ikben altijd al een koukleum , maar is nu dus erger , ik ga gewwon s avonds eerder op de bank met een lekker dekentje !!!
@ misselijkheid... Ik ben er redelijk vanaf aan het raken volgens mij. Overgeven doe ik al niet meer, en na elke maaltijd kauwgom en glas water helpt super goed. Ook eet ik tussen door kleine beetjes bv rijstewafels. Dan gaat het prima, begin ook meer honger te krijgen. Heb nu lekker koffie op en noodles jammie!! Ik heb ergens gelezen dat je lichaam rond de 10de week meer gewend is aan de hormonen enzo en dat je daardoor minder misselijk bent. Toch maar geen rust dag vandaag, ga helpen met de sponserloop op school, ook leuk. Volgende week is het vakantie, ga ik dan wel uitrusten.
owh dus ben niet de enige... mijn handen zijn echt mega koud! en 's avonds spring ik vaak nog evne onder de douche om op te warmen....
Ik ben zo blij dat ik voor de vk heb gekozen , ik belde dus om een afspraak te maken en ze vroeg of ze me terug mocht bellen want ze was ff ergens mee bezig .....Na 10 minuten belde ze terug en had ze me papieren er al bij gepakt want ze herkende me stem nog ( tara is bijna 3,5jr en hoeveel mensen zien zij ) , nou weer eens lekker om IEMAND te zijn en niet zomaar een nummertje .....dat voelt heerlijk ................... _________________
Fijn is dat he. Ik had mijn intake met de vk die vorig jaar ook Levi op de wereld heeft geholpen. Toch fijn dat ze dan nog weten hoe je toen was en over bepaalde dingen dacht ect
ja, ik roep dan wel van Hallo! ik ben zwanger, aan die kachel!! haha, maar daar trekken mijn collega's zich niks van an
wow, volgens mij hier ff stevige bandenpijn.... beide zijkanten van m'n buik staan gespannen Groei maar kleine!!
Dat is inderdaad wel erg fijn van die VK! Als ik aan de medicatie ga, dan wordt het toch echt de gyn. Maar ik heb ook wel een erge leuke VK. Heb haar gister gebeld en ze nam meteen contact op met de HA en belde mij daarna direct terug. Lieve vrouw hoor Yeaah! Heb een bolletje ham op, en het voelt goed. Mijn maag is al 3 weken bijna leeg. En mijn humeur wordt er dan niet beter op. Vanavond vroeg op bed. Gisteravond Spyderman 3 gezien tot half 12. Vanochtend om 6 uur ging de wekker.
Wow, dat je dat red tot zo lang!!! dan val ik al in slaap op de bank! haha, ik ga echt tussen half tien en tien uur naar bed tegenwoordig
Mijn vk herkende mij ook nog. En darren is toch alweer bijna 5 jaar! Het voelt goed als mensen je herkennen, dan kom je idd over als mens ipv een nummertje. Vind ik ook. Nou ff douchen. Tot strakkies.
Zo ben er weer van me werk. ga eerst gewoon andere taken doen totdat ik weer volledig kan werken en dan word ik toch overgeplaatst naar de woning waar ik nachtdiensten ga draaien ga het gewoon proberen het zijn slaapdiensten dus moet juist makkelijker zijn hoef alleen maar te slape ppffff ben ik me togh bijna flauw gevallen net bah
Mogguh Verloskundige: Ik heb 2 supermeiden, helemaal top! Natyuurlijk herkenden ze me nog maar ja dat is niet gek, Fenna was net 1 jaar geworden toen ik ze weer zag Vanmiddag mag ik weer, is altijd heel gezellig want we kletsen altijd een uur vol haha Misselijk: Echt totaal geen last van deze zwangerschap, dus ben helemaal blij! Roze / grijze wolk: Vorige zwangerschap was één lange grijze wolk. Deze is tot nu toe knalroze, heerlijk Ben helemaal gelukkig! Moe: Jaaaaaaa nog steeds *gaap*. Vannacht heerlijk 9 uur geslapen, dus kan er weer even tegenaan. Koud: Hier ook, elke avond onder een dekentje op de bank Zo, ben op werk maar dacht kom toch even kijken. Ben nog steeds helemaal in de wolken met mijn nieuwe auto Verder weinig te melden, gister nog even het hartje geluisterd en vanmiddag als het goed is bij de vk.. Leuk leuk Vanavond komt mijn zwager eten dus ga een grote pan spaghetti maken, jummie XXX
ben vanmorgen doodziek geweest, overgegeven! en ook zo'n hoofdpijn. Wellicht van de stress die me vandaag te wachten stond. Probeer me nu wat kalm te houden. Maar hoofdpijn blijft. Hebben jullie daar ook last van? Groetjes! Arka
BAlen Arka dat je je zo slecht voelt hier totaal nog geen hoofdpijn gehad (gauw afkloppen) ik gaap me alleen kapot! Je mag wel paracetemol nemen tegen hoofdpijn hoor.
Arme meid! Maar die VK houdt zich maar lekker even in hè? Jij kunt er toch ook niets aan doen? Ik hoop echt voor je dat het snel minder wordt en helemaal overgaat!
Morgen / middag, @ Brabant: jippie Brabant rules!! Ik ook Breda trouwens (maar dan dorpje in de buurt en dat houd ik nog lekker geheim!!) Het is hier idd lekker zonnig maar ik heb een collega die altijd de zonneschermen naar beneden doet.... zó ongezellig!! gelukkig gaat hij over half uurtje weg.... @ mama2010 gefeli met je mooie echo! @ overgeven: moeten jullie dan echt naar de pot rennen of is het meer vinger-in-de-keel werk? ik hoef nl. niet echt over te geven maar ben wel bijna de hele dag miselijk of onderweg...