Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    haha ja das lastige he van ziekenhuis al die verschillende mensen enz.
    maar goed.
    ik had geen idee hoe die klossen eruit zien dus net ff gegoogeld nu hopen dat die gekke dingen ondeer ons bed passen anders maar bierkratte eronde:p

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik zet met 35 weken vast neer ;) , dan kunnen de huisdieren er goed aan wennen..

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja het licht gaat uit hier. Ik duik me bed ff een uur in ofzo ..

Tot later

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik slaap helemaal niet overdag dan kan ik in de nacht niet slapen.
    kost me soms wel wat moeite om overdat niet in slaap te valle

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik ben dinsdag ziek gemeld door me vriend. Dus ik neem het er deze week van als ik nu ga liggen val ik om 10uur weer als een blok in slaap. En dat is alleen deze week nog maar vorige week sliep ik smiddags niet en dan kon ik savonds ook niet in slaap komen.. Brr

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Pff het wordt ineens druk hier op werk, dat hadden we niet afgesproken :$;)

Dus ik zwaai maar even *zwaai*, nog maar 50 minuutjes :p

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh ik zou best willen en kunnen slapen hoor overdag maar ja zit op het werk helaas....
    slaap erg goed s nachts en lekker lang ! soms wel 11 uur :D
    heb nu net ook even een dip gehad op het werk maar ja kan hier moeilijk even bijslapen haha !

nog een kleine 20 minuten en dan zit het erop! WEEKEND!!!!!!

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hier nog een uurtje werken en dan ook heerlijk weekend!!
    Iedereen fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    @ madeliefs, nee mijn schoonmoeder wil ik niet nogmaals bij de bevalling hebben.
    Ik wou toen mijn eigen moeder erbij hebben dus mijn nu ex vriend vond dat zijn moeder er ook bij mocht zijn.
    Ik had er opzich geen probleem mee, helaas had ze die avond een feestje gehad en was ze nogal aangeschoten of zeg maar dronken.
    Ik werd gek van het mens.

Deze bevalling ga ik helemaal samen met Marcel doen. Mijn moeder en schoonmoeder moeten wachten tot de baby Er is.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook geen andere mensen aan mijn bed hoor. Denk dat we wel smoeder inschakelen als het begonnen is voor de opvang van Levi als dat nodig mocht zijn

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik denk ook dat we het lekker samen gaan doen int ziekenhuis en dat zodra de kleine er is de ouders mogen komen kijken!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik hoop eigenlijk dat ik 's nachts thuis kan bevallen... kan het mannetje mooi gewoon blijven slapen hahaha.. We hebben hier een nogal goeie slaper dus die slaapt zelfs door een flinke schreeuw heen ;)
    Bij Kick heb ik trouwens wel twee keer heel hard geschreeuwd maar de vk had gelijk: je kunt beter je energie richten op het persen!

Ik moet er niet aandenken om mijn (schoon)moeder aan mijn bed te hebben en dan nog dronken ook... wow, dat zou de verhoudingen bij mij redelijk veranderen. Nee, gewoon manlief en die deed het de 1e keer ook prima dus nu zal het ook wel weer goed gaan. Het liefst heb ik verder helemaal niemand erbij maar om nu voor unassisted childbirth te gaan, nee dat gaat me ook weer te ver.

Mmmm... ben lekker tomatensoep aan het maken. Heerlijk, het hele huis ruikt al lekker (klein huis hoor.. DE reden waarom we gaan verhuizen naar een echt grote mensen huis met een mooie tuin!)

@Babebabe... weet je wat lekker is? Even een paar uurtjes met z'n 3-en als je thuis komt... heerlijk. Zo'n bijzonder gevoel. Die ouders komen wel een paar uurtjes later ;)
    Ik ben om 00:15 bevallen. We waren om 04:00 thuis en om 8:00 zijn we gaan bellen (tussendoor even geslapen maar de adrenaline gierde door mijn lijf) en om 11:00 waren de schoonouders er. We zijn dus lekker even met z'n 3-en geweest voordat de halve wereld erbij kwam. (Okay, even vk en kraam wegdenken...;))

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben de hele zwangerschap gehoopt 'savonds laat of snachts te bevallen zodat we echt eerst een paar uur samen hadden. Ik beviel 00.50. om 06.00 de ouders gebeld en die kwamen rond 10.00 uur. Heerlijk om eerst even samen te genieten. Daarbij was ik ook bekaf en een hoop bloed verloren dus dan is het ook wel lekker om eerst even bij te komen

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik zit nog te twijfelen denk dat ik me beste vriendin er ook bij wil hebben maar geen ouders idd die bellen we wel na die tijd of idd miss als het begonnen is zodat ze op de hoogte zijn me sschoonmoeder zal het ongetwijfeld aanvoelen als het zover is.

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hallo Meimamma's

Jeetje wat zijn er vandaag veel pagina's volgekletst:$

Ik heb wat gelezen maar nu geen tijd voor alles, kwam maar even kijken, ik ga straks de macronie maken :p

Mijn moeder was bij de bevalling van ons 2e kindje...schoonma gaf toen wel aan dat ze 't leuk zou vinden...
    Maar 'k heb er nog niet met m'n man over gesproken....

Eerst wil ik 12 weken ver zijn.

Een kennis van me vertelde vandaag dat ze net 3 mndn zwanger is:)Ik moest op m'n tong bijten...Lopen we volgend jaar samen achter de wagen, maar ze weet het nog niet:D

Mirre

Mirre

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heey dames,

Ik ben ziek naar huis gegaan. Voel me echt CRAP! Volgens mij heb ik een griep ofzo.

Ga even wat eten en lekker in bedje liggen, doeeeg!

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    He gatsie, beterschap Asz;)

En allemaal een fijn weekend alvast:D

Ik ga nu gauw aan de macronie beginnen, de kleine(10jr)gaat vanavond naar zwemles:D

Eet smakelijk tot vanavond;)Mirre

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aszz, ow dat is minder, kruip idd maar ff lekker in je bed.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaaah Aszz knuf meis!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Waar is iedereen vandaag?

Ik ga Levi even uit zijn poepluier hijsen en met hem onder de douche.

Deel Deze Pagina