra matras erop, dan moet het hoog genoeg zijn. Alleen bij de bevalling en controle's. Bij mijn zoon heb ik de 1e 4 dagen controle's gehad, daarna niet meer. Vind het wel goed.
Wij hebben de vorige keer juist het hoofdbord losgekoppeld en alleen klossen onder (alle!!) poten gezet. Werkte goed
Wij hadden onder onze boxspring 6 verhogingen (2 extra) en dat werkte prima. Het was wel heeeel hoog hoor.. echt ff wennen! hahaha... Alles goed verder? Ingeltje ik las dat je een nieuwe baan hebt? wat ga je doen?? Hier alles goed. Nog een uurtje thuis werken en dan ben ik klaar met mijn opdracht en kan ik gaan genieten van het weekend!!
Dus jullie gaan allemaal voor een Thuisbevalling? Ik was eigenlijk van plan om hoe dan ook int ziekenhuis te bevallen... geen gedoe thuis en gelijk op de juiste plek als het nodig blijkt te zijn!
Ja ik ben liever thuis in me eigen omgeving het is maar 5 min naar zkh dus als ik egt heen moet ben ik er zo. ben liever thuis kan ik alles pakken en doen en lopen waar ik wil.
Ja maar, vanaf wanneer moet je naart ziekenhuis.. niet vanaf et moment dat de vliezen gebroken zijn toch... daar zit nog wel wat tijd tussen dat je thuis de weeen eerst op kan vangen? Lijkt mij namelijk niks om daar op bed in de woonkamer te liggen met allemaal mensen om je heen in jou huis... en als je beetje hard gilt dat de hele buurt mee kan genieten... nee dank je hahaha
hahhaahaa maakt me niets uit laat de buurt maar meegeniete hihi klinkt miss stom maar ik houdt daar egt geen rekening mee hoor hoe hun erover denken de buurt hier hebben we goed contact mee dus die zullen het alleen maar spannend vinden en totaal niet erg als ik de boel bij elkaar schreeuw8)
Kan iemand me uitleggen hoe dat zit met stemmen op Levi van Kaatje??? Aangezien ik van jullie niet terug hoef (mag ) lezen... als er gestemd moet worden doe ik uiteraard mee maar hoe dan waarom en waar?
Ja, maar lijkt mij persoonlijk toch prettiger om gewoon lekker thuis te komen met de kleine dat alles netjes aan kant is en we gelijk lekker met z'n drietjes zijn dan thuis (en kraamhulp uiteraard hihi) .... tja... wil het idee van onze " woonkamer" niet met zo'n bevalling eeh.. tja, hoe zeg ik dat... je denkt er dan altijd aan ofzo... haha, tja is persoonlijk !
moet je ff naar deze linkhttp://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php En stemmen op levi, schattig jochie met blauw t-shirtje aan!
Vond het 2 jaar geleden heerlijk om thuis te bevallen.. In je eigen omgeving.. En geschreeuw heb ik niet gedaan.. De muren waren destijds (in mijn vorige woning) zo dun, dat als je liep het al hoorde . Maar niemand had wat gemerkt Vind een thuisbevalling zelf ook mooier. Zowel prive als op het werk
mmmm, ben ik toch de rare eend in de bijt hier maar misschien dat ik na het meemaken van de bevallingen van mijn vriendinnen etc. ook er wel anders over ga denken... weet et nog niet.... is wel zo dat in de afgelopen jaren alle dames die ik ken die bevallen zijn van voor naar achter zijn uitgescheurd... dat vink ook beetje eng idee.... niet dat dat in het het ziekenhuis niet ook kan gebeuren maar goed..... tja, denk dat in het ziekenhuis mij een stukje gemoedsrust geeft..
Ik wil ook liever in het ziekenhuis bevallen. Met darren moest ik naar het zhuis, omdat 3 wkn 4 dgn te vroeg was, we moesten 5 dgn blijven. Moet zeggen dat ik deze tijd super heb gevonden. En in het zhuis kan je ook rond lopen, douchen etc. Opzich durf ik nu wel thuis te bevallen, weet wel een beetje wat ik kan verwachten, maar toch ben ik veel liever in het zhuis. Ik kon de vorige keer niet goed persen, perste omhoog ipv omlaag, dus heb achter elkaar door overgegeven. Ze hebben me goed opgevangen en geholpen daar, dat had ik thuis toch niet fijn gevonden.