Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja daar heb ik ook wel last van , lijkt nu iets minder te worden maar de afgelopen 3 weken regelmatig naar de wc gerend dat ik iets voelde lopen en dat ik bang was dat het helemaal verkeerd was ....

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik persoonlijk wil echt niet meer werken als 3 dagen wat ik nu doe. Val wel eens in als het nodig is, maar ook niet te vaak :)
    Moet zeggen dat ik eerts het liefst thuis bleef, maar dan kunnen we niet alles blijven doen en dat wil ik toch eigenlijk wel. ****schaam****

Als ik iets wil kopen, wil ik dat ook kunnen doen en niet elke keer hoeven te sparen. Heb me er dus ook maar bij neergelegt dat ik moet blijven werken 3 dagen

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @nijntje: ik heb dat ook dat ik af en toe gewoon wat voel lopen. Maakte me eerst wel onzeker.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier hetzelfde, tuurlijk zou ik het liefst fulltime moederen... maar goed, wil ook een eigen auto zodat ik overalh een kan... wil beetje leuk in de kleren zitten en wil graag op vakantie elk jaar en af en toe uit eten, en leuke dingen doen met de kleine.... etc..........dus 3 dagen werken is dan wel nodig, en dan ben je 4 dagen thuis en 3 dagen aant werk...dat vind ik wel een goede balans, de kleine gaat naar de oma's dus dat is ook allemaal vertrouwd en eigen!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het loopt hier niet gigantisch, maar heb het nu wel en hiervoor nooit echt last van gehad, is soms ook beetje gelig... (heeerlijk praat :D)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou, dat had ik net dus ook weer. Dus ik dacht even aan mn lotgenootjes vragen ;)

Ik werk nu 2,5 dag ( de ene week 3 dagen en de andere week 2 dagen) en ik moet zeggen dat dat me prima bevalt. Minder zou altijd leuk zijn, maar zoals Linnie ook al zegt. We willen nog wel alles kunnen blijven doen wat we leuk vinden.

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik zal wellicht fulltime blijven werken

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het liefst full-time wil moederen.
    Moet zeggen dat ik in het begin met tegen zin naar mijn werk ging en dat er nu ook weer een periode is dat ik met tegen zin naar mijn werk ga.

Komt ook nog eens bij dat er op dit moment niet zo'n leuke sfeer op het werk is omdat er nog al geroddeld wordt en het niet recht in je gezicht gezegt wordt

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Bij mij op werk word ook moeilijk om een vervangende plek voor mij te werken ik doe op dit moment 1op1 begeleiding met zeer agressieve client en dat wil ik zelf natuurlijk niet meer dus nu moet ik nar een andere plek erg jammer want op de woning waar ik werk zitten nog 11 andere bewoners die ik ook erg leuk vind.
    NU moet ik dus naar een andere woning wat inhoudt dat ik een versnelde bhv cursus moet doen en ik moet dan nachtdiensten gaan werken:$:$:$
    dit zie ik helemaal niet zitten heb morgen een gesprek dus vind wel moeilijk om dit te gaan zeggen omdat het al zo moeilijk is om een plek te vinden.
    iemand een tips voor mij?

PLaats me berichtje nog ff keer:p of julie hebben net niet gelezen of zijn te druk om te reageren maakt niet uit hoor maar probeer nog ff keer;)

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nachtdiensten mogen ze je niet verplichten toch?? is er neit een ander huis zonder agressieve clienten waar je overdag kunt werken? die BHV cursus is altijd handig meegenomen ;)

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou ook wel fulltime kunnen moederen , maar helaas is hier ook meneer de hypotheek , maar wil wel als nr 3 er is van 27 uur naar 22 uur gaan ofzo ...

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gaat manlief / vriendlief dan minder werken bij jullie arka ?

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @natascha: Is een lastige situatie, maar in zwangerschap hoef je zowiezo geen nacht diensten te draaien en volgens mij 6 maanden na de bevalling ook nog niet.
    Anders moet je een google. Volgens mij mij postbus51 kan je veel informatie vinden of werken en zwangerschap enz.

14. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    @ As: sucses chick! Ik duim voor je!

@ werken: ik werk nu 4 dagen en ga straks naar 3 dagen, is allemaal al geregeld, zonder problemen! De oppas is ook geregeld. Heerlijk gevoel!

@fulltime moederen: bij onze zoon ben ik het eerste jaar full time mama geweest, nou dat had ik na een jaar ook wel gezien. Vriendlief zou graag zien dat ik nu ook weer het eerste jaar thuis zou zijn, maar ik heb er over nagedacht en besloten het niet te doen!

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Als wij het financieel zouden kunnen zou ik het wel willen, maar zit er bij ons echt niet in! en heb leuke collega's en ben gewoon blij dat wij het zo goed hebbene, hebben beide vaste contracten dus dat wil ik eigenlijk ook niet in gevaar brengen... ik vind 3 dagen perfect voor ons en het feit dat de oma's oppassen is gewoon ook ideaal bij ons.

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Jordy gaat 2 dagen mee naar het kdv waar ik werk en 1 dag bij oma.
    Ons 2e wondertje gaat waarschijnlijk in het begin 3 dagen mee. Zolang ik bv geef. Zie het namelijk niet zitten om te gaan kolven.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij gaan aan de fles! vind het trouwens zo ontzetten raar en verkeerd dat je over zuigelingenvoeding van 0 tot 6 maand nergens info kan vinden!! Vanuit de regering vandaag mag je daar gewoon niet over geinformeerd worden op internet, er mag ook nooit reclame voor gemaakt worden, het mag nooit in de aanbieding, als je spaaracties hebt dan word dat er ook altijd buiten gelaten... vind het beetje boodschap" jij ben een slechte moeder!!" echt heeel raar, ik weet dit pas sinds ik zwanger ben, maar snap niet dat daar geen actie tegen gevoerd word, ik zal toch potdorie zelf wel bepalen wat ik doe en wil!?

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Leuk!!
    Maar wie is eigenlijk Joris? 8)

(treintje met letters op achtergrond)

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    @Linnie83 ik ga direct ff zoeken dankje:D
    de rest ook bedankt voor de racties

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je mag in je zwangerschap geen nachtdiensten werken. Nouja, je mag dat weigeren, laat ik het zo zeggen. Kijk maar eens in de wettelijke regels!

Deel Deze Pagina