Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Vash, welkom trouwens en nog gefeliciteerd! :D

2. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    Zo kwam even bijlezen maar wil even reageren op het scapino verhaal. Ben zelf helemaal weg van de sapino. Heb al zeker 4 paar dr visser schoentjes voor mijn dochter gehaald. Ze loopt er goed op, zitten goede zolen onder voor de afwikkeling en volledig van leer. Prima schoentjes dus voor 35/40 euro.
    Qua kleding kom ik regelmatig bij de zeeman/wibra/hema/h&m en v&d. ook krijg ik veel via een vriendin van mijn nichtje. Zodoende heeft ze ook veel mexx en barbera farber. Is allemaal heel leuk hoor maar ik zou het er nooooooit voor betalen. Kwaliteit is idd goed maar hoe lang dragen ze het nou. Een gemideld shirtje/broekje van de wibra of wat dan ook gaat net zo lang mee! Vind het zonde vanme geld en zo kan ik nog eens vaker shoppen haha.

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Yeah ikke precies het zelfde dus qua kleding en schoenen!!!

En ik ben vandaag een week gestopt met roken!!! :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hier een opluchting. voor t eerst sinds 2 dagen weer naar de wc geweest... hoop niet dat mijn darmen problemen blijven geven :(

Nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd

overgevende moeders als je veel last hebt van overgeven zou ik even langs de huisarts gaan voor Emesafene pilletjes

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier?

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kaatje 85 ik ben er nog steeds:p
    ben vandaag tot nu toe de dag aardig dooorgekomen zelfs nog dik half uur met de hond gelopen:D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik was vandaag al blij dat ik de 10 min. met de hond redde.
    Wat voor hond hebben jullie?

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Middag :)

Zo daar was ik ook weer even. Gister een gezelig feestje gehad, waren alleen pas om één uur thuis en merk wel dat ik dat niet zo goed meer trek :( Heb geslapen tot half 9 maar ben de hele dag al hondsmoe :( Helaas kan ik niet naar bed toe dus moet even doorbikkelen.

Over die schoenen, ach ik vind het een lastige 'discussie'. Mensen die het geld niet hebben kunnen zich niet voorstellen hoe het is als je het wel hebt, en andersom ;) Wij kunnen het betalen dus kopen we het soms, andere keer niet, ach wat maakt het uit. We willen allemaal het beste voor ons kind toch :)

Mijn auto is dus echt kapot, grrrr :x Vriend heeft hem nagekeken en jawel het is de miskoop van de eeuw geweest :( Nu dus weer op zoek naar een andere, wordt een duur grapje zo allemaal! Vandaag even rondgekeken, ik ga denk voor een peugeot 107, wel 5 deurs want dat is helemael met een tweede erbij erg makkelijk :)

Zit nu te wachten op mijn beste vriendin. Twee vriendinnen van ons zijn jarig geweest en geven vanavond een feest / diner. We gaan met 12 vriendinnen eten, een 7 gangen menu :$ Hun moeder kookt, erg leuk dus. Alleen jammer dat ik bijna niets lust en erg moe ben, waardoor ik er toch tegenop zie :) Maar ja, hopelijk is het lekker en ben ik toch nog bijtijds thuis!

Zo, allemaal nog een fijne zondag :D Liefs XXX

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    7 gangen menu ??? have fun :D

En idd is wel zo dat als ik het geld zou hebben ik misschien ook wel merkkleding zou gaan kopen maar dan nog vind ik het zonde om veel geld uit te geven aan dingen die ze niet langer dan 3 maanden aan hebben.

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

We hebben een boomer hondje kruising tussen shih-tzu en malthezer.
    ik ga ff foto zoeken:p
    oohhh haha lukt me niet op foto te uploaden jammer.
    wat voor hond hebben jullie?

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hey natascha1: Hier hebben we ook een Boomertje alleen een kruising tussen een maltezer en een yorksterrier.

@kaatje Nog steeds zo misselijk. Hoop dat het snel over is, Hier was het na 1 1/2 week medicijnen gelukkig over. Alleen s'morgens is het nog even wc knuffelen, maar de rest van de dag gaat het eigenlijk goed. Gelukkig

@schoenen: Nog steeds de discussie over schoenen. hihihihi Laat iedereen lekker kopen wat ze willen. De ene wil er wat meer aan uit gevan als de ander ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit is onze hond

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    OOohh das een mooi hondje:D:D:D:D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    thanx :)

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Kaatje, wat een leukerd!

@Tinkelbel: echt balen van je auto! Succes met het vinden van een goeie vervanger. Ik heb ook een 5-deurs (Renault Clio), dat is toch wel het handigst met kinderen)

Vandaag in de IKEA geweest... pfff dat was niet zo slim (ERG DRUK) maar toch wel wat leuke ideetjes opgedaan en een paar dingen gekocht voor Kick's nieuwe kamer in het nieuwe huis. Precies de kleuren die ik bedacht had.

Ik heb erg medelijde met diegene die zo misselijk zijn. Ik moet absoluut op tijd eten maar kan eigenlijk alles wel eten (al heb ik niet veel trek) en zolang ik op tijd eet, ben ik niet echt misselijk (beetje). Iedereen veel sterkte ermee, het lijkt me echt vreselijk!

@nieuwemama (even de naam kwijt): welkom en gefeliciteerd.
    Wie zet de nieuwe mama's op de lijst? Of moeten we gewoon af en toe roepen dat er een lijst is? (bevallingslijst/lijst mei 2010)

Morgen weer werken.. helemaal geen zin in want ik heb echt weinig energie maar goed, moet toch de Raad van Bestuur van advies voorzien anders gaat het natuurlijk helemaal mis met onze organisatie (hahahahahah!)

Iedereen een heel fijne avond en misschien nog tot later.

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @ kaatje; mooie hond

Hier blijven we morgen nog een dagje thuis, Jordy had net weer koorts, dus ga morgen maar even langs de dokter.
    Even kijken wat er nou aan de hand is.

17. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Voor de andere dames die ook zo misselijk zijn en spugen..
    Dit heb ik dus ook erg.. :(

Mijn verloskundige zei: Als je hiervoor een goede eter was,dus voldoende groente en vlees en dergelijke..
    Dan kan het nu niet heel veel kwaad.
    Het is alleen voor jezelf heel vervelend..omdat je zelf zo slap ervan wordt! :(
    Als je maar goed veel blijft drinken! En ook er op letten dat je genoeg plast. En anders even na laten kijken.

En de baby is nu nog zo klein, dat die wel voldoende van jou kan nemen,van de reserves die je hebt! :)
    En natuurlijk even vitamines slikken voor de zwangere vrouw! ;)

Dus ik maak me er niet teveel zorgen over,als het maar weer afzakt rond de 10 weken!
    Maar heb t gevoel dat ik me nu al beter voel..gelukkig sinds dit weekend een beetje...maar durf niet te hard te hopen dat ik me beter voel :) want zo wens ik t echt niemand toe!

Nou dit was mijn verhaal weer even. :D

Liefs,Diamaria

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hoi hoi allemaal..

De paranormale beurs was super. Heb 3 verschillende dingen gedaan, waarnemende voorspelling, tekening van overledene en nummerologie.
    En alle 3 kwamen ze met: ik moet beginnen aan een opleiding (was ik net van plan!!!) en ik moet meer aan mezelf denken en minder aan andere. Pff ja das makkelijk gezegd haha.

Ook kwam mijn beste vriend nog terprake, dus dat was ff huilen geblazen maar ik was blij wat over hem te horen.
    Ik heb zijn dood nog geen plekje kunnen geven (nu een jaar geleden) dus dan is het best heftig allemaal.

Darren en Marcel zitten achter de pc een spel van knorretje te spelen, ze liggen soms helemaal in een deuk, zo lief samen.

Ben wel helemaal kapot nu, heb hoofdpijn, en ga lekker vroeg naar bed.
    Morgen begind darren z'n feestweek op school, en moet hij als piraat komen. Hihi leuk hoor!!!

19. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden!

Wij zijn vanmiddag nog ff bij mn ouders geweest, was gezellig. Verder niet zo veel gedaan *heb er ook geen puf voor*.

@ nieuwe mama: welkom en gefeliciteerd!

@ kaatje: mooi labje!

@ Yessica: klinkt als een leuke maar emotionele middag!

Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we eindelijk of het allemaal goed is met ons kindje in wording!

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ben ook weer thuis....

Eindelijk de verjaardagen zitten er op!!

Morgenavond nog lekker uiteten! ;) M'n schoonouders komen langs... nou prima toch! :D

En dan dinsdag en woensdag lekker vrij... en dinsdag de echo.. heerlijk!!!! Ben zoooo nieuwschierig hoe ver ik nu precies ben. Kan van alles zijn! Ik hoop natuurlijk iets verder dan ik nu heb aangegeven.. maar het kan ook iets minder ver zijn. Spannend!

Deel Deze Pagina