Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ook ik vind het elk keer dat mijn dochter een prik moet spannend. Ik zorg er in ieder geval voor dat mijn dochter niet ziek is geweest en dus in een goede conditie is. Nooit laten prikken als je kind koorts heeft of ziets dergelijks is mijn advies. Succes met je beslissing. gr.suze
Joehoeeeee Ik heb een nieuwe auto gekocht, ben zo blij Het is een Peugeot 107 geworden, grijs metallic, 5 deurs, 4500 km op de teller en een half jaar oud Blij, blij, blij Vanavond lekker vroeg naar bed en dan morgen naar de vk, hartje luisteren
Gefeliciteerd. Veel plezier met je auto en morgen bij de vk. Ik moet woensdag. Wel weer spannend. Als het goed is kan ik nu het hartje horen. groeten
Derya word 27 november 2 jaar en alles gaat nu prima, ze is alleen wat klein voor haar leeftijd. Maatje 74 soms nog 68 en soms als het klein valt pas ze iets van maat 80 en ze weegt net 9 kilo. Na haar geboorte heeft ze pas een achterstand in groei ontwikkeld. Ze was te klein om te drinken (30 cm en 795 gram) En de voeding via de sonde wilde in het begin niet goed doorlopen, ook al kreeg ze in het begin maar een halve mililiter per keer. Ze heeft een behoorlijke tijd haar sonde gehad ook toen ze thuis kwam na 3 maanden ziekenhuis(2 weken voor de uitgerekende datum) Ze heeft in de eerste periode thuis ook een reflux ontwikkeld, waardoor ze heel veel spuugde. Hier heeft ze toen medicatie voor gehad en ging het gelukkig beter. Ook heeft ze 5 dagen na haar geboorte een hersen bloeding gehad, dit is gelukkig helemaal goed gekomen. Nu is ze al vanaf begin van het jaar helemaal zonder sond en eet ze behoorlijk wat, soms meer dan ik. Alleeen verbrand ze het ook weer heel erg snel en komt ze maar mondjes maat aan. Verder vertikt ze het alleen nog om los te lopen, dus daar is ze wat later mee. Het is gewoon gemakzucht hoor want ze kruipt gewoon liever dat gaat sneller en is vertrouwd. Als het meezit mag ze van af december naar de voor school, samen bij haar zus in de klas.
Gefeliciteerd met je auto, klinkt super! Nog even 1 ding over vaccinaties en dan houd ik erover op totdat ik met VK gesproken heb er word inderdaad elke keer dat er een kind doodgaat vlak na vaccinatie onderzoek gedaan en hier blijkt altijd uit dat het "niet met de vaccinatie te maken heeft" maar dat wil mij eigenlijk niet aan... als zo'n kind die daarvoor kerngezond 1 a 2 dagen na de vaccinatie doodziek word... tja, tuurlijk heeft dat daar wel mee te maken! Maar het zal inderdaad een combinatie zijn van vaccinatie, kind en misschien nog wat andere factoren. Maar ik weet ook heel goed dat vaccineren wel belangrijk is hoor! Ben zelf aantal jaren geleden nog gevaccineerd toen tegen hersenvliesontsteking, maar ik wist dus niet van die overleden kinderen elk jaar na vaccinatie, dus ja... mijn eerste reactie was even schrik uiteraard... maar ik denk dat ik inderdaad mijn kin voor de zekerheid toch wel laat vaccineren....
Thanks, ben er ook echt superblij mee Zo ik kom gelijk gedag zeggen, morgen ben ik er weer. Ga nu lekker een hete douche nemen en naar bedje, zo beroerd geslapen afgelopen nacht. Liefs!
@dag: vervelend dat er gelijk zo gereageerd wordt, maar lekker doen wat jezelf wil. @auto: Dat zijn wel hele auto's 107. Wanneer kan je hem halen? @ vaccineren: Morgen zou Jordy eigenlijk moeten, maar had net weer 38.1. Ga morgen wel gewoon naar de afspraak en dan kijk ik wel wat ze daar zeggen.
Hallo. Vandaag 3x boven de pot gehangen Nathalie, ahh wat een schatje Linnie, gave foto van Jordy ! ahh heeft hij nu anti biotica? Arka, hier was minder werken dan 40 uur geen optie's. ben eerst 40 uur terug gekomen. Behoorlijk pittig, en na een paar maanden gelukkig toch een dag minder kunnen werken Nijntje, die afscheiding is normaal Natascha, als je zwanger bent ben je niet verplicht om nachtdiensten te draaien. dit kan je dus weigeren Aszz gefeliciteerd met je goede echo ! Wat vervelend dat je je zo voelt. Voor ik zwanger was zat ik ook aan de anti depri's. Ben daar mee gestopt omdat ik absoluut niets wil slikken tijdens de zwangerschap. Praat nu sinds 3 weken met een psycholoog. Moet zeggen dat me dat wel goed doet En zit hier trouwens ook niet op een roze wolk hoor Suze, welkom en gefeliciteerd Queen, welkom en gefeliciteerd Claudia, welkom en gefeliciteerd. Je hebt idd al het nodige meegemaakt zeg. Mijn duimen draaien nu iig voor je Sterreke, ahh jou hond is ook een schatje ! Vaccinaties Levi krijgt ze allemaal. Ze delen ze vast niet voor niets uit [/b] Dag, laat die nicht lekker zo raar reageren ! Het is jou verjaardag en dus ook jouw keus hoe en met wie je het viert TInkerbel.. jeee een nieuwe auto
@kaatje: Jordy heeft er verder niks voor gekregen omdat hij niet heel de dag door koorts heeft. En de dokter heeft liever dat zijn lichaam het verder zelf op knapt. ( en ik eigenlijk ook wel)
Dank je Kaatje.... Ik ben vandaag bij de vk geweest voor intake. Ik heb echt een hoofd als een vergiet....... ben ik al 1,5 week kotsziek en moe etc..... en nu ging het 3 dagen beter vergeet ik het helemaal te bespreken met de vk!!! Hoezo zwangerschapsdementie!!!!!! Ik zat alles daar zo te bekijken en aandachtig te luisteren naar alles.... vergeet ik het gewoon! En wat denk je, ik kom thuis, slaap wat, eet wat en ja hoor weer overgeven!!!! Morgen toch maar even bellen!! Pff! Nieuwe mei mama's gefeliciteerd!! Ik mag trouwens 22-10 de eerste echo laten maken!!!!! YES!!! Liefs Nathalie
En ik heb nog iets stoms gedaan..... ik ben niet zo helder de laatste week en het is me nog nooit overkomen maar ik heb vandaag een vrouw aangereden!!!! Gelukkig waren de kinderzitjes op haar fiets leeg....... ik schaam me dood!!! gelukkig niets ernstigs hoor maar ik ben er nog steeds over aan t piekeren......
@ Yessica: klinkt gezellig hoor zo'n dagje met al die kids. Lijkt me idd wel vermoeiend, zeker als je zwanger bent. @ Tinkerbel: leuk autootje hoor, gefeliciteerd met de aankoop! @ Babebabe: ik begrijp niet zo goed waarom je denkt dat je bij de vk aan het juist adres bent voor informatie over het rijksvaccinatiepgrogramma? Waarom neem t.z.t. geen contact op met huisarts of het rivm voor informatie? @ Dag: lekker laten lullen. Je bepaalt zelf wel wie je op je verjaardag uitnodigd en wie niet. @ Kaatje: pff het wordt nog niet minder met de misselijkheid? Vervelend zeg. Helpen de medicijnen ook niet zo? @ Nathalie: haha kan gebeuren dat je iets vergeet toch. Gewoon even bellen morgen.
@nathalie: Dat zal wel schrikken zijn geweest als je iemand aan heb gereden. Hoe kwam het? Gelukkig dat er niks ernstigs was en dat er gene kinderen op de fiets zaten
Linnie, het is ook beter om het zijn lichaam zelf te laten opknappen Maar als hij wel af en toe koorts heb zou ik die vaccinaties niet doen morgen. Nathalie, dat is schrikken ! Gelukkig is het goed afgelopen Noukje, medicijnen helpen gelukkig wel tegen de misselijkheid maar niet tegen het overgeven
Nee gelukkig heb ik niets (zat in de auto) en mijn slachtoffer (fietser) ook niets. Alleen was er even de schrik..... ik zat echt niet op te letten, zat de hond te aaien..... en ineens op een rotonde was ze daar..... boem!!! Ik kijk echt veel beter voortaan..... Gr. Nathalie
@ Kaatje: oh ik dacht dat het ook tegen het overgeven hielp. He wat vervelend zeg. Hopelijk wordt het snel minder. Hoe voel je je verder deze zwangerschap? Heb je de terugzetting n.a.v. echo al een beetje een plekje gegeven of ben je er onzeker over? @ Natascha: gelukkig dat jullie beiden er niets aan over hebben gehouden zeg!! Kan me voorstellen dat je je rotschrikt.. pff is ook niet niks. Ik ben zooo zenuwachtig voor morgen.. ik hoop maar dat ik vanacht een beetje kan slapen en dat ik de dag doorkom tot 15.00 uur. Moet wel werken morgen.. ben benieuwd.