De echo was niet bij de VK ben 23 sept. bij de VK geweest en 7 okt. alleen de echo in het ziekenhuis verder niks.
Tja, ga toch ff bellen ivm. die erfelijkheidsonderzoekpapieren en moet een zwangerschapsverklaring hebben voort werk, ben volgende week woensdag de 12 weken ook voorbij dus zal het hartje dan ook wel hoorbaar zijn
Nou was weer een heerlijk bezoekje :x Ben er wel klaar mee nu. Zal morgen ook wel op mijn klote krijgen van de vk. geloof dat ik nu bijna 4 kilo kwijt ben.
@ Kaatje, dat is niet goed! Hier kon ik de WC ook net halen, moest echt rennen. Verslikte mij in iets, niet slim. Het enige wat ik nu goed binnen houdt, is water met crackers en een kiwi. Baal er van, maar ik weet dat ik na die 12 weken goed zit. Nog 5 weken dus....
Jeetje, echt vervelend dat jullie je zo voelen... aan de ene kant prijs ik mij dan maar gelukkig dat ik echt nog geen tel missselijkheid ervaren heb... maar goed je hebt wel constant bevestiging haha, ik voel me zo goed dat ik echt af en toe de echo foto's ff moet bekijken omdat te zien dat het echt waar is
wat vervelnd dat overgeven zeg , ik heb er dagen bij dat ik een misselijkgevoel bij me heb , maar hoef niet over te geven , ik denk dan weleens , moest ik maar overgeven dan was ik dat gevoel kwijt , maar als ik dan jullie verhalen lees , dan denk ik , nou ja laat maar .....
weet even niet meer wie het vroeg maar even over mamat: ze is sinds 24 september wel af en toe online geweest maar heeft niets meer gepost..... ook geen krabbeltje of iets dergelijks.....
@ misselijke meiden: sterkte en een dikke knuffel! @ Asz: leuk hoor! Heb je de wagen via internet besteld? Ik ben aan het aftellen..