hmmm weet het nog niet... mijn man heeft ook de jet maar weet niet of ik het fijn vind zonder toetsen.... denk het niet... dus wil wel een semi touch maar wel met toetsenbordje erbij denk ik.....
Ja olijfolie, ik doe het normaal wel eens omdat ik normaal al niet zo goed ben in kakken . Maar weet niet of dat kwaad kan als je zwanger bent..... Is jullie buik ook zo opgeblazen? Ik kan wel door voor 4 maanden......
Nog 12 minuten....! Voor mij liggen de medicijnen ook klaar morgen, zo fijn deze HA. Die neemt ook gewoon de hele dag op. Niks geen onzin "Tussen 8 en 10 bellen"
owh ja dat zijn echt de darmen die bij mij goed zichtbaar zijn! maar heb van mezelf al een rolletje...
die van mij is alleen tussen 2 en 4 niet bereikbaar, maar ga vanavond dan zeker ff een lepeltje olijfolie proberen... want heb er gewoon weer buikpijn van hoop niet dat de BM en de Beeb er last van ondervinden !
Ja ik heb ook echt wel een beetje van mezelf, maar nu die darmen en maag lijken er wel uit te willen springen. Mijn collega zei vandaag nou je ziet het al wel echt he?! Ik zeg: Die baby is 3 / 4 cm groot, die zal het niet wezen....allemaal lucht. Gaan we dat nog een keer kwijt raken?! Lijkt me leuk om wat dikker te worden maar dit is niet grappig.... Mijn eigen rol wordt nu omhoog geduwd.....
hier net voor de eerste keer de wc pot geknuffeld , hopelijk blijft het erbij , wat is dat vies zeg ........................ En moet nu gaan koken want manlief is laat thuis ....
hey meiden, ffies snel.. zo om half 7 weer op school zijn.. Darren heeft disco hihi! hier ook dikke buik, heb al zw schaps broeken aan zelfs, en me koffiekopje kan dr op blijven staan haha. darmen kunnen het toch niet zijn, poepen gaat namelijk weer gewoon goed. ben benieuwd morgen, misschien heb ik een buik vol baby's whahaha.. nee grapje hoor...
spannend, echo morgen.... wie weet zijn het wel 2!!! haha, mijn vriend was in ieder geval erg blij dat er maar 1 in bleek te zitten bij ons hihi
Hoi dames... Vanmorgen de huisarts gebeld, omdat ik nu werkelijk alles eruit spuug. Volgens de assistente bestaat hier niets voor, medicijnen zou ik niet mogen hebben ivm. zwangerschap. En ik moest me maar zo redden zei ze. Nou morgen maar weer bellen, want ben inmiddels zo slap als ene vaatdoek! Hoe waren de echo's vandaag?
hier heb ik juist het idee dat mijn broeken losser gaan zitten ipv strakker , maar dat zal wel snel veranderen ....
LOran. Mag jij geen emesafene>? wat belachelijk als je alles eruit spuuugd moet je togh wat proberen? ik weet wel dat sommige dokters hier erg moeilijk over doen. maar emesafene mag egt hoor.
Hey meiden, Effe snel ego, sorry.. Ben echt de hele dag al kots misselijk... En erg moe... Om het nog leuker te maken, varen we nu over het Ijsselmeer, leuk die golfslag en wind... Zorgt voor lekker veel slingeren. Normaal geen last van, maar nu lijk ik er nog misselijker van te worden dan ik al ben... Gister en eergisteravond erg veel buikpijn gehad. Nogal eehh.. ja, luchtig zeg maar... Kan ik een Rennie deflatine nemen of beter van niet? Liefs Kimonootje