Ja daarom Levi wordt nu pas net wakker voor het eerst vandaag. Wij hebben ook heerlijk uitgeslapen tot 09.30
Nee Kaatje, Maar morgen zal ik het ook even met de vk over hebben..... ik moet wel weer gewoon aan het werk kunnen.... Gr. Nathalie
Hier ook lekker uitgeslapen. Moest Darren om 10 uur wakker maken haha. Hij heeft gister Madagascar mogen kijken. Gister naar baby planet gegaan, kon baby dump niet vinden. Heb 2 wagens bekeken, maar ik blijf bij mijn eerste keus. De quinny buzz. Volgende week komen alle nieuwe kleuren binnen, dus dan maar snel weer naar de winkel. Hoorde laatst hier iemand over het kleine voorwiel, je kan een terein voorwiel los erbij kopen, dan heb je 3 grote wielen. Ik ben er helemaal weg van, hij vouwt super makkelijk op, en is opgevouwen ook echt klein. @ merkkleding... Kleding koop ik voor Darren voornamelijk bij h&m en Hema, maar toen hij baby was had ik ook vaak noppies, had toen wat meer geld. Ik koop elk kwartaal 1 paar goede schoenen van bv gaastra, verder wilt hij altijd zwarte nike's en crocs hebben. Als ik meer geld zou hebben zou ik ook sneller kiezen voor merkkleding, ik ben lid van een website waar je hele goedkope merkkleding kan kopen, daar kijk ik wel vaak ff. Vandaag ga ik naar een paranormale beurs hier in het dorp, ben benieuwd. Hoop maar dat ik niet telkens loop te janken daar. Ben zo emo de laatste tijd.
Nou zo dacht ik vorige week ook nog, maar de tijd gaat wel snel. Zal wel blij zijn als deze 1e 12 weken voorbij zijn hoor. Bij N. was ik de eerste 12 weken ook zo beroerd en moe. Daarna voelde ik me oppermachtig N. heeft wat nieuws. Als we vragen hoe het gaat zegt hij "Toppieeee" Met z'n duimpje omhoog
Goedemorgen iedereen. Nou de buikpijn is weer afgezakt hoor denk vooral door het stil zitten en liggen. zodra ik sta op loop begint het togh wel wat zeer te doen moet dinsdag naar de vk dus zal haar dan even vragen wat het kan zijn waarschijnlijk bandenpijn maar ben ook al ong 5dagen niet naar de wc geweest dus morgen maar weer ff banaantjes kope.
Helpen bananen bij het poepen dan? Ik dacht dat dat juist stopte! Pruimen, roosvicee laxo en ontbijtkoek, die ken ik als laxeerders.
OOHHH hhihihihi ik dacht dat banaan ook laxeeerde ooh dan ga ik ff aan de ontbijtkoek en weer volop aan de bruinbrood
GEEN banaan inderdaad als je juist WEL wil poepen...... ik zit ook aan de laxo en de kiwi's en begin 's ochtends met stukje ontbijtkoek... is dramatisch hier! Goedemorgen trouwens
Hoi Dames, Ik kan me ook aanmelden bij de mei 2010 mama's. Ik ben 13 mei uitgerekend. Anderhalve week geleden had ik een termijnecho en toen was ik precies acht weken zwanger. De vk had me meteen doorgestuurd voor een echo omdat ik nog niet een echte menstruatie gehad had sinds mijn vorige bevalling. Mijn dochter is van 3 januari en ik heb tot ik getest heb bv gegeven. Vandaar dat ik de echo nu al gehad heb. Nou goed, erg blij zijn we iig, maar ik denk wel dat het een beetje druk gaat worden.
Goedemorgen! Lekker geslapen maar wel vroeg wakker om te plassen. Ach het hoort er bij hè! @ Babebabe: dan heb ik niets gezegd Die stoel lijkt me trouwens erg handig. @ Kaatje: goede en stevige schoenen voor kindjes in de groei zijn erg belangrijk. Ik ga dus echt niet naar Scapino voor schoentjes voor mijn meisje. Ik geef liever wat meer geld uit aan goede schoenen dan aan bv merkkleding. Maar dat is ieder voor zich. @ kleding: ik koop zowel merk (uitverkoop) als bv Bakkaboe (leuk en betaalbaar merk) maar ik koop ook gerust kleding bij de Zeeman of Hans Textiel ALS ik het leuk vind. Je moet er echt tegenaan lopen vind ik. Maar hier ook kleding van Mexx en onze dochter heeft een winterjasje van BabyFace. Maar merk vind ik niet zo heel belangrijk, het gaat mij vooral om of de kleding leuk is. @ Nathalie:vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt. @ Kaatje: wauw lekker hoor een zoon die uitslaapt tot half elf!! @ Yessica: klinkt alsof je helemaal weg bent van de Buzz. Leuk hoor! Veel plezier vanmiddag op de beurs. @ Natascha: haha bananen helpen niet bij het naar de wc kunnen. Ga voor kiwi's en ander citrusfruit en veel water drinken!! @ Vash: welkom en gefeliciteerd!! Jullie zijn er snel bij! En natuurlijk super dat je een goede echo hebt!