Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ze wilde bij mij niet eerder toucheren omdat mijn vliezen waren gebroken en dan heb je veel meer kans op infectie en alsze keken naar hoe ik reageerde op een wee , dachten ze dat ik nog niet zo ver was ...

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goed van je echo!!! :)

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ Marjon2 super fijn van de goede echo!! Beweegt het dan ook al of zie je alleen het hartje kloppen???

@ bevallen pfffffffffffff nog helemaal niet echt over nagedacht, maar denk zhuis...! Lijkt me wel fris, schoon, veilig... enzo!

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Marjon: joehoeee!! Gefeliciteerd meid. Nu lekker op die roze wolk gaan zitten.

@ Marieke: voel me met vlagen ook onzeker maar probeer die gevoelens steeds weg te drukken. Sterkte meid! Dikke knuffel.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb nu alleen het hartje zien kloppen , was best onduidelijk omdat mijn baarmoeder gekanteld was ......maar de volgende echo dan moet en we zeker al armpjes en beentjes zien bewegen

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He babes!

Marjon: Woehoeeee super meis, kom maar op de roze wolk :D

Bevalling: Het liefst thuis, dus als dat allemaal kan zou ik het super vinden. Bij fenna ben ik ingeleidt en ik vond een zh bevalling echt naar :( Verplicht op bed blijven liggen, plassen in een po omdat ik niet van de kamer af kon, 3 verloskundiges om je bed, verplicht op bed persen, nee ik doe het het allerliefst thuis dit keer! maar let op: Dit was bij mij zo, dat is in elk ziekenhuis anders he ;) In sommige ziekenhuizen kan je zelfs in bad bevallen etc!

Jeah het is alweer 2 uur :D Nog 3 uurtjes en dan weekend. Dat had ik niet eens verteld, wil ik vanmorgen in mijn auto springen, start ik: komt er allemaal rook uit mijn stuur :x Dat geloof je toch niet!? Dus paps gebeld en die heeft me gebracht en pikt me weer op, maar wat een drama zeg... Heb die auto verdulleme (netjes gezegd haha) pas 2 maanden :x Dit weekend dus naar laten kijken, baal!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb het hartje trouwens ook horen kloppen !!!

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tinkerbel: balen van je auto zeg! Hopelijk valt het te maken en valt het onder de garantie.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    @Tinkerbell Balen van je auto zeg die van ons moet deze maand voor de keuring maar we zijn togh van plan andere auto te kopen.

@Marjon 2 wat mooi dat je hartje heb gehoord wij hebben maandag echo gehad maar de dyn heeft ons het hartje niet laten hore:(

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    rook uit je stuur??!! dat klinkt niet zo best :S vervelend zeg !

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat hij dat liet horen omdat beepje slecht te zien was omdat mijn baarmoeder gekanteld was ..

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje rook uit je stuur , klinkt niet gezond voor een auto , tinkerbell

13. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    @ pijnbestrijding: heb bij mijn eerste bevalling 2x pethidine prik gehad en later een ruggeprik!
    Ik heb toen ik vorige week bij de gyn was gelijk gesproken over deze bevalling en de evt, pijnbestrijding en hij heeft me op het hart gedrukt dat mocht ik een ruggeprik willen ik deze eerder zal krijgen dan bij mijn eerste bevalling..
    Ik wil het uiteraard proberen zonder, maar als het weer allemaal zo moeizaam gaat vind ik het een gerustellend idee dat ik over een prik kan beschikken!

@marjon: Yeahhh, fijn joh van de echo! Genieten nu!
    Jou zoontje reageerde precies zo als die van mij, wij hadden hem ook gezegd dat we een verassing hadden. En was dus ook teleurgesteld dat het geen groot pak Lego ofzo was..
    Inmiddels is onze knul bijgedraaid en vind hij het helemaal leuk!

@Marieke: ik heb denk ik iets gemist, was je echo niet goed? :(

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Misschien ben ik niet zo'n oervrouw, maar pijnbestrijding is toch ideaal als je het kan krijgen?? Of zijn er nadelen van pijnbestrijding?

Ik zou het liefste ook thuis willen bevallen maar hoe zit het dan met pijnbestrijding? Is die er dan helemaal niet? Of anders?

Gr. Nathalie

15. deedtje
    op de echo was nog weinig te zien. er zat wel iets heel duidelijk, maar het was te klein om te meten en er was nog geen hartje te zien.
    ik dacht dat ik toen 7 weken en 3 dagen was, maar dat is dus niet zo, of het is gestopt met groeien.
    we gaan er nu vanuit dat ik morgen 6 weken ben, dan is t 6 weken na de behandeling.
    de 19e weer een echo, als er dan nog geen hartje te zien is is t einde verhaal. maar goed probeer positief te blijven dat het een groeistop heeft gehad of dat we verkeerd gerekend hebben ofzo..

ik ga trouwens in t ziekenhuis bevallen als alles goed blijft gaan.
    het ziekenhuis is hier 5 minuten vandaan en voel me daar veiliger.
    ook is t zo dat wij op een bovenwoning wonen en alles dus vrij klein is. dus heb niet zon behoefte al die "zooi" hier te hebben hihi

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een onzekerheid nog marieke , balen , hopen dat de volgende echo duidelijker is ...........dikke kknnuuffffff

17. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Oh marieke wat vervelend zeg!
    Maar probeer inderdaad positief te blijven, en dat het maar heeeel snel 19okt mag zijn!

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Marieke ik hoop dat de volgende echo beter is. Duim voor je.

Hier we hadden besloten ziekenhuis bevalling, maar uiteindelijk van de week door gehakt en gaan we toch thuis bevallen. Heb er helemaal zin in ..

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    @tante mars.
    tochmaar thuis bevallen?
    vanwaar dit besluit?

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik dacht door mijn overgewicht dat ik te zwaar was om thuis te mogen bevallen. Maar na wat vragen aan gyn en vk bleek ik een bmi van 33 te hebben en dan mag je thuis bevallen... Hier hanteren ze een bmi van 40 om verplicht in het zkh te bevallen.

Dus dan ga ik toch echt liever voor een thuis bevalling.

Deel Deze Pagina