Pff jeetje zeg wat een inspanning ff.. Duik dalijk lekker op de bank ben kapot nu.. Jullie zijn zo lief
@ Tante Mars, jeeeeeh wat fijn! Ben blij voor je! Hmm ben met een half oog die film aan het zien, vind 'm nu al doodeng hahahaha Ben echt een schijtluis met dit soort dingen, maar wil het altijd zien.
@tantemars: Wat een opluchting zal dat zijn! Nu weer lekker gaan genieten! ik ga weer popstars kijken.. trusten voor straks
zie dat er er weer goede echo's zijn geweest. Gefeliciteerd. vanmorgen bij de vk geweest, maar hebben het hartje jammer genoeg nog niet gehoord. Het was te goed verstopt. 23 oktober mogen we weer voor een echo. Spannend dus. Mijn bevalling van Jordy was echt een super bevalling. Om 5.00 braken mijn vliezen om 6.00 waren we in het ziekenhuis. half 8 keken ze had ik 3cm ontsluiting, dus ging naar de verloskamer. Al snel had ik het idee dat ik moest persen en zijn ze gekomen om iets over 8 begon ik met persen en om half 9 was Jordy er. Ging dus super snel en had het als gelijk over een volgende. Mij is de bevalling dus erg meegevallen
1408... niet doen hoor!! haha, ik heb em half/half gezien met t-shirt over m'n hoofd omdat vriendlief em wou zien.. maar tjezus zeg, wat een creepy film!! bleah, zit nu voor Topgear... maar ga zo lekker naar bed, nieuwe "Wij" magazine is binnen, dus ga ff lezen trusten!
1408 is zeker een enge film. Ik ben alleen dit weekeind dus ga hem ook zker niet kijken. Dan slaap ik dit weekeind niet hihihihihi
wij kijken popstars geen enge dingen voor mij hou ik niet zovan hihi .. Dames nogmaals erg bedankt voor jullie lieve woorden.. Ik ga lekker op de bank.. Knuf
ik ga ook lekker ff wat lezen en dan mijn ogen dicht doen. Zal wel een zware nacht worden want Jordy is weer heel erg aan het spoken Kom morgen nog wel even meelezen
Nou ik schijt in m'n broek al, huilende hysterische baby's is niks voor Aszz De bevalling van N. was 1 groot drama. Precies zoals ik het niet wilde hebben... Weet nu dat áls ik het niet trek meteen pijnstilling wil. En dat als de weeën niet doorzetten, ik meteen weeopwekkers wil. Geen geklooi met "afwachten, weeën moeten doorzetten" bladiebladiebla Misschien moet ik eens een bevallingsplan op gaan zetten ofzo. Wil het gewoon thuis proberen, lukt het niet naar het ziekenhuis en daar verder. Niet meer dan 12 uur, niet weer 3 dagen bezig zijn ofzo.
Hier ook geen enge film's. Laatste keer dat ikeen enge film keek stond ik daarna te kotsen van de spanningen whahaha. Ik heb ook gehoord over z'n bevallingsplan, ga ik me eens in verdiepen. Popstars is weer leuk, maar die sexy Spaanse flamenco zanger ha van mij door gemogen. Jammie... Hahaha.
Ohja As jouw bevallingsverhaal weet ik nog, dat was idd een hel Mijn bevalling was eigenlijk perfect! Behalve dan dat ik werd ingeleid, en dat het ziekenhuis niet mijn keus was maar verder... Ja ik teken ervoor! "Maar" 7 uurtjes over gedaan, in 6 uur van 0 naar 10 cm en daarna één uur persweeen... Toch was het niet lekker haha, heb zo'n infuus met pijnstilling gehad en ben ingeknipt, maar toch was het geen vervelende ervaring Hier ook topgear, maar ga ook lekker mijn bed opzoeken. Idd de nieuwe WIJ lezen en bijslapen... Morgen- en zondagavond feestjes dus heb het hard nodig
Goedenavond! Morgen alweer 11 weken, wat gaat de tijd ineens snel. Kwaaltjes beginnen nu wat af te nemen, heb alleen nog niet veel eetlust, de weegschaal zegt -4kg. Is weer net als bij Popje, nou dat is niet erg, was in totaal maar 3,5 kg aangekomen! Ik las dat verschillende meiden nog erg veel last hadden, ik hoop voor ze dat het snel overgaat! Gr Pip Kaatje ik heb gestemd, je hebt nu 38 stemmen, je staat bovenaan!
Hallo allemaal!!! Ben weer thuis! Hoe gaat het hier met jullie? Zou wel willen terug lezen maar van ruim 1 week ..... dat is toch echt een beetje te veel van het goede. Dus ik vraag het maar zo....is er nog nieuws hier? Mooie echo's of zo iets? Liefs
Hallo meiden, Even snel een berichtje van mij. Kon het na mn echo maandag niet opbrengen om me eerder te melden hier. Heb dus niet zo goed nieuws gehad. Ze kon geen vruchtje vinden en vk denkt aan een leeg vruchtzakje. Heb nu over ruim een week opnieuw een echo om te kijken of er toch nog wat gegroeid is, maar de vk zei tegen me dat ze er zelf vanuit gaat dat het niet goed komt Heb namelijk 12 sept. positief getest, dus zou toch al meer dan 6 weken moeten zijn... Ik ga er dus ook voor 95% vanuit dat het fout is (je blijft toch atlijd een beetje hoop houden)... Sorry als ik hier niet meer zoveel kom, maar heb het momenteel beetje moeilijk met mezelf en probeer zoveel mogelijk te relaxen en te ontspannen.... (Oh, dit is wel een héél erg EGO bericht geworden!!!)
Lieve Pooh... dat maakt toch niet uit dat je een ego bericht schrijft? Wat een ongelooflijk klotebericht heb je moeten verwerken... Natuurlijk duimen we allemaal voor een wonder.. maar de kans is dus wel erg groot dat het niet goed gegaan is.. daarvoor een hele dikke knuffel en heel veel sterkte... Onze duimen draaien alsnog voor je..voor een heel groot klein wondertje...
Jeetje Pooh...... wat een K*Tnieuws....... Toch hopen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit...........